Sání pro T-jet

Zde naleznete stará již nepoužívaná témata, která v živé diskuzi překáží

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Okic
Štamgast
Příspěvky: 245
Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Sání pro T-jet

Příspěvek od Okic »

muj kit sani


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Okic dne stř črc 22, 2009 13:45, celkem upraveno 1 x.
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Okic: a jaké jsou první dojmy?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Okic
Štamgast
Příspěvky: 245
Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okic »

jj jsou dobre...efekt taky dobry....mozna sem cekal vice ale nevadi...no abartha z toho mit nebudu...ha:D...ale spokojeny jsem,myslim ze je to zivejsi a ma rychlejsi akceleraci
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misha »

tise vam Tjetakum zavidim, jak jednoduse si muzete udelat primy kit sani oproti starjetu(malo dostupna a draha redukce na sani), kilometrove potrubi pozohybane kde se da, umisteni filtru mimo teplo motoru- pak se ale dost spini, atd.
Okic
Štamgast
Příspěvky: 245
Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okic »

no mas pravdu.. uT-jetu je to rychlovka, zadne slozite predelavani proste jen nasadis filtr a jezdis...je fakt ze sem si musel udelat mezikus na spojeni ale to nic nebylo...
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning
Kriss
Štamgast
Příspěvky: 611
Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Bydliště: Metan City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kriss »

Kuva, je to luxusni. Ale musim tady neco rict. Nebyt toho ze sem ho do toho dokopal tak to nema :lol:

jsem zvedav v sobotu, moc se tesim
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
Okic
Štamgast
Příspěvky: 245
Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okic »

jj mas pravdu krissi, dokopals...ale zas tak moc se netes, abys nebyl zklamany...nioc moc to nedela..ale zivejsi to teda je...
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Pouze FILTR :)

Příspěvek od AGiNiGA »

Jde pouze o pou?ití filtru, navíc bez krytí..... nenazval bych to kitem. Pou?ití BMC - Carbon Dynamic Airbox-u by mělo rozhodně vět?í účinek (Kriss a nejen on preferuje přívod vzduchu od vozovky a BMC tam vede hadici).

S pou?itím filtru jde spí?e o PLACEBO FX, díky hluku je pocit, ?e to jede lépe vět?í a vět?í..... :). A těch slibovaných XY procent výkonu navíc málokdo pozná (max. 5 k).
Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání :).
misha
Štamgast
Příspěvky: 356
Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pouze FILTR :)

Příspěvek od misha »

AGiNiGA píše: Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání :).
Ja to poznam, 100oktan jede ve starjetu vyrazne hur nez kvalitni 95ka :)
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Page

Příspěvek od AGiNiGA »

Na následující stránce naleznete kit-y (BMC) :
- www.bmc-sportluftfilter.de

Kvůli ceně, jen pro inspiraci. Jinak u T-JET-u a vysoko-objem. vozů bude efekt výrazněj?í (test na 1.8 a 2.0 16V).
Okic
Štamgast
Příspěvky: 245
Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okic »

zadny hluk to nedela takze to ze to jede lepe neni tim ze to dela kraval..motor je porad stejne tichy jen poznam kdy turbo zabere a pri razeni to odfoukne....
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

Misha :)

Příspěvek od AGiNiGA »

Jsem rád, ?e se vyře?il Tvůj problém s "kvalitním" benzínem. Navíc www.dobrapumpa.cz a je?tě mo?nost volby tu pořád je :)

A věřím, ?e kit-y apod., tu ře?í víc lidí.
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

T a *JET :)

Příspěvek od AGiNiGA »

Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: T a *JET :)

Příspěvek od Jarouš »

S hlukem nemám problém, je skoro stejný jako s origo airboxem. Pouze při razantní akceleraci je hlub?í. Ale nic tak hrozného, jako na těch videích :wink:

Mám na něm najeto zhruba 8000 km, jede to líp, je to ?ivěj?í, dlouhodobá spotřeba ?la o cca 0,3 - 0,4 l dolů.

http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 66&start=0

Přívod náporového vzduchu k filtru mám ře?ený z nárazníku pomocí aluflexi trubky. Horký vzduch to netahá, po jízdě je celá soustava studená (na rozdíl od zbytku komponent pod kapotou)

Moc jsem si od toho nesliboval, ale velmi příjemně mě to překvapilo. :)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
AGiNiGA
Návštěvník
Příspěvky: 80
Registrován: úte lis 11, 2008 19:48

:)

Příspěvek od AGiNiGA »

Čím víc vzduchu (studeného), tím víc..... to jede :) a hlučnost je jak u kterého filtru (KN není tak hlučný..... jako např. Pipecross a BMC :)). Spotřeba mi klesla také a právě kvůli hluku (je to jako jízda s prasklým výfukem na ?120 :)) a takovou ostudu člověk nechce dělat.

Tak?e Vás zdravím z prac. dovolené a na cestě zpět vyzvedávám zbo?í :). Kriss bude vědět.
Zamčeno