Základem pro dobrý stav stěračů je mít čisté okno. Hlavně v zimě je třeba přimrzlé stěrače násilím neodtrhávat a před vyjetím ?krabkou pořádně očistit celé okno od zmrazků, aby se gumičky nepo?kodily. Potom za tu u?etřenou tisícovku radějo koupím benzín
Stěrače a cyklovač stěračů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Já mám po 32 tis. km stěrače pořád původní a nepozoruju, ?e by ?patně stíraly nebo vrzaly. A nebo u nás málo pr?í 
Základem pro dobrý stav stěračů je mít čisté okno. Hlavně v zimě je třeba přimrzlé stěrače násilím neodtrhávat a před vyjetím ?krabkou pořádně očistit celé okno od zmrazků, aby se gumičky nepo?kodily. Potom za tu u?etřenou tisícovku radějo koupím benzín
Základem pro dobrý stav stěračů je mít čisté okno. Hlavně v zimě je třeba přimrzlé stěrače násilím neodtrhávat a před vyjetím ?krabkou pořádně očistit celé okno od zmrazků, aby se gumičky nepo?kodily. Potom za tu u?etřenou tisícovku radějo koupím benzín
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Du?ane, já mám najeto cca 26 tkm a stěrače jsou taky v pohodě. ?ádné vrzání neznám. Tady, ale nejde o u?etřený litr, dříve nebo později je stejně bude? muset koupit. Tady jde trochu o to, ?e kdy? si koupí? nové auto, tak musí? mít na jeho údr?bu.Du?an píše:Já mám po 32 tis. km stěrače pořád původní a nepozoruju, ?e by ?patně stíraly nebo vrzaly. A nebo u nás málo pr?í
Základem pro dobrý stav stěračů je mít čisté okno. Hlavně v zimě je třeba přimrzlé stěrače násilím neodtrhávat a před vyjetím ?krabkou pořádně očistit celé okno od zmrazků, aby se gumičky nepo?kodily. Potom za tu u?etřenou tisícovku radějo koupím benzín
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Souhlasím, svým příspěvkem jsem chtěl sdělit, ?e neodbytou očistou předního skla mů?u za určitý časový úsek spotřebovat pouze jeden pár stěračů místo dvou.Jarou? píše:Tady, ale nejde o u?etřený litr, dříve nebo později je stejně bude? muset koupit. Tady jde trochu o to, ?e kdy? si koupí? nové auto, tak musí? mít na jeho údr?bu.A dosavadních zku?eností vím, ?e na takových věcech se vět?inou nevyplatí ?etřit.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
To je jeden pohled, muj pohled je takovy proc kupovat neco za 1000 Kc na 2 roky, kdyz muzu mit za 200 Kc ty same flat sterace akorat v horsi v tom, ze nevydrzi tak dlouho coz taky ani neni pravda na puntu prvni generace mam ty levne stali me 250 kc oba a mam je tam druhym rokem, a drzi bez problemu. Radeji si kazdy rok koupim za 250 kc nove sterace nez za 1000 Kc sterace na 2 roky tot muj nazor, bohuzel nemam penez na rozhazovani.Jarou? píše:Chlapi, já bych teda neexperimentoval s nějakýma náhra?kama. Tisícovka sice není málo, ale na druhé straně, pokud vydr?í stěrače 2 roky, tak to zase není tak hodně. Zkrátka nelze čekat, ?e ND na takové auto budou za pár ?estek a dostanou se koupit v Baumaxu jako stěrače na stodvácu...dog13 píše:tak jsem zjistoval dalsi info k tomu steraci Flat, maji uchyceni jen na klasicky hacek, adapter k tomu nemuzu sehnat, dalsi varianta, kterou mi nabidli jsou sterace valeo x*trm , ale ty prijdou docela dost na draho kolem 1350kc a z prodejny fiat vyjdou na 1061kc
To Davids: A kde bere? jistotu, ?e jsou to ty samé?
Konkrétně ty z Tesca jsou sice prodávány jako "flat" stěrače, ale základem není předpru?ená li?ta jako u pravých flat, ale 2 ocelové prou?ky jako u klasických stěračů. A ani jeden adaptér co tam u nich je přibalený, nepřipomíná uchycení na GP ani zdaleka. Ale mo?ná jsi sehnal nějaké jiné, ne? jsem viděl a pokud sedí bez komplikací, tak proč je nekoupit. Taky u? jsem hledal levněj?í alternativu do budoucna, ale bez valného úspěchu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Vzhledove jsou ty same, jinak bylo tam 5 redukci z niz jedna byla uplne presna jako na origo, jak dlouho vydrzi nevim, u tech z toho teska mas pravdu, ze to flat asi nebudou, ale ty z internetu co uz pouzivam na starem puntu flat jsou a jsou dostacujici.Jarou? píše:To Davids: A kde bere? jistotu, ?e jsou to ty samé?Konkrétně ty z Tesca jsou sice prodávány jako "flat" stěrače, ale základem není předpru?ená li?ta jako u pravých flat, ale 2 ocelové prou?ky jako u klasických stěračů. A ani jeden adaptér co tam u nich je přibalený, nepřipomíná uchycení na GP ani zdaleka. Ale mo?ná jsi sehnal nějaké jiné, ne? jsem viděl a pokud sedí bez komplikací, tak proč je nekoupit. Taky u? jsem hledal levněj?í alternativu do budoucna, ale bez valného úspěchu.
Dnes jsem sundal stěrače odemě (cca 80 dnů staré) + z rodinný jednadvojky (stěrače tam nevr?ou; stáří rok a něco). Pěkných pár minut jsem je prohmatával. Při bě?nym ohledání není patrný jakýkoliv rozdíl. V tomto případě u? mě napadá jedinné. Pánové (ti co vr?ou) jestli on to nedělá právě ten Sheron.. U? ho schválně nebudu naná?et a počkám a? se sklo porádně odsheroní a uvidím.. Je to záhada..dokonce u? jsem se nesčetněkrát stal terčem posměchu ?oféra jednadvojky 
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
?e by?Honza° píše:...jestli on to nedělá právě ten Sheron.. U? ho schválně nebudu naná?et a počkám a? se sklo porádně odsheroní a uvidím.. Je to záhada..
Já, kromě zimního období, dávám do ostřikovačů čistou vodu. A jak u? jsem psal, stěrače nevr?ou
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Mám stejnou zku?enost i na jiných autech. Ta rainoff sračka aplikovaná přímo na sklo funguje dobře jen zpočátku a potom začínají stěrače poskakovat a vrzat. A hlavně při podzimním počasí, jak je na cestách plno ?píny je to naprostá katastrofa. Mastné sklo v kombinaci se ?pínou a prachem nejde pořádně setřít ani novýma stěračema. (ten přípravek toti? funguje na pricipu toho, ?e ze své podstaty je mastný a tím odpuzuje vodu) Obdobnou zku?enost mám i s kapalinou do ostřikovače s tímto přípravkem. Tak?e doporučuju umýt sklo lihem nebo benzínem (auto?ampon nestačí) a pou?ívat jen normální sheron(či jiný) na léto nebo na zimu. Jen voda, jak pí?e Du?an, někdy nestačí, ta kapalina přece jen mnohem líp rozpou?tí mouchy.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
gawry
- Profík
- Příspěvky: 1174
- Registrován: ned dub 08, 2007 17:57
- Bydliště: Čáslav, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem taky namatlal na skolo rainoff nebo jak se to jmenuje (od sheronu), stěrače mi sice neposkakujou, ale po ka?dém setření mi to na skle zanechá ?mouhy, ?e proti slunci vidím prd - dnes jsem jel asi 250 km a u? jsem z toho byl pěkně na.... . tak zítra vezmu okenu(nebo něco takového) pořádně umeju sklo a slavnej rainoff pojede expres do popelnice na ekologickou likvidaci
Dynamic 1,2 65k 5D Magnetico BlueDal?í osvícený...gawry píše:Tak jsem taky namatlal na skolo rainoff nebo jak se to jmenuje (od sheronu), stěrače mi sice neposkakujou, ale po ka?dém setření mi to na skle zanechá ?mouhy, ?e proti slunci vidím prd - dnes jsem jel asi 250 km a u? jsem z toho byl pěkně na.... . tak zítra vezmu okenu(nebo něco takového) pořádně umeju sklo a slavnej rainoff pojede expres do popelnice na ekologickou likvidaci
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
