Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
ice.blade
kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: čtv lis 19, 2015 9:55

Punto 2015 - nove auto - otazky

Příspěvek od ice.blade »

caute, od roku 2008 som jazdil punto grande ale zhodou okolnosti sa mi podarilo zaobstarat si nove punto lounge 1.4 8V rv.2015 a hned mi tam vadi polovica veci

- nevie niekto ci sa da riadenie volantu prehodit zo starsieho grande punta? riadenie s tyckami na kolesa asi nebude problem ale pytam sa na elektroniku, nove punto ma nesmierne na ***** EPS, punto grande islo lahsie uz pri klasickom rezime ale naviac je rozdiel medzi city rezimom na ktorom som s oblubou jazdil... nove punto ide lahko len na mieste ak sa co len trosku rozbehnem stuhne a to sa mi nepaci... nepaci sa mi ani ked jazdim na novom punte ze staci pohnut volantom len milimeter a auto ide rychlo do strany a koli tomu lietam proste neviem si zvyknut... na starom to riadenie nebolo take citlive a bolo pre mna dokonale tak by som ho chcel aj tu, ak by sa dalo elektronicky len nastavit napr sila posobiaca na kolesa dajte kontakt kto to vie

- druha vec je asistenti, nove punto ma debilnych asistentov na rozjazd... staci pustat spojku auto si same prida plyn, nebolo by to zle keby som sa nechcel normalne rozbehnut a vpolke rozbehu mi auto ten plyn uberie a sekne to... ako keby som jazdil v autoskole... mozno je to sucast asistenta rozjazdu do kopcov ale viem ze to tam nechcem, da sa to vypnut?

- asi aj koli asistentom je plynovy pedal tupy, reaguje az po 1.5s pri rozbehu! stlacim pedal ticho nic pomaly sa otacky stveraju ak drzim plynovy pedal na neutrali tak je to krasne vidiet ako idu hore s tazkostou, chvilu pobudnu na otackach a naspat klesaju... pricom drzim plynovy pedal stale na tej istej urovni... dost fail, da sa to nejako ovplivnit aby plynovy pedal reagoval tak ako na punto grande? tam sice tiez zaostaval ale otacky isli hore hned... reaguje zvacsa az za 3cm drahy, punto grande stacilo len jemne hladkat a uz reagovalo

- dalsia vec, neviem preco cvaka brzdovy predal, stlacim cvakne, pustim cvakne este viac... pozeral som zo spodu nic tam nevidim co by to mohlo robit ale cvaka ajked len jemne pedal zatlacim, neskutocne to cloveka vytaca

- co sa tyka podvozka tak nove punto je ako lod, bere vsetky vacsie nerovnosti lepsie ale ziadny sportovy pocit ani ziadny iny dobry pocit z neho nejde... punto grande bolo v tomto tiez top krasny citatelny podvozok teraz clovek nevie :D

- kto mal rad nizsi posed v punto grande bude sklamany... sedacky v novom punte su vysoko, sportove maju zly sklon sedaka a navyse su este odsadene 2cm podlozkami aby boli viac hore... to si upravim dam tie podlozky prec :)

- ak sa usadim do auta tak ako to mam rad vsetko mam daleko, radio, ovladanie klimatizacie.... jedine co mam blyzsko az moc je otvaranie okien :D


kto planuje vymenu svojho punta grande za novsie nech to radsej nerobi alebo nech si ho poriadne pred kupou odskusa, testovacia jazda s tym ze si nastavi vsetko podla seba a povozi sa... cele auto islo podla mna dole aj kvalitou aj spracovanim plastov, hudba hra horsie, stierace pri prvej polohe cvakaju rele co je fakt otravne, jedine ze je lepsie odhlucnene + vyzera z vonka krajsie nez punto grande... nicim inym ma neoslovilo
NEKUPUJTE si novy FIAT obzvlast nie punto NIEJE TO DOBRE AUTO!! vid tento prispevok http://forum.gpfans.cz/viewtopic.php?p=64098#p64098
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od Jirka »

No napsal jsi toho dost.
Co se týká toho řízení tak bych radši nechal nejdřív udělat geometrii, pak ti to bude lepší držet přímí směr.
To, že to jde za jízdy tíž bych nebral za závadu, určitě bude cítit lepší odezva od kol do volantu, ty přeposilovaný řízení jsou na prd, není v tom žádný cit.
Co se týká té odezvy na plynový pedál tak to má na svědomí, že tohle auto už musí plnit euro5 a tím je velká prodleva na plynu, nechá se to předělat pomocí chiptuningu, pak to bude někde jinde.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
ice.blade
kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: čtv lis 19, 2015 9:55

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od ice.blade »

je to fungel nove punto :) nabehal som na nom 600km... to riadenie je fakt des clovek sa citi ako keby sedel kolesach :D plus pri nizsich rychlostiach sa na grande punte volant vzdy vratil do stredu krasne, tu ho musim este o par cm rucne dat na stred... nasiel som ze cez FiCOM sa da prepnut drive program z city na sport a mozno tam bude kodovanie sily atd... ma niekto FiCOM v BA?

inak vie mi niekto kto ma GP napisat cislo dielu na riadeni zo spodu auta? ci je to A0003202 alebo A0003430 ci ake ine cislo

dakujem za to info ohladom ciptuningu opytam sa na to... inak som skusil odpojit snimac polohy spojky... uz sa dalo na tom rozbiehat bez cukania ale zas po pusteni plynu drzalo dlho otacky... skoda ze vo fiate prd vedia nepomozu alebo nechcu pomoct
NEKUPUJTE si novy FIAT obzvlast nie punto NIEJE TO DOBRE AUTO!! vid tento prispevok http://forum.gpfans.cz/viewtopic.php?p=64098#p64098
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od tkupilik »

Cisla dilu se hledaji v eperu, hodne aktualni provozujou polaci http://eper.fiatklubpolska.pl , ale je jen polsky.
Vetsinu veci co se te nelibi maji na svedomi inzenyri v boschi / maranellu, s tim te lokalni fiat servis tezko pomuze. Myslim, ze pohoris i s chiptuningem, zalezi jam moc nova ecu tam je, posledni generace jsou peklo. Tisice map a tisicestrankovy manualy od bosche ktere popisuji algoritmy - chiptuneri obycejne znaji 4 mapy ktere upravit aby si zvednul kone, ale presne to ty vubec nechces.
Hardcore reseni je tam dostat starou euro4 ECU, ten motor je v zasede porad stejnej, mohlo by se ukazat, ze to bude o tom pouze prohodit ECU. Mozna ale ne... jine zzapojeni konektoru, jiny typ ECU, upravene protokoly...
GP 1.4 Tjet
ice.blade
kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: čtv lis 19, 2015 9:55

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od ice.blade »

len pre info punto bolo na reklamacii a okrem prevodovky (ktora radi 3ku a 4ku cez zuby) a ambient light podsvietnia co zle svieti je vsetko v poriadku a tak to ma byt... od vyrobcu je trasenie motora aj cvakanie vsetkych hovadin uplne bezne...

cize to ze auto vibruje na volnobehu aj za jazdy, na volnobehu strpa ako kamion je bezne a dane emisnou normou WTF a rovnako vibracie do pedalboxu ktore koli tomu prechadzaju... rovnako nereagujuci plynovy pedal, cukanie autom pri kazdom rozbehu...

ak ma niekto v plane kupit novy FIAT tak nech sa na nom ide najskor do showroomu previezt ale vsobecne kupu noveho auta NEODPORUCAM je to des
NEKUPUJTE si novy FIAT obzvlast nie punto NIEJE TO DOBRE AUTO!! vid tento prispevok http://forum.gpfans.cz/viewtopic.php?p=64098#p64098
Petazxr
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: pát zář 11, 2015 17:27

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od Petazxr »

No ted posledni modely stojijou za prd.to uz lepsi koupit zachovali starsi grande a jeste clovek usetri :D
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od Dušan »

PÁNOVÉ, TENTO ČLÁNEK MĚ TROCHU DOSTAL .... ovšem jedná se o Punto pouze s dvojicí airbagů. Je faktem že hodnocení je oproti době před 10 lety zpřísněno
https://automix.cars.cz/zivot-ridice/nu ... 71213.html
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od 1nekros1 »

dusan ved nech si zoberu hociake ine auto ktore ma 10 rokov a vyskusaju ho a som zvedavy ako by dopadli a podalsie co si cakal od zakladnej holej vybavy? uz na zrazoch si si vsimol rozdiely v pouzitych materialoch a niektore systemy ako esp si myslim ze by mali byt seriovo.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od Dušan »

Jasné. Hlavně se při hodnocení zpřísnily požadavky. A navíc tuším, že tehdy mělo GP se 2 airbagy asi 3 hvězdy
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Facelift GP - Punto EVO, Punto ...

Příspěvek od tkupilik »

Ano, pozadavky se zprisnily, napriklad se strahavaji hvezdicky kdyz schazi nejake EU nalepky. Podobny epic fail mel i novy mustang, coz je u me bezpecny 'tank', tezky hovado, obrovsky prostor deformace pred kabinou, v US testech dopadnul celem dobre (kde zase totalne selhavaji EU auta (WV, fiat), specialne v testech s nizkym presahem). A nejakej EU ocas me bude tvrdit, ze fabie je bezpecnejsi... Holt absence asistentu na blbost a schazejici isofix na prednim sedadle se neodpousti... https://www.euroncap.com/en/results/ford/mustang/26063
Ty testy ztratily posledni spetku duveryhodnosti kterou mely...
GP 1.4 Tjet
Odpovědět