Akumulátor
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Výměna baterie
Dotaz. Nikde to tady není napsaný. Je mo?né si autobaterii vyměnit sám. Asi to nebude tak jednoduché. Prostě odpojit kontakty plus a mínus, baterku vyndat, nasadit novou při?roubovat, připojit kontakty a mů?eme nastartovat.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Nesmysl, 12.6 V je zcela normální hodnota. Logicky: hodnota napětí jednoho článku (v případě olověného akumulátoru) je do 2,15 V. Článků je v baterce 6 a jsou spojeny v sérii.....ááá 6x2V je???Lipi píše:Neviem ... ale ak namera? bez odberu na baterke okolo 12V resp. pod 12 je mrtva...
Normalne by mala ma? okolo 14V ak je dobra a nabyta...
14 V +- je provozní napětí baterie připojené na dobíjení alternátorem.
Ale vzhledem k tomu, ?e hodnota napětí na svorkách baterky je pouze informativní, tak nabitá olověná baterie má hustotu elektrolytu 1,28 g / cm³.
Naposledy upravil(a) Jarouš dne sob zář 24, 2011 11:29, celkem upraveno 1 x.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Výměna baterie
Odpojí?, vyndá?, strčí? novou, zapojí?. Hotovo.jeník1 píše:Dotaz. Nikde to tady není napsaný. Je mo?né si autobaterii vyměnit sám. Asi to nebude tak jednoduché. Prostě odpojit kontakty plus a mínus, baterku vyndat, nasadit novou při?roubovat, připojit kontakty a mů?eme nastartovat.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna baterie
A u? jsi jí měnil a opravdu to tak funguje? V autorizovaným servisu fita mi tvrdily, ?e se musí nová baterie zapsat do paměti řídící jednotky motoru.Jarou? píše:Odpojí?, vyndá?, strčí? novou, zapojí?. Hotovo.jeník1 píše:Dotaz. Nikde to tady není napsaný. Je mo?né si autobaterii vyměnit sám. Asi to nebude tak jednoduché. Prostě odpojit kontakty plus a mínus, baterku vyndat, nasadit novou při?roubovat, připojit kontakty a mů?eme nastartovat.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Výměna baterie
Neměnil, měl jsem ji odpojenou asi den, kdy? jsem dělal vyhřívání sedaček. Za tu dobu se akorát smázly údaje v PP (průměrná spotřeba, hodiny atd.) Jinak nic.jeník1 píše:A u? jsi jí měnil a opravdu to tak funguje? V autorizovaným servisu fita mi tvrdily, ?e se musí nová baterie zapsat do paměti řídící jednotky motoru.Jarou? píše:Odpojí?, vyndá?, strčí? novou, zapojí?. Hotovo.jeník1 píše:Dotaz. Nikde to tady není napsaný. Je mo?né si autobaterii vyměnit sám. Asi to nebude tak jednoduché. Prostě odpojit kontakty plus a mínus, baterku vyndat, nasadit novou při?roubovat, připojit kontakty a mů?eme nastartovat.
Nevím, kdyby to bylo takto jednoduché tak není co ře?it ne? Ale se musí udělat více věcí, třeba nastavit řídící jednotku pro novou baterii a pod.
Nastavit řídící jednotku na novou baterii?????? Zapsat baterii do paměti? Do toho servisu u? nejezdi
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Kabely z baterie
Ví někdo, kam vedou ty tři silné kabely z baterie? Jeden z mínusu vede na kostru, to je vidět, tak?e mínus je na kostře. Ale ty dva z plusu nevím. Jeden je silněj?í, ten hned končí někde u té rozvodné skříňky vpravo na blatníku. Ten slab?í vede někam dolů a pak se mi ztrácí někde pod motorem. Zvednout auto nemů?u a kdy? si pod něh lednu tak stejně nic nevidím. Ví to tady někdo?
Děkuji.
Děkuji.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 38
- Registrován: sob črc 10, 2010 14:22
- Bydliště: Kosice-okolie / SLOVENSKO
Re: Kabely z baterie
ten dlhsi ide na starterjeník1 píše:Ví někdo, kam vedou ty tři silné kabely z baterie? Jeden z mínusu vede na kostru, to je vidět, tak?e mínus je na kostře. Ale ty dva z plusu nevím. Jeden je silněj?í, ten hned končí někde u té rozvodné skříňky vpravo na blatníku. Ten slab?í vede někam dolů a pak se mi ztrácí někde pod motorem. Zvednout auto nemů?u a kdy? si pod něh lednu tak stejně nic nevidím. Ví to tady někdo?
Děkuji.
grande punto 1.4 16V / bravo 1.6 16V
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kabely z baterie
Já si to myslel.gogo28 píše:ten dlhsi ide na starterjeník1 píše:Ví někdo, kam vedou ty tři silné kabely z baterie? Jeden z mínusu vede na kostru, to je vidět, tak?e mínus je na kostře. Ale ty dva z plusu nevím. Jeden je silněj?í, ten hned končí někde u té rozvodné skříňky vpravo na blatníku. Ten slab?í vede někam dolů a pak se mi ztrácí někde pod motorem. Zvednout auto nemů?u a kdy? si pod něh lednu tak stejně nic nevidím. Ví to tady někdo?
Děkuji.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Foligno napsal:
Foligno píše:No já si přidám na forko taky zku?enost-v bazaru mi ji nakopl, přivezl k bráně, mně to poprvé ?lo taky nakopnout jen?e spojka noha atd. zhaslo a nic. Musel mi pomáhat baterií 1,2 motor 40Ah.Překvapilo mně, jak je maličká. myslel jsem ?e v?echny baterky mají stený rozměr. Tak?e i do mého bez klimy 55-60Ah?
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jeník napsal: V autorizovaným servisu fita mi tvrdily, ?e se musí nová baterie zapsat do paměti řídící jednotky motoru.
To se týče aut se systémem Start&Stop.... na mínusovém pólu je snímač stavu baterie... ale je?tě jsem to nezkou?el... samozřejmě kvůli tomu nemíním do servisu... tak?e někdy za 5 let dám vědět
To se týče aut se systémem Start&Stop.... na mínusovém pólu je snímač stavu baterie... ale je?tě jsem to nezkou?el... samozřejmě kvůli tomu nemíním do servisu... tak?e někdy za 5 let dám vědět