Problém pomoc

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Snoopy
Návštěvník
Příspěvky: 141
Registrován: pát kvě 01, 2009 23:59

Příspěvek od Snoopy »

kde si to nasel ja drandil po netu a nic =( myslis ze ve fiatu bude stejna cena ? a pod jakym to je nazvem abych vedel co rict ve fiatu a neprislo mi neco jinyho...no to je radost ...mel sem MK I az na nejaky hovadiny pohoda GP se mi nejak msti =( doufam ze jednou ty problemy skonci...uz nikdy bourany auto i kdyz jen tak natukly clovek pak nikdy nevi nejlepsi je uplne new ale ten rozdil v cene je taky znat =(
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Snoopy píše:kde si to nasel ja drandil po netu a nic =( myslis ze ve fiatu bude stejna cena ? a pod jakym to je nazvem abych vedel co rict ve fiatu a neprislo mi neco jinyho...no to je radost ...mel sem MK I az na nejaky hovadiny pohoda GP se mi nejak msti =( doufam ze jednou ty problemy skonci...uz nikdy bourany auto i kdyz jen tak natukly clovek pak nikdy nevi nejlepsi je uplne new ale ten rozdil v cene je taky znat =(
Je to cena přímo z aktuálního Fiat katalogu náhradních dílů - EPERu

http://www.farel.it:7080/navi?FORCED=TRUE

zrovna teď ty stránky bě?í, stačí přepnout do če?tiny a české měny a hledat. Pak u? jen zajít s výrobním číslem do Fiatu objednat.

PS: zase HLEDAT :idea: :wink: http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=483
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jardakaw
Návštěvník
Příspěvky: 90
Registrován: sob úno 23, 2008 13:08
Bydliště: Přerov

Příspěvek od jardakaw »

1,3 MultiJet 90k Racing 3dv Modrá New Orleans
2/2009
Snoopy
Návštěvník
Příspěvky: 141
Registrován: pát kvě 01, 2009 23:59

Příspěvek od Snoopy »

Vsem diky snad to dobre dopadne a uz budu snad mit s tema opravama klid.
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Nebo to vyndej a nech zavařit to tě vyjde daleko levnějc.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Snoopy
Návštěvník
Příspěvky: 141
Registrován: pát kvě 01, 2009 23:59

Příspěvek od Snoopy »

diky za napad taky jsem nad tim premejslel ale asi tam dam zrovna novej kus nerd takhle neco placam ...no uvidime jak to dopadne
carlos_ray
Návštěvník
Příspěvky: 102
Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
Bydliště: Velvary

Příspěvek od carlos_ray »

No nevim zrovna tenhle dr?ák bude z nějaký slitiny hliníku a pokud bude stát novej 1200 tak bych to rozhodně nevařil. Aby si to pořádně zavařil musí? ten dr?ák celej nahřát (tedy dát do pece) a pak teprv vařit. A tohle si myslim, ?e vyjde tak nastejno jako novej díl. Pokud to někdo zalemtá a nenahřeje tak to praskne znova.
________________________
Fiat Grande Punto 1.2 racing
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

podle me ty drzaky -silmbloku nejsou zadna slitina ale jen odlitek hliniku,uz kolikrat sme to nechavaly varit na ruzny auta a vzdycky to drzelo...dokonce sme nechavaly varit i hlinikovy kosticky od brzd a nikdy nebyl probrem...tak co za zkousku to stoji da 200kc za zavareni ...obetuje den bez auta a pozna obednat to muze zdycky novy...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... slitina to je stoprocentne a pri cene a dulezitosti tohoto dilu kup novy a vubec nelaboruj :)
Obrázek
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

souhlas donym..opravený díl je přeci jen opravený díl.... při tédle ceně jednoznačně nový kus!!!! dr?ím palec a dej vědět jak to probíha a jak to dopadlo!!!(heh zrovinka můj tisící příspěvek)slavíme:D :lol:
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Foligno napsal:
Foligno píše:lidi řeknete si co je to za kopyto ale nepovedlo se mi od?roubovat víčko z nádr?e chladící kapaliny. jsou tam dva zobáčky a nejsem si jistý co to chce jestli grif nebo více síly. :oops: Pravý nebo levý závit. Jsem asi jelito ale myslím tu otázku vá?ně děkuju. Jinak nevíte o kolik se zvedne (vlastně sní?í )bod tuhnutí kapaliny, kdybych odpustil cca litr toho co tam je teď a nalití neředěného litru paraflu up? Jen jestli to bude mít znatelný vliv. Samo, ?e to projedu, aby se to rozředilo.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Vic sily... Proc tam chces lejt neredenej fridex, pokud je tam naredenej optimalne, tak tim pouze zhorsis teplotu tuhnuti. Nejnizsi teplota je pri naredeni na nejakej pomer a redenim na obe strany se to zhorsuje. Pomery a teploty mas napsane na te flasce...
GP 1.4 Tjet
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

tkupilik píše: Nejnizsi teplota je pri naredeni na nejakej pomer a redenim na obe strany se to zhorsuje.
Chce? tvrdit, ?e čistý (neředěný fridex) zmrzne dřív, ne? směs s vodou (třeba 1:1)???
:lol: :lol: :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Foligno
Návštěvník
Příspěvky: 82
Registrován: pon led 09, 2012 18:06
Bydliště: Pí??

Příspěvek od Foligno »

neředěné paraflu.Tak kdy? zjistím, ?e naředěný je třeba nedostatečně. Podle mně je blbost vypustit celý systém a nalít tam novou směs o nějakém poměru.Vycucnu nebo odpustím litr nebo směsi, doliju čisté paraflu, během jízdy se to doufám smísí a výsledek musí být směs do ni??í teploty ne? před tím.
Je?tě jedna otázka k tomu víčku tam je závit nebo jen zará?ka a tedy stačí jen pootočit na některou stranu? díky.
:oops:
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Moc se jarousi nesmej, v kazde prirucce ke kapaline se doctes, ze nejnizsi teplota je pri redeni kolem 30% vody a 70 koncentratu. Cistej etylenglykol (fridex...) ma teplotu tani jen -13C - http://cs.wikipedia.org/wiki/Fridex
GP 1.4 Tjet
Odpovědět