Ventilátor

Vše okolo interiéru

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Ventilátor

Příspěvek od Robo1.2 »

Jarou? píše:Já nechávám před startem zhasnout kontrolku imobilizéru a musím zaklepat, zatím to chytlo v?dy napoprvé.
Jarous, nevies jak sa vytahuje vetracik, vazne rozmyslam ze by som na nom premazal loziska aby nechrcal

Odděleno z tématu ,,Problém z nastartovaním'' Tommy
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Robo1.2 píše:
Jarou? píše:Já nechávám před startem zhasnout kontrolku imobilizéru a musím zaklepat, zatím to chytlo v?dy napoprvé.
Jarous, nevies jak sa vytahuje vetracik, vazne rozmyslam ze by som na nom premazal loziska aby nechrcal
Myslím, ?e kdy? koukne? pod palubku u spolujezdce, tak motorek má na sobě 2 hvězdicové ?rouby. Zkus je povolit, jestli to nebude stačit, aby ?el ven (po odpojení v?ech drátů co na něm jsou). Ale nevím, nevím, jestli se dá rozebrat samotný motorek. :cry:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

Jarou? píše:
Robo1.2 píše:
Jarou? píše:Já nechávám před startem zhasnout kontrolku imobilizéru a musím zaklepat, zatím to chytlo v?dy napoprvé.
Jarous, nevies jak sa vytahuje vetracik, vazne rozmyslam ze by som na nom premazal loziska aby nechrcal
Myslím, ?e kdy? koukne? pod palubku u spolujezdce, tak motorek má na sobě 2 hvězdicové ?rouby. Zkus je povolit, jestli to nebude stačit, aby ?el ven (po odpojení v?ech drátů co na něm jsou). Ale nevím, nevím, jestli se dá rozebrat samotný motorek. :cry:
dik, vidim to zas na servis
keby to bolo po zaruke asi by som tak supol nejaky kvalitne teflonove mazivo. idealne by bolo byt so servisakom co to bude vyberat, aby som to videl
zivotnost vetraku je iba 1 rok :evil: ????
Zatial po asi 15min a vyhriati to prestane chrcat, casom sa to bude zhorsovat a potom to dam asi na novy rok vymenit
excaliber
Návštěvník
Příspěvky: 140
Registrován: čtv črc 19, 2007 8:45
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od excaliber »

Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.
Excaliber - Grande Punto 1.2 Dynamic NewOrleans
netwalker
Návštěvník
Příspěvky: 147
Registrován: čtv srp 16, 2007 3:57
Bydliště: Kolin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netwalker »

nejlip stejne startovala ladovka, i kdyz je pravda, ze to je vlastne fiat..:))))
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

excaliber píše:Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.
excaliber
no asi skocim v januari do Trencina, nech mi daju uz treti v poradi,
po zahriati to zatial prestane, inac je to desny zvuk tych 15minut :roll:
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Robo1.2 píše:
excaliber píše:Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.
excaliber
no asi skocim v januari do Trencina, nech mi daju uz treti v poradi,
po zahriati to zatial prestane, inac je to desny zvuk tych 15minut :roll:
Robo, jaký zvuk to vydává? píská, cvrliká? nebo jenom nadměrně vrčí?. Vím, ?e třeba na Felicii, to byl vemi častý problém a příčinou byly uhlíky a opotřebení komutátoru motorku. S lo?isky to nemělo nic společného.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

Robo, jaký zvuk to vydává? píská, cvrliká? nebo jenom nadměrně vrčí?. Vím, ?e třeba na Felicii, to byl vemi častý problém a příčinou byly uhlíky a opotřebení komutátoru motorku. S lo?isky to nemělo nic společného.[/quote]

Jarous no ten prvy ventilatol jasne cvrlikal
tento druhy zacal akoby chrcat, vrcat, rapotat

Inac keby to bol uhlikovy motorcek, to by nebol najlepsi napad z hladiska zivotnosti. Ale vsetko je to mozne. Pravdu povediac na uhliky mi to nepripada zvuk, lebo kvalitne uhliky dotlacaju strunky ci perka. Mne to pripada na suchu osku tej vrtulky.
Bolo by mozne ze nejaky list je nasaty vo ventilacii??[ale to nie je moj pripad, so zohriatim to asi za 15min prestane.
Kde je ten pelovy filter pred motorom ci za nim??
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Robo1.2 píše:Robo, jaký zvuk to vydává? píská, cvrliká? nebo jenom nadměrně vrčí?. Vím, ?e třeba na Felicii, to byl vemi častý problém a příčinou byly uhlíky a opotřebení komutátoru motorku. S lo?isky to nemělo nic společného.
Jarous no ten prvy ventilatol jasne cvrlikal
tento druhy zacal akoby chrcat, vrcat, rapotat

Inac keby to bol uhlikovy motorcek, to by nebol najlepsi napad z hladiska zivotnosti. Ale vsetko je to mozne. Pravdu povediac na uhliky mi to nepripada zvuk, lebo kvalitne uhliky dotlacaju strunky ci perka. Mne to pripada na suchu osku tej vrtulky.
Bolo by mozne ze nejaky list je nasaty vo ventilacii??[ale to nie je moj pripad, so zohriatim to asi za 15min prestane.
Kde je ten pelovy filter pred motorom ci za nim??[/quote]

Robo, jsme dost off , tímto prosíme Tommyho, a? to přesune a zalo? , prosím nový topic a tam budem diskutovat. Jen PS: mo?ná o něco ?krká vrtulka.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Pylový filtr je zhruba uprostřed palubky nad středovým tunelem a vytahuje se ze strany spolujezdce, po demontá?i bočního černého plastus mří?kou. Někde je tady ten návod, tu?ím, ?e jsi ho tu dal ty :D , je to v tématu jak jsou ty odkazy na italské GP forum. (super linky, díky ti za ně, u?itečné :D ).

Tak tím pádem, by se listí nemělo nikdy dostat a? k ventilátoru. Navíc nasávání venkovního vzduchu je pod plastem co je pod předním sklem, u spolujezdce.

Mě motorek při velmi malých otáčkách tro?ku bzučí, ve vy??ích je sly?et jen proudící vzduch. Otáčky si hlídá klima automaticky. Na EPERu jsem objevil, ?e se dělá plastový kryt právě přes ventilátor. Je jenom na tuto stranu auta, jen pro motorizace 1,3 a 1.9 nafta. Namontovat jde určitě v?ude, mám ho objednaný, vyjde asi na 300 Kč. Dorazí mi v lednu. Třeba by ti to taky něco vyře?ilo.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Robo1.2
Štamgast
Příspěvky: 477
Registrován: čtv kvě 03, 2007 21:55

Příspěvek od Robo1.2 »

Jarou? píše:Pylový filtr je zhruba uprostřed palubky nad středovým tunelem a vytahuje se ze strany spolujezdce, po demontá?i bočního černého plastus mří?kou. Někde je tady ten návod, tu?ím, ?e jsi ho tu dal ty :D , je to v tématu jak jsou ty odkazy na italské GP forum. (super linky, díky ti za ně, u?itečné :D ).

Tak tím pádem, by se listí nemělo nikdy dostat a? k ventilátoru. Navíc nasávání venkovního vzduchu je pod plastem co je pod předním sklem, u spolujezdce.

Mě motorek při velmi malých otáčkách tro?ku bzučí, ve vy??ích je sly?et jen proudící vzduch. Otáčky si hlídá klima automaticky. Na EPERu jsem objevil, ?e se dělá plastový kryt právě přes ventilátor. Je jenom na tuto stranu auta, jen pro motorizace 1,3 a 1.9 nafta. Namontovat jde určitě v?ude, mám ho objednaný, vyjde asi na 300 Kč. Dorazí mi v lednu. Třeba by ti to taky něco vyře?ilo.
Jarous teraz som vobec nepochopil, co robi plastovy kryt cez ventilator?
Ja som na ePer vobec nenasiel ani ten motorcek, pozeral som topeni a klimatizace, kde to tam je?Dik za vysvetlenie
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Robo1.2 píše:
Jarou? píše:Pylový filtr je zhruba uprostřed palubky nad středovým tunelem a vytahuje se ze strany spolujezdce, po demontá?i bočního černého plastus mří?kou. Někde je tady ten návod, tu?ím, ?e jsi ho tu dal ty :D , je to v tématu jak jsou ty odkazy na italské GP forum. (super linky, díky ti za ně, u?itečné :D ).

Tak tím pádem, by se listí nemělo nikdy dostat a? k ventilátoru. Navíc nasávání venkovního vzduchu je pod plastem co je pod předním sklem, u spolujezdce.

Mě motorek při velmi malých otáčkách tro?ku bzučí, ve vy??ích je sly?et jen proudící vzduch. Otáčky si hlídá klima automaticky. Na EPERu jsem objevil, ?e se dělá plastový kryt právě přes ventilátor. Je jenom na tuto stranu auta, jen pro motorizace 1,3 a 1.9 nafta. Namontovat jde určitě v?ude, mám ho objednaný, vyjde asi na 300 Kč. Dorazí mi v lednu. Třeba by ti to taky něco vyře?ilo.
Jarous teraz som vobec nepochopil, co robi plastovy kryt cez ventilator?
Ja som na ePer vobec nenasiel ani ten motorcek, pozeral som topeni a klimatizace, kde to tam je?Dik za vysvetlenie
Ten kryt je v sekci vnitřní plasty a zvuková izolace a podle mě bude tlumit hluk i od motorku ventilátoru. Ventilátor jsem na Eperu hledal, je v sekci topení a klimatizace/topení a větrání/klimatizace GS, stojí 4500 kč a katalogové číslo má 77364826.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
excaliber
Návštěvník
Příspěvky: 140
Registrován: čtv črc 19, 2007 8:45
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od excaliber »

Robo1.2 píše:
excaliber píše:Robo, tradicne ta v tom nenecham, aj ja uz mam vetracik vymeneny :wink:
A co sa tyka startovania, tak zatial si musim zaklopat, nemam s nim problem.
excaliber
no asi skocim v januari do Trencina, nech mi daju uz treti v poradi,
po zahriati to zatial prestane, inac je to desny zvuk tych 15minut :roll:
Tak sa potom ozvi!
Excaliber - Grande Punto 1.2 Dynamic NewOrleans
Pavel Vantuch
Štamgast
Příspěvky: 221
Registrován: pát črc 06, 2007 11:21
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel Vantuch »

Já mám problém, ?e mi větrák od určité doby hučí/duní - prostě takový hluboký zvuk to vydává. Nevím, jestli se něco dostalo do sání, ale první zji?tění byl vcelku ?ok. V servisu bohu?el na to nebyl čas, proto?e údajně musejí rozebrat palubovku nebo co. Ale asi si ten čas na to budu muset někdy udělat, proto?e kdy? to dám na max., tak téměř ne?ly?ím rádio :roll:
GP 1.2 5D Dynamic, Bílá Ambient
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Pavel Vantuch píše:Já mám problém, ?e mi větrák od určité doby hučí/duní - prostě takový hluboký zvuk to vydává. Nevím, jestli se něco dostalo do sání, ale první zji?tění byl vcelku ?ok. V servisu bohu?el na to nebyl čas, proto?e údajně musejí rozebrat palubovku nebo co. Ale asi si ten čas na to budu muset někdy udělat, proto?e kdy? to dám na max., tak téměř ne?ly?ím rádio :roll:
To mám asi stejné, ale podle mě je to bohu?el normální funkce. Ikdy? je pravda, ?e na můj vkus je to a? moc sly?et :x
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Odpovědět