dvouzónová klimatizace

Vše okolo elektropříslušenství, radia, světel, atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
thruser
kolemjdoucí
Příspěvky: 6
Registrován: sob úno 11, 2017 13:15

dvouzónová klimatizace

Příspěvek od thruser »

čau, mám dvouzónovou klimu a display na středovém panelu jak ukazuje nastavení stupňů tak levý stupně pořád blikají. r.v. 2008 a 1,9multijet 88kw. auto mám necelé dva roky a je to poprvé co se to stalo. vím že když je venku např nad 25° a vypnu klimu když mám v autě nastavených 20° tak se to rozblíká ale oba ty stupně (chápu že to jakoby upozorňuje že bez klimatizace to nevychladí na nastavený stupně). Nenapadá někoho proč se mi to děje? Já jsem měl nějaký problémy s elektrikou. nešlo mi plus jak má do konektoru pro diagnostiku a to je i plus který napájí budíky a tím pádem to blblo, nedrželo paměť a chyby erbegů a motoru skákali. Dals jsem olus z jinýho drátu a tím pádem se to nakrmilo, diagnostika naběhla a chyby se smazali a vše cajk ale hned na to začaly blikat ty stupnw tak si nejsem jistej jestli to nemá nějakej vliv. Pořád mám pocit jakoby bylo něco s palubním počítačem, protože to původní plus (které nedávalo co má) jde právě s konektoru od palubního pc.
Doufám, že někdo má zkušenost.
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: dvouzónová klimatizace

Příspěvek od tkupilik »

Vzit diagnostiku a vycist chyby je moc snadna cesta pro salaty, lepsi zpusob pro tvrdy chlapy je o tom spekulovat po forech, co? :)
GP 1.4 Tjet
thruser
kolemjdoucí
Příspěvky: 6
Registrován: sob úno 11, 2017 13:15

Re: dvouzónová klimatizace

Příspěvek od thruser »

pokud umis cist tak jsem diagnostickej konektor rozchodil a chyby smazal. tvuj nazor mi fakt moc pomohl tak dik, doufam ze bude psat vic lidi jako si ty!
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouzónová klimatizace

Příspěvek od 1nekros1 »

zaprve urcite by som netahal plus kabel na buduiky diagnostiku rj a ktovie co este s neakeho ineho pluska ale opravil by som to ako to ma ist. lebo ta dana suciastka pre ktoru ti tam nejde stava moze robit dalsie problemi s can busom v aute. sam hovoris ze to robi odvtedy takze vies preco. chyba can busu sa prejavuje blikanim napr kilometrovnik, teplota,atd podla toho ktora rj nekomunikuje.
a do vasej sarvatky sa zapajat nebudem
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
thruser
kolemjdoucí
Příspěvky: 6
Registrován: sob úno 11, 2017 13:15

Re: dvouzónová klimatizace

Příspěvek od thruser »

tak to vypada ze to signalizuje spatnou jednu klapku v topeni, proto ta teplota blika. jinak diky za namahu, treba to nekdy nekomu pomuze
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouzónová klimatizace

Příspěvek od 1nekros1 »

no mne sa tiez zasekava klapka neaka na vodicovej strane plus nekedy nepusti v zime klapka na kurenie vodu ale zatial vzdy pomohlo to vypnut OFF a zapnut zopar krat a rozhybala sa a uz to robi 4 roky
a inak na niektore mechanizmi vidno a aspon sa daju dociahnut ze si ich mozes pozriet o ktoru ide a ci v tom mechanizme nieje nieco padnute pretoze niesu niako chranene
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
thruser
kolemjdoucí
Příspěvky: 6
Registrován: sob úno 11, 2017 13:15

Re: dvouzónová klimatizace

Příspěvek od thruser »

me teda od te klapky to v diagnostice pise ze je tam skrat. ja teda ani nevim kera klapka to konkretne je, pocitove mi prijde ze vsecko funguje jak ma :) jinak vcera k tem chybam, clovek porad hleda v elektrice a najednou sem naaahodne narazil na cidlo od cerpadla nafty bo co to je, proste konektor a dva draty a umyslne od nekeho rozholeny a jak sem k nemu lezl tak jsem se dotkl naftove hadice na tom cerpadle a zabublalo :) tak sem dotahnul sponku, prestala bublat a auto najednou taha od nizsich otacek, zhruba 1400-1500 coz pred tim az nekde 1800-1900
Odpovědět