Akumulátor
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Zdar, myslím, ?e chybu neudělá? ani s jednou, já bych snad doporučil je?tě Banner.Eses píše:Tak po dvou letech mi pomalu a jistě dosluhuje původní baterka Magneti Marelli 50AH-360A, tak se dívám čím ji nahradím a hodně vychvalují MOLLku M3plus
Původně jsem měl vyhlídlou BOSCHku S5 nabo EXIDE Premium tak nevím kterou vybrat
P.S. Po dvou letech odchází aku? Já mám taky Magnetti Marelli, taky dva roky a je v plný kondici, řekl bych, ?e dva roky dá je?tě s přehledem...
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Mně tam dali baterku Banner (na garan?ce po 3 letech provozu), říkali, ?e mohla mít klidně víc, jeliko? auto je?tě předtím někde le?elo skladem. Původní baterka byla celá černá bez známky výrobce.
Stejně to ale bylo tím, ?e do servisu jsem jel je?tě za mrazivých dnů ráno, předtím jsem nejezdil a proto?e servis mam od domova cca 700 metrů, nestihla se dobít a tak nenastartovali.
Poslední dva roky jsem pun?u čas od času nastartoval a? napodruhé/napotřetí, ale bylo to jen kdy? bylo vlhko (ale teplo), v zimě to nedělal, tak jsem to přisuzoval povětrnostním vlivům na elektroniku
Od doby s novou baterkou startuju zatím OK, ale nepři?lo je?tě to pravé podnebí
Stejně to ale bylo tím, ?e do servisu jsem jel je?tě za mrazivých dnů ráno, předtím jsem nejezdil a proto?e servis mam od domova cca 700 metrů, nestihla se dobít a tak nenastartovali.
Poslední dva roky jsem pun?u čas od času nastartoval a? napodruhé/napotřetí, ale bylo to jen kdy? bylo vlhko (ale teplo), v zimě to nedělal, tak jsem to přisuzoval povětrnostním vlivům na elektroniku
Od doby s novou baterkou startuju zatím OK, ale nepři?lo je?tě to pravé podnebí
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No tak to nezní moc dobře. V Pandě jsem měl baterii Exide a po pěti letech startovala pořád jako nová a napětí na ní i v zimě bylo přes 13 voltů. V Puntu mám taky Magneti Marelli a napětí je nyní 13 voltů.Eses píše:Tak po dvou letech mi pomalu a jistě dosluhuje původní baterka Magneti Marelli 50AH-360A, tak se dívám čím ji nahradím a hodně vychvalují MOLLku M3plus
Původně jsem měl vyhlídlou BOSCHku S5 nabo EXIDE Premium tak nevím kterou vybrat
Zdravím v?echny.Je mo?né ?e odejde baterie během 10 minut?Přijel jsem do obchodu s perfektně fungující baterkou a po 10 minutách jsem ji? nenastartoval.Jakoby baterka dostala infarkt.Auto mám 4 roky a do dne?ka ani jeden problém s nastartováním.Auto jsem nakonec nahodil přes startovací kabely a a? na baterii funguje bez problémů.Nechápu to,vět?inou baterka odchází postupně.Mám obavu jestli není problém někde na autě,aby se to u nové baterie nestalo znovu.
kolemjdoucí
Stát se to mů?e. Stačí, aby se zbortily desky (vibracemi) a v tu ránu jde uvnitř baterka do zkratu. Kdysi se mi stalo skoro toté?, dojel jsem domů před vrata, zhasl auto, otevřel vjezd a u? jsem nenastartoval Baterka K.O.peterson píše:Zdravím v?echny.Je mo?né ?e odejde baterie během 10 minut?Přijel jsem do obchodu s perfektně fungující baterkou a po 10 minutách jsem ji? nenastartoval.Jakoby baterka dostala infarkt.Auto mám 4 roky a do dne?ka ani jeden problém s nastartováním.Auto jsem nakonec nahodil přes startovací kabely a a? na baterii funguje bez problémů.Nechápu to,vět?inou baterka odchází postupně.Mám obavu jestli není problém někde na autě,aby se to u nové baterie nestalo znovu.
Ze zku?enosti vím, ?e postupné odcházení baterek u? je skoro minulostí, naposledy mi takhle po půl roce varování ode?la před 15 lety Varta. Pak u? ty dal?í byly skoro ze dne na den.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak problém byl pouze v baterii.U? tam mám novou a auto ?lape jak hodiny.Kdyby mě to předtím někdo tvrdil,?e naprosto spolehlivě fungující baterka odejde okam?itě tak bych mu nevěřil.peterson píše:Zdravím v?echny.Je mo?né ?e odejde baterie během 10 minut?Přijel jsem do obchodu s perfektně fungující baterkou a po 10 minutách jsem ji? nenastartoval.Jakoby baterka dostala infarkt.Auto mám 4 roky a do dne?ka ani jeden problém s nastartováním.Auto jsem nakonec nahodil přes startovací kabely a a? na baterii funguje bez problémů.Nechápu to,vět?inou baterka odchází postupně.Mám obavu jestli není problém někde na autě,aby se to u nové baterie nestalo znovu.
kolemjdoucí
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Napětí baterie
Měříte taky občas voltmetrem napětí přímo na baterii? Mě to ukazuje při těchto okolních teplotách asi 12,8 voltu. Kdy? jsem měl Pandu, bylo napětí na baterii 13,5 voltu. Je to normální takový rozdíl?
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Odběr z baterie.
Chci minimalizovat odběr z baterie. Co takový dálkový centrál. Kdy? je auto zamčené v gará?i, odebírá z baterie vět?í proud, ne? kdy? ho nechám nezamčené? Podle mne dálkový centrál odebírá proud z baterie jenom kdy? je auto zamčené ne? Odemčené by nemělo odebírat z baterie nic.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Napětí baterie
Já měřil dobíjení voltmetrem po výměně baterky za novou a na kontaktech jsem naměřil s nastartovaným motorem a zapnutými světly 13,8Vjeník1 píše:Měříte taky občas voltmetrem napětí přímo na baterii? Mě to ukazuje při těchto okolních teplotách asi 12,8 voltu. Kdy? jsem měl Pandu, bylo napětí na baterii 13,5 voltu. Je to normální takový rozdíl?
kolemjdoucí
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napětí baterie
Já myslím napětí při vypnutém motoru.peterson píše:Já měřil dobíjení voltmetrem po výměně baterky za novou a na kontaktech jsem naměřil s nastartovaným motorem a zapnutými světly 13,8Vjeník1 píše:Měříte taky občas voltmetrem napětí přímo na baterii? Mě to ukazuje při těchto okolních teplotách asi 12,8 voltu. Kdy? jsem měl Pandu, bylo napětí na baterii 13,5 voltu. Je to normální takový rozdíl?
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Vypnutý motor 12,8 V
Bě?ící motor, zapnuté světla 13,9 V
Baterka MM 4 roky stará. 50Ah
PS: 2x ročně doleju destilku, nedobíjím, baterka nikdy nebyla ven z auta . Jezdím denně.
Bě?ící motor, zapnuté světla 13,9 V
Baterka MM 4 roky stará. 50Ah
PS: 2x ročně doleju destilku, nedobíjím, baterka nikdy nebyla ven z auta . Jezdím denně.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Napětí baterie
Normálních není 13,5 V. Baterka ve formě má mít při 20°C něco kolem 12,6 V. (normální olověná, nevím jak třeba gelovky)jeník1 píše:Měříte taky občas voltmetrem napětí přímo na baterii? Mě to ukazuje při těchto okolních teplotách asi 12,8 voltu. Kdy? jsem měl Pandu, bylo napětí na baterii 13,5 voltu. Je to normální takový rozdíl?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV