Ventilátor

Vše okolo interiéru

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
kuta33
Štamgast
Příspěvky: 440
Registrován: stř lis 05, 2008 10:34
Bydliště: Český Tě?ín CZ

Příspěvek od kuta33 »

Filtr je a? dole v kabině, asi proto, aby tam vlezlo více bordelu. :wink:
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

kuta33 píše:Filtr je a? dole v kabině, asi proto, aby tam vlezlo více bordelu. :wink:
Filtr je za ventilátorem proto, aby nestála na cestě nasávání ?ádná překá?ka a byl tak zaji?těn vy??í průtok vzduchu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

Jarou? píše:Pro v?echny co jim hlučí ventilátor: :D

Dnes jsem vyu?il volna a zji??oval, jak je v GP ten ventilátor ře?ený. Díky praktickým zkou?kám na vlastním ventilátoru ( teď v mrazech se za studena na malou rychlost taky začal více ozývat). Následující zku?enosti:

1) Mezi ventilátorem a vstupem vzduchu z venku není ?ádný filtr a tudí? je mo?ný vstup listí a podobného bordelu, který projde skrz mří?ku v plastu pod čelním sklem a následně je pak nasát do prostoru vrtule ventilátoru.

2) Ventilátor je mo?no jako celek s vrtulí demontovat zevnitř auta v prostoru pod kaslíkem, dr?í ho celkem 3 malé ?roubky (dobře přístupné)
Je potřeba jen od?roubovat 1 ?roub, který dr?í přívod vzduchu nad nohy.

3) Celkem je třeba odpojit 4 konektory s dráty (mám automatickou klimu), popřípadě stačí odpojit jen jeden konektor a odporový blok (takový hliníkový půloblouk) od?roubovat z tělesa ventilátoru (na tomto bloku jsou ty dal?í 3 konektory) A tímto je ventilátor naprosto volný :D

4) Dnes jsem to udělal, namazal kluzné lo?isko motorku, prostříkl sprejem na elektrické kontakty kolektor a uhlíky a namontoval zpět. Výsledek je super, ventilátor si jen ti?e vrní jako kdy? byl nový :D :D :D
Práce asi na 40 minut.
Tak?e po dvou letech jsem reklamoval ventilátor, vyměněn za nový, po dal?ím roce u? i ten nový začal zase vrnět a to tak, ?e i přes rádio ve 160km/h byl sly?et. Aplikoval jsem tvůj postup a je pokoj. I kdybych to tak měl dělat ka?dý rok, práce na 3/4 hodiny je zanedbatelná oproti ceně nového (4800)

Ta?e Viva Jarou?i :wink:
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

:D jsem rád, ?e to pomohlo. Mů?u potvrdit, ?e od prvního promazání uběhla 2 roky a je stále klid :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... Jarou?i,na sraz vem i mazivo na ventilátor (sakra chlape,kdy Ty tam bude? mít čas pít) :lol:
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

dony píše:... Jarou?i,na sraz vem i mazivo na ventilátor (sakra chlape,kdy Ty tam bude? mít čas pít) :lol:
:D serem na ventilátor, vezmu rad?i mazivo pro nás 8) :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

presne taaaak :-)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

Tak ventilátor po měsíci namazání začal zase cvrlikat. Nevím, jestli tam jsou moc tvrdé uhlíky nebo čím to je.... Nelze koupit nějaké měkčí uhlíky? nebo čím to mám vlastně promazat. Měděný válec jsem pročistil sprejem na elektrospoje a lo?isko jsem pro?plíchal teflonovým sprejem. 14 dní ho nebylo sly?et, pak se postupně začal vracet ke svému "standardu"
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

Nepou?ívat ventilátor.........chladím a ohřívám se náporem větru při jízdě a nic mi nechrčí a hlavně ?etřím baterku ( a spotřebu ) :> :idea: :>
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

milhaus píše:Nepou?ívat ventilátor.........chladím a ohřívám se náporem větru při jízdě a nic mi nechrčí a hlavně ?etřím baterku ( a spotřebu ) :> :idea: :>
HA HA HA toto bolo fakt dobreeee heehehe radsej budem ticho hehehe


no este som zabudol chod do fiatu povedz im ze ti to cvrlika potom s tym daco spravia najskor to co ta a zas tam s tym chod a vymenia ti to ako mne :-)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... mě ho vyměnili v Hradci ihned a bez řečí :wink:
Obrázek
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

me ho menily dvakrat na Kladne ...a bez problemu akorat sem musel vzdycky 3tejdny cekat nez jim prisel ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
peterson
Návštěvník
Příspěvky: 87
Registrován: pát pro 14, 2007 9:29
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od peterson »

Zdravím.Mám problém,kdy? pustím větrák tak funguje jen na 4 vejvět?í rychlost 1,2,3 vůbec nereaguje nechápu jak je to mo?né.Snad buď to celkově jede nebo ne,ale tohle fakt nevím. Má s tím někdo podobnou zku?enost, čím by to mohlo být?
kolemjdoucí
Studynka
Návštěvník
Příspěvky: 132
Registrován: stř bře 09, 2011 20:05
Bydliště: Dolni Dunajovice

Příspěvek od Studynka »

problem bude v konektoru, bude nejspis povysunuty nachazi se v prostoru na nohy u spolujezdce...
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

peterson píše:Zdravím.Mám problém,kdy? pustím větrák tak funguje jen na 4 vejvět?í rychlost 1,2,3 vůbec nereaguje nechápu jak je to mo?né.Snad buď to celkově jede nebo ne,ale tohle fakt nevím. Má s tím někdo podobnou zku?enost, čím by to mohlo být?
Odporový člen nebo vyhřátý konektor.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Odpovědět