Fiat Bravo
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
problem s vrzganim vyrieseny, nasiel som tu svinu...
pod A-stlpikom je plechovy L-profil, na ktorom je rebro palubovky.. to sa dotykalo a rezonovalo.. dal som pod to WD40, troska to odtiahol kliestami a je po tukani... neskutocne!!
Robo1.2: podla mna mas ten isty problem...
pod A-stlpikom je plechovy L-profil, na ktorom je rebro palubovky.. to sa dotykalo a rezonovalo.. dal som pod to WD40, troska to odtiahol kliestami a je po tukani... neskutocne!!
Robo1.2: podla mna mas ten isty problem...
Fiat Bravo Sport 1.9 Multijet 110kW ( Maranelo red )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )
Skoda Felicia 1.3 MPI ( Dark Blue )
RITMO???
FIAT RITMO ??? Pekna haluska
Aj tak nechapem preco sa nemoze volat Bravo ako inde



Aj tak nechapem preco sa nemoze volat Bravo ako inde

Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Bravo 1,6 Multijet (88 kW)
Zájemci o Bravo s naftovým motorem se museli donedávna spokojit s čtyřválcem 1,9 JTD. V první polovině leto?ního roku Fiat zpřístupnil alternativu v podobě turbodieselu s men?ím zdvihovým objemem nabízeným ve dvou výkonových verzích. Jednotka 1,6 Multijet mů?e vyprodukovat maximální výkon 77 nebo 88 kW / 4000 ot./min. a točivý moment 290 resp. 300 Nm / 3000 ot./min.
Testovaný model poháněla silněj?í varianta přeplňovaného vznětového čtyřválce a od prvního kilometru dokazovala, ?e obliba malo-objemových turbodieselů stojí na pevných základech. Tak předně motor, ač neoddiskutovatelně naftový, charakterizoval docela příjemný zvukový projev. Nízké otáčky znamenaly minimum hluku v kabině, ve středních a vysokých otáčkách se ?nafta? uvnitř ozývala hlasitěji, nicméně úroveň hluku zůstala za v?ech okolností snesitelná.
Dále tu máme zátah. Výkon a točivý moment nedosahují závratných hodnot a nelze tudí? očekávat dech beroucí mohutný zátah, točivý moment nicméně dělá své a v tradičním rozmezí 1500 ? 3000 otáček promění Bravo v svi?né a obratné auto, které doká?e bezpečně předjí?dět a třeba i zrychlovat na dálnici. Rozsah vyu?itelných otáček není velký, to je fakt se kterým jednodu?e nic nenaděláte.
Pokud se vám to nelíbí, budete se muset poohlédnout po jiném motoru a nejlépe motoru benzinovém. Potřebu citlivěj?í práce s řadicí pákou vyva?uje čtyřválec 1,6 Multijet nízkou spotřebou. Mů?ete v kombinovaném cyklu jezdit za ?est a dokonce i méně litrů, na dálnici čekejte spotřebu do 6,3 litru, ve městě kolem 7 litrů.


Zájemci o Bravo s naftovým motorem se museli donedávna spokojit s čtyřválcem 1,9 JTD. V první polovině leto?ního roku Fiat zpřístupnil alternativu v podobě turbodieselu s men?ím zdvihovým objemem nabízeným ve dvou výkonových verzích. Jednotka 1,6 Multijet mů?e vyprodukovat maximální výkon 77 nebo 88 kW / 4000 ot./min. a točivý moment 290 resp. 300 Nm / 3000 ot./min.
Testovaný model poháněla silněj?í varianta přeplňovaného vznětového čtyřválce a od prvního kilometru dokazovala, ?e obliba malo-objemových turbodieselů stojí na pevných základech. Tak předně motor, ač neoddiskutovatelně naftový, charakterizoval docela příjemný zvukový projev. Nízké otáčky znamenaly minimum hluku v kabině, ve středních a vysokých otáčkách se ?nafta? uvnitř ozývala hlasitěji, nicméně úroveň hluku zůstala za v?ech okolností snesitelná.
Dále tu máme zátah. Výkon a točivý moment nedosahují závratných hodnot a nelze tudí? očekávat dech beroucí mohutný zátah, točivý moment nicméně dělá své a v tradičním rozmezí 1500 ? 3000 otáček promění Bravo v svi?né a obratné auto, které doká?e bezpečně předjí?dět a třeba i zrychlovat na dálnici. Rozsah vyu?itelných otáček není velký, to je fakt se kterým jednodu?e nic nenaděláte.
Pokud se vám to nelíbí, budete se muset poohlédnout po jiném motoru a nejlépe motoru benzinovém. Potřebu citlivěj?í práce s řadicí pákou vyva?uje čtyřválec 1,6 Multijet nízkou spotřebou. Mů?ete v kombinovaném cyklu jezdit za ?est a dokonce i méně litrů, na dálnici čekejte spotřebu do 6,3 litru, ve městě kolem 7 litrů.


Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
No nezbývá mi ne? stebou souhlasit ten interier o moc vět?í neni a hlavně vzadu je hor?í výhled, ale je pravda ?e kufr má o 120litru vět?í objem.Du?an píše:Jirko,
Nevím jestli je to fakt, ale mně osobně se zdá v Bravu prostor pro cestující men?í ne? v GP, jenom zavazadlový prostor je podle mě vět?í ...
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, nevím na čem jedete, teda vím na GP
, ale prostor v bravu rozhodně vět?í je, vzadu je na kolena cca stejně místa jako v GP, ale co GP v porovnání s Bravem (a to citelně) chybí, je vnitřní ?ířka. V GP, kdy? jedeme dva chlapi vpředu vedle sebe, tak sme na sebe namáčklí rameny a u spolujezdce v GP docela vadí ten středovej tunel. O kufru se snad ani nemá cenu zmiňovat, ono + 125 litrů je opravdu znát. Tak?e to chce tro?ku odstup a nebránit jen to "na?e"
Jinak nevím kdo má co proti bílému bravu, ale já měl tu čest s 1.4 T-JET (150 HP) ve výbavě Sport a to auto vypadalo a? neskutečně dobře. I GP bílá slu?í. A pozor to v?e říkám, jako spí?e nepříznivce barvy sněhu



Jinak nevím kdo má co proti bílému bravu, ale já měl tu čest s 1.4 T-JET (150 HP) ve výbavě Sport a to auto vypadalo a? neskutečně dobře. I GP bílá slu?í. A pozor to v?e říkám, jako spí?e nepříznivce barvy sněhu

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V