Stránka 1 z 1

Palubní deska z Eva

Napsal: úte úno 23, 2010 20:21
od PsychX
nenapadla uz niekoho nahodou otazka ci by sa nedala prehodit palubovka z eva do gp? ... neviem ale mne tie auta pripadaju obe prakticky rovnake.... len vymenene narazniky, svetla a predne blatnicky zvonku, a zvnutra zmenena palubovka a trochu inak precalunene...... aspon moj nazor..... ale asi to bude ohladom uchytov rovnake.... myslim teda ze ?asi je ta ista....

a tym padom vystava otazka... da sa kupit palubovka ako nahradny diel?

Re: palubovka z eva

Napsal: úte úno 23, 2010 20:28
od Jarouš
PsychX píše:nenapadla uz niekoho nahodou otazka ci by sa nedala prehodit palubovka z eva do gp? ... neviem ale mne tie auta pripadaju obe prakticky rovnake.... len vymenene narazniky, svetla a predne blatnicky zvonku, a zvnutra zmenena palubovka a trochu inak precalunene...... aspon moj nazor..... ale asi to bude ohladom uchytov rovnake.... myslim teda ze ?asi je ta ista....

a tym padom vystava otazka... da sa kupit palubovka ako nahradny diel?
..to ví?, ?e dostane :D ale něco mi říká, ?e se v?ím v?udy - to by bylo asi levněj?í koupit to EVO :lol:

Napsal: úte úno 23, 2010 20:31
od PsychX
to nemoze byt zase az take drahe...a viem ze uz tu niekto palubovku rozobratu mal..ale neviem kto tak ze ci to bol problem dostat odtail von....


a kupit novu zase nie alebo mozno cez nejakeho znameho v servise a cez poistovnu.... myslim ze tak by sa to dalo prehnat... pripadne si pockat na nejakeho naburaneho evika =)

Napsal: úte úno 23, 2010 20:34
od Jarouš
PsychX píše:to nemoze byt zase az take drahe...a viem ze uz tu niekto palubovku rozobratu mal..ale neviem kto tak ze ci to bol problem dostat odtail von....


a kupit novu zase nie alebo mozno cez nejakeho znameho v servise a cez poistovnu.... myslim ze tak by sa to dalo prehnat... pripadne si pockat na nejakeho naburaneho evika =)
koukal jsi na ty rozdíly v interéru GP a EVO pořádně?? :D To není stejné jako rvát do Favorita palubku z Feldy.. :D

Napsal: úte úno 23, 2010 20:46
od PsychX
pozeral... stredova konzola... tam kde je radiaca paka je rovnaka.. dvere su ine.... ale nie az tak aby to tam nesedelo... a iank myslim ze to sedi,.... volant je rovnaky.... akurat budiky... ale tie by sa prehodili spolu z palubovku.... cize myslim ze by to slo

Napsal: úte úno 23, 2010 20:54
od Jarouš
PsychX píše:pozeral... stredova konzola... tam kde je radiaca paka je rovnaka.. dvere su ine.... ale nie az tak aby to tam nesedelo... a iank myslim ze to sedi,.... volant je rovnaky.... akurat budiky... ale tie by sa prehodili spolu z palubovku.... cize myslim ze by to slo
je?tě by musely být stejně výdechy celého kompletu rozvodu vzduchu :wink:

Napsal: pát úno 26, 2010 10:52
od carlos_ray
No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.

Napsal: pát úno 26, 2010 12:37
od JardaK.
carlos_ray píše:No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.
Co znamená "mk"?

Napsal: pát úno 26, 2010 12:57
od Teddy86
JardaK. píše:
carlos_ray píše:No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.
Co znamená "mk"?
mk se znaci jako generace u fordu.

Napsal: pát úno 26, 2010 12:59
od carlos_ray
mk je označení generace modelu, moje fiesta byla třetí generace fiesty tudí? mkIII, interiér co jsem tam cpal byl o generaci nověj?í (tak?e mkIV). Myslim, ?e se to u fiatu pou?ívá taky. Grande punto jsem někde viděl, ?e ho označují mkIII.

Napsal: pát úno 26, 2010 13:01
od Peter TT
JardaK. píše:
carlos_ray píše:No tak já měl ve fiestě mkIII, interiér z mkIV a musel jsem to vyměnit komplet. Stálo mě to celkem 2500Kč. Fiesta mkIV se dala sehnat za 25 000Kč. Nebylo to jen o palubce, budících, ale i o jiném rozvodu vzduchu. Navíc se musela upravit kasle( byl jinej ventilátor- tak?e se řezalo). Jo ty auta mi přijdou stejný, to je fakt. Ale přehodit palubku nebude tak jednoduché. Taky se mi líbí, ale je to nový auto tak to poleze do peněz. Řekl bych, ?e zas tak desetina 30 - 45 tisíc Kč.
Co znamená "mk"?
mk 3 -tretia generacia fiesty tusim po daky rok 97 a mk 4-stvrta generacia fiesty po rok 2002