Stránka 1 z 3

Sání pro T-jet

Napsal: úte črc 21, 2009 9:31
od Okic
muj kit sani


Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: úte črc 21, 2009 10:22
od Honzus
Okic: a jaké jsou první dojmy?

Napsal: úte črc 21, 2009 10:41
od Okic
jj jsou dobre...efekt taky dobry....mozna sem cekal vice ale nevadi...no abartha z toho mit nebudu...ha:D...ale spokojeny jsem,myslim ze je to zivejsi a ma rychlejsi akceleraci

Napsal: úte črc 21, 2009 10:52
od misha
tise vam Tjetakum zavidim, jak jednoduse si muzete udelat primy kit sani oproti starjetu(malo dostupna a draha redukce na sani), kilometrove potrubi pozohybane kde se da, umisteni filtru mimo teplo motoru- pak se ale dost spini, atd.

Napsal: úte črc 21, 2009 11:34
od Okic
no mas pravdu.. uT-jetu je to rychlovka, zadne slozite predelavani proste jen nasadis filtr a jezdis...je fakt ze sem si musel udelat mezikus na spojeni ale to nic nebylo...

Napsal: úte črc 21, 2009 17:04
od Kriss
Kuva, je to luxusni. Ale musim tady neco rict. Nebyt toho ze sem ho do toho dokopal tak to nema :lol:

jsem zvedav v sobotu, moc se tesim

Napsal: úte črc 21, 2009 21:02
od Okic
jj mas pravdu krissi, dokopals...ale zas tak moc se netes, abys nebyl zklamany...nioc moc to nedela..ale zivejsi to teda je...

Pouze FILTR :)

Napsal: úte črc 21, 2009 21:21
od AGiNiGA
Jde pouze o pou?ití filtru, navíc bez krytí..... nenazval bych to kitem. Pou?ití BMC - Carbon Dynamic Airbox-u by mělo rozhodně vět?í účinek (Kriss a nejen on preferuje přívod vzduchu od vozovky a BMC tam vede hadici).

S pou?itím filtru jde spí?e o PLACEBO FX, díky hluku je pocit, ?e to jede lépe vět?í a vět?í..... :). A těch slibovaných XY procent výkonu navíc málokdo pozná (max. 5 k).
Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání :).

Re: Pouze FILTR :)

Napsal: úte črc 21, 2009 21:25
od misha
AGiNiGA píše: Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání :).
Ja to poznam, 100oktan jede ve starjetu vyrazne hur nez kvalitni 95ka :)

Page

Napsal: úte črc 21, 2009 21:27
od AGiNiGA
Na následující stránce naleznete kit-y (BMC) :
- www.bmc-sportluftfilter.de

Kvůli ceně, jen pro inspiraci. Jinak u T-JET-u a vysoko-objem. vozů bude efekt výrazněj?í (test na 1.8 a 2.0 16V).

Napsal: úte črc 21, 2009 21:30
od Okic
zadny hluk to nedela takze to ze to jede lepe neni tim ze to dela kraval..motor je porad stejne tichy jen poznam kdy turbo zabere a pri razeni to odfoukne....

Misha :)

Napsal: úte črc 21, 2009 21:32
od AGiNiGA
Jsem rád, ?e se vyře?il Tvůj problém s "kvalitním" benzínem. Navíc www.dobrapumpa.cz a je?tě mo?nost volby tu pořád je :)

A věřím, ?e kit-y apod., tu ře?í víc lidí.

T a *JET :)

Napsal: úte črc 21, 2009 21:39
od AGiNiGA

Re: T a *JET :)

Napsal: úte črc 21, 2009 22:12
od Jarouš
S hlukem nemám problém, je skoro stejný jako s origo airboxem. Pouze při razantní akceleraci je hlub?í. Ale nic tak hrozného, jako na těch videích :wink:

Mám na něm najeto zhruba 8000 km, jede to líp, je to ?ivěj?í, dlouhodobá spotřeba ?la o cca 0,3 - 0,4 l dolů.

http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 66&start=0

Přívod náporového vzduchu k filtru mám ře?ený z nárazníku pomocí aluflexi trubky. Horký vzduch to netahá, po jízdě je celá soustava studená (na rozdíl od zbytku komponent pod kapotou)

Moc jsem si od toho nesliboval, ale velmi příjemně mě to překvapilo. :)

:)

Napsal: úte črc 21, 2009 22:37
od AGiNiGA
Čím víc vzduchu (studeného), tím víc..... to jede :) a hlučnost je jak u kterého filtru (KN není tak hlučný..... jako např. Pipecross a BMC :)). Spotřeba mi klesla také a právě kvůli hluku (je to jako jízda s prasklým výfukem na ?120 :)) a takovou ostudu člověk nechce dělat.

Tak?e Vás zdravím z prac. dovolené a na cestě zpět vyzvedávám zbo?í :). Kriss bude vědět.