Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

precitaj si sekciu o LPG tam mas odpovede na vsetky tvoje otazky. lpg ti robi vsetky tvoje problemy. bud si to oprav ako radil tk.... alebo to zanes niekam kde ti to opravia ako radil uzivatel tk...
alebo jazdi na benzin a nebudes tam mat ziadny problem s tym motorom. inaksiu moznost nemas. :-)
do servisu s tym chodit ani nemusis tam su idioti co nic nevedia diagnostikovat iba menit doradu co ich napadne.
pekny den
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

ano aj bateriou sa to da vyriesit.nezabudni ze to treba mat aspon 15-30min odpojene. a po pripojeni sa ti zacne nastavovat skrtiaca klapka. tu treba nechat sa nastavit bez klimy. v tomto momente sa ti auto nesmie prepnut na lpg!!! ale da sa to resetnut samozrejme cez pc. alebo skus cca 5km pred koncom jazdy ist na benzin. popripade jazdi par dni na benzin. a tomu plynarovy chod uz bez chyby na benzine lebo inak tam zbytocne pojdes.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

Na to vyreseteni ECU myslim staci jen odpojit baterku, par sekund a pripnout... klasika je slapnout na brzdu, to trva dost dlouho. LPG v tjetu byl docela boj, ale slo to ubojovat aby to neskubalo a i to docela jede. V LPG vlakne jsem daval fotku kam jsem musel premistit lpg vstrikovace na sani.
Ted jsem s tim spokojenej, ale resit to pres servis a platit to - asi bych na to nadaval jak spacek a uz bych to nechtel videt. Bylo s tim dost prace, akorat me to bavi... Ve zkratce to co podelal LPG servis:
- kolem 4.5k rpm motor skube, tjet je tam hodne obohacenej a lpg to nezvlada, bud je to moc bohate nebo se slily pulzy a lpg to nezvlada, nevim. Jak to plynar mordoval, tak znicil dvouhmotovej setrvacnik. Ono to skubalo fakt hodne. V soucasnosti vyreseno upravou map v ECU motoru, ochuzena smes pod zatezi.
- spatne umistil LPG trysky, 2 valcenejak a na druhych 2 valcich zase jinak. Tzn pulka motoru fakt bezela spatne, tragickej volnobeh na LPG. Vyreseno premistenim / prevrtanim.
- spatna velikost LPG trysek a navic asi byly ozuzlane vrtackou :/ Pokud jsou trysky moc velke, v oblasti male zateze to po pridani plynu na LPG motor trhne / prudky prechod.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

tkupilik mne to robi iba tu poslednu vec co si pisal ze pocas kludnej 90kmh tomu stupim tak to sklbne. dnes som bol akurat na repase LPG vsetrekovacou lebo uz to islo otrasne. 24eur aj s pracou.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
durikee
kolemjdoucí
Příspěvky: 28
Registrován: pát led 20, 2017 14:06

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od durikee »

Ahojte, nema niekto skusenost co by mohlo sposobovat klepanie motora a zvysene vibracie. Divne je ze raz to robi a inokedy nie, bez ohladu na to ci je zohriaty alebo nie. Prikladam aj viedo, huci to ako nejaky diesel :(

http://sendvid.com/reb3et37
Evo 1.4 8V 75
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

ahoj, no skoro bych podezrival dvouhmotu... :/
Muj test ktery docela fungoval byl:
- rozject auto na ~80, vibrace jsou
- vyradit neutral, vibrace jsou
- chcipnout motor (auto furt jede 80, bacha na zamknuti volantu), vibrace zmiznou
- nechat chcipnutej motor, zaradit rychlost (3-4) a pustit / vymacknout spojku a vibrace se obevujou s tim jak se roztoci motor...

dvouhmota na tjetu byla necelych 6000 + prace
GP 1.4 Tjet
Petazxr
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: pát zář 11, 2015 17:27

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Petazxr »

Prosim o radu.co vsechno muze zpusobovat dlouhy start az treba na treti pokus u 1.4t jet?najeto 68tis km diky....
Jarous1
Návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: stř srp 08, 2007 10:46

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarous1 »

Zkusil bych natankovat 100 oktanový benzin.
metamor
kolemjdoucí
Příspěvky: 26
Registrován: čtv dub 20, 2017 16:56

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od metamor »

Zdarec hosi, cim je chladene turbo u 1.4 T-jet grande punto 88kw ?
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

ahoj, budes hodne prekvapeny, kdyz reknu.... vodou?
GP 1.4 Tjet
metamor
kolemjdoucí
Příspěvky: 26
Registrován: čtv dub 20, 2017 16:56

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od metamor »

ani nie mali to uz stare una... som rad ze ne olejom :D
mam MK2 1.2 8V a rad by som presiel na nieco sviznejsie a kedze ta 1.2 8V je blbuvzdorna rad by som vedel ci aj ten Tjet nieco znesie
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

no urcite tam ide aj olej do toho turba ake este aj voda okrem toho. a jasne dobre su tie motory tjet- ved tk co ti radil uz ma celkom dost km takze super
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

ok, no ja jsem z tjeta nadsenej co se tyce vydrze, ted mam 242000km, turbo bylo menene v 50kkm za verzi z abarta, chip (180k), 100kkm jsem ho trapil na E85, ted 90kkm na LPG a furt drzi, olej nezere a jede :) I samotne turbo prekvapilo, ted mu tahne na 200000km a furt fouka plnej tlak / nezere olej, snazim se k nemu chovat slusne ve smyslu dochlazeni po nalozeni a prvni kilometr se studenym motorem jedu jak duchodce.
https://www.youtube.com/watch?v=eGpnI6SDOz8
GP 1.4 Tjet
metamor
kolemjdoucí
Příspěvky: 26
Registrován: čtv dub 20, 2017 16:56

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od metamor »

este taka srandicka kolko to toci na 5. stupni pri standartnych 100 a 130-140. Je mi jasne ze tych 8l si to potiahne ako nic.
Uživatelský avatar
Buchtič
Site Admin
Příspěvky: 219
Registrován: pon srp 30, 2010 16:36
Bydliště: Broumov/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Buchtič »

Při stovce cca 3k, na dálnici (145 km/h) cca 3,8k. Dálnice spotřebu zvedá na 8, ale při kochání se krajinou se dá mimo město jezdit i za 6.
Fiat Punto 60 SX Cult 5DV black -> Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 5DV black
Osobní blog o IT
Obrázek
Odpovědět