Elektricky ovládaná boční okna

Vše okolo elektropříslušenství, radia, světel, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jeník1 »

carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá :-(
Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
carlos_ray
Návštěvník
Příspěvky: 102
Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
Bydliště: Velvary

Příspěvek od carlos_ray »

No já osobně si myslim, ?e normálně ne. Dneska jsem sundal tapecírunk, zkou?el jsem tahat za lanka, jestli se mi povede to okno stáhnout. A nic. Tak?e pokud se ti něco takového stane, tak bych honem rychle letěl do servisu.
________________________
Fiat Grande Punto 1.2 racing
Lipi
Štamgast
Příspěvky: 361
Registrován: pát pro 03, 2010 9:24
Bydliště: Slovakia - Malacky

Příspěvek od Lipi »

?tava ti pojde do motorčeka to je OK....
Ale nejde ti dátovy prud do spinača.... to je cely problem...

A pretočit ručne ti to neslo lebo ta dr?al motorček.. resp. jeho prevod...

Skontoruj si či ti idu v?etky kable aspon po tu prechodku medzi ?oferovima dverama a karoseriou... resp. premeraj vodivost z ovladačky....

Nekde bude sek. kábel.. lep?ie povedane prelamany... u GP časty problem.. nekvalitne kable..
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
carlos_ray
Návštěvník
Příspěvky: 102
Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
Bydliště: Velvary

Příspěvek od carlos_ray »

Lipi
PříspěvekZaslal: út prosinec 27, 2011 23:51 pm Předmět:
?tava ti pojde do motorčeka to je OK....
Ale nejde ti dátovy prud do spinača.... to je cely problem...

A pretočit ručne ti to neslo lebo ta dr?al motorček.. resp. jeho prevod...

Skontoruj si či ti idu v?etky kable aspon po tu prechodku medzi ?oferovima dverama a karoseriou... resp. premeraj vodivost z ovladačky....

Nekde bude sek. kábel.. lep?ie povedane prelamany... u GP časty problem.. nekvalitne kable..
Pokud vím, tak do motorku jdou jen dva kebely. Okno nahoru a dolů (motorek vlevo/vpravo). Ale zkusim proměřit co půjde.
________________________
Fiat Grande Punto 1.2 racing
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

jeník1 píše:
carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá :-(
Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... :lol: Tak snad to má? v záruce, ne???
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jeník1 »

Jarou? píše:
jeník1 píše:
carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá :-(
Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... :lol: Tak snad to má? v záruce, ne???
V záruce to mám, ale stejně stejně to stahování teď v zimě nepou?ívám. Jezdím dost, od června kdy jsem to koupil jsem najel 12 300 km.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenda »

Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda
:lol: :lol: :lol: jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere.... :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jeník1 »

Jarou? píše:
Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda
:lol: :lol: :lol: jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere.... :lol:
No ono kdyby se ?lo do detailů, tak je to pravda. Ka?dý zapnutý el. spotřebič odebírá při jízdě z alternátoru proud, co? je v na?em případě ventilátor. Čím vět?í proud z alternátoru odebírám, tím vět?í mechanický odpor při otáčení rotoru alternátoru. Tento odpor musí překonávat spalovací motor za cenu vět?í spotřeby paliva. Ono kdy? se to pak sečte, tak je z toho pěkný proud procházející alternátorem. To je to samé, jako kdy? jedete na kole a přicvaknete dynamo na přední kolo a rozsvítíte světla. Okam?itě musíte více ?lapat. V autě je to to samé. Rozsvítíte světla, zapnete ventilátor pro cirkulaci vzduchu, pustíte CD přehrávač, vyhřívání zadního skla, zadní mlhovku, vyhřívání sedadel apod. Jen si někdy zkuste na volnoběh stáhnout tlačítkem okno. Okam?itě se změní zvuk motoru, proto?e ho zatě?uje zvý?ený proud odebíraný z alternátoru. Jo energii nelze získat z ničeho. Tak?e pozor na podobné ukvapené a jednoduché závěry, které vět?inou vycházejí z povrchní znalosti Fyziky a matematiky.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

:lol: Děkujeme za názor, má? jistě pravdu. Ale doufám ?e si v autě topí? a vyu?ívá? el.spotřebiče - od toho v tom aute jsou
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jeník1 »

Du?an píše::lol: Děkujeme za názor, má? jistě pravdu. Ale doufám ?e si v autě topí? a vyu?ívá? el.spotřebiče - od toho v tom aute jsou
No samozřejmě ?e topím, svítím apod. :D
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

jeník1 píše:
Jarou? píše:
jeník1 píše: Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... :lol: Tak snad to má? v záruce, ne???
V záruce to mám, ale stejně stejně to stahování teď v zimě nepou?ívám. Jezdím dost, od června kdy jsem to koupil jsem najel 12 300 km.
Ja kupoval taky cerven :-) mam najeto 11300 ztoho 6000 na lpg

Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual

Jinak k tematu,brachovi odeslo ridicovo okno,oprava skoro 4tisice za repasovany dil,uz ma po zaruce,prej to casto meni original je jeste dost drahej tak davaji repasovany,menil uz nekdo? je to tak?
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jeník1 »

Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a
Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual

Mně se Evo nelíbí.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Grande EVO
Návštěvník
Příspěvky: 192
Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Grande EVO »

jeník1 píše:Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a
Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual

Mně se Evo nelíbí.
Jj brachovi to odeslo pri stazenem okne,jel chudak s igelitem,po 3 letech mu to odeslo

Sel jsem pro GP Actual a s radiem(original) by vyslo na 213tisic,oproti bratrovu Dynamicu z roku 2008 je Actual docela orez a jde poznat ze setrili,nerad v zivote priplacim takze bylo dilema :twisted: Evo Dynamic bylo za 229 komplet,vybava uplne nekde jinde,interier uplne nekde jinde,na cumak uz jsem si zvykl,takze mam Evo a nelituju

Jel si v Evu? Oproti 2008 GP docela rozdil
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

jeník1 píše:
Jarou? píše:
Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda
:lol: :lol: :lol: jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere.... :lol:
No ono kdyby se ?lo do detailů, tak je to pravda. Ka?dý zapnutý el. spotřebič odebírá při jízdě z alternátoru proud, co? je v na?em případě ventilátor. Čím vět?í proud z alternátoru odebírám, tím vět?í mechanický odpor při otáčení rotoru alternátoru. Tento odpor musí překonávat spalovací motor za cenu vět?í spotřeby paliva. Ono kdy? se to pak sečte, tak je z toho pěkný proud procházející alternátorem. To je to samé, jako kdy? jedete na kole a přicvaknete dynamo na přední kolo a rozsvítíte světla. Okam?itě musíte více ?lapat. V autě je to to samé. Rozsvítíte světla, zapnete ventilátor pro cirkulaci vzduchu, pustíte CD přehrávač, vyhřívání zadního skla, zadní mlhovku, vyhřívání sedadel apod. Jen si někdy zkuste na volnoběh stáhnout tlačítkem okno. Okam?itě se změní zvuk motoru, proto?e ho zatě?uje zvý?ený proud odebíraný z alternátoru. Jo energii nelze získat z ničeho. Tak?e pozor na podobné ukvapené a jednoduché závěry, které vět?inou vycházejí z povrchní znalosti Fyziky a matematiky.
Nech si od cesty své fyzikálně - technické předná?ky....:-)
....bavili jsme se o topení v autě, co? je trubkový výměník, kterým protéká horká voda. Ta se ohřeje odpadním teplem vznikajícím při chodu motoru. Bez dal?ích nároků na dodání energie :wink: Navíc u star?ích aut bylo i náporové větrání, tak?e jsi ?ádný ventilátor při jízdě nepotřeboval.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Odpovědět