GRANDE PUNTO FANS

Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
Právě je stř dub 08, 2020 6:49

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ 38 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sání pro T-jet
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 9:31 
Offline
Štamgast

Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Příspěvky: 245
Bydliště: Opava
muj kit sani


Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning


Naposledy upravil(a) Okic dne stř črc 22, 2009 13:45, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 10:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Příspěvky: 1040
Bydliště: Praha, CZ
Okic: a jaké jsou první dojmy?

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 10:41 
Offline
Štamgast

Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Příspěvky: 245
Bydliště: Opava
jj jsou dobre...efekt taky dobry....mozna sem cekal vice ale nevadi...no abartha z toho mit nebudu...ha:D...ale spokojeny jsem,myslim ze je to zivejsi a ma rychlejsi akceleraci

_________________
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 10:52 
Offline
Štamgast

Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Příspěvky: 356
Bydliště: Olomouc (Uničov)
tise vam Tjetakum zavidim, jak jednoduse si muzete udelat primy kit sani oproti starjetu(malo dostupna a draha redukce na sani), kilometrove potrubi pozohybane kde se da, umisteni filtru mimo teplo motoru- pak se ale dost spini, atd.


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 11:34 
Offline
Štamgast

Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Příspěvky: 245
Bydliště: Opava
no mas pravdu.. uT-jetu je to rychlovka, zadne slozite predelavani proste jen nasadis filtr a jezdis...je fakt ze sem si musel udelat mezikus na spojeni ale to nic nebylo...

_________________
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 17:04 
Offline
Štamgast

Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
Příspěvky: 611
Bydliště: Metan City
Kuva, je to luxusni. Ale musim tady neco rict. Nebyt toho ze sem ho do toho dokopal tak to nema :lol:

jsem zvedav v sobotu, moc se tesim

_________________
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:02 
Offline
Štamgast

Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Příspěvky: 245
Bydliště: Opava
jj mas pravdu krissi, dokopals...ale zas tak moc se netes, abys nebyl zklamany...nioc moc to nedela..ale zivejsi to teda je...

_________________
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: Pouze FILTR :)
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:21 
Offline
Návštěvník

Registrován: úte lis 11, 2008 19:48
Příspěvky: 80
Jde pouze o pou?ití filtru, navíc bez krytí..... nenazval bych to kitem. Pou?ití BMC - Carbon Dynamic Airbox-u by mělo rozhodně vět?í účinek (Kriss a nejen on preferuje přívod vzduchu od vozovky a BMC tam vede hadici).

S pou?itím filtru jde spí?e o PLACEBO FX, díky hluku je pocit, ?e to jede lépe vět?í a vět?í..... :). A těch slibovaných XY procent výkonu navíc málokdo pozná (max. 5 k).
Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání :).


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: Re: Pouze FILTR :)
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:25 
Offline
Štamgast

Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
Příspěvky: 356
Bydliště: Olomouc (Uničov)
Citace:
Nebo je tu někdo, kdo pozná rozdíl mezi NATURAL-em 95 a 100 ? To je toti? podobné přirovnání :).
Ja to poznam, 100oktan jede ve starjetu vyrazne hur nez kvalitni 95ka :)


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: Page
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:27 
Offline
Návštěvník

Registrován: úte lis 11, 2008 19:48
Příspěvky: 80
Na následující stránce naleznete kit-y (BMC) :
- www.bmc-sportluftfilter.de

Kvůli ceně, jen pro inspiraci. Jinak u T-JET-u a vysoko-objem. vozů bude efekt výrazněj?í (test na 1.8 a 2.0 16V).


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:30 
Offline
Štamgast

Registrován: stř úno 18, 2009 18:12
Příspěvky: 245
Bydliště: Opava
zadny hluk to nedela takze to ze to jede lepe neni tim ze to dela kraval..motor je porad stejne tichy jen poznam kdy turbo zabere a pri razeni to odfoukne....

_________________
GP Sport 1.4 16V T-jet 120HP... cerna crossover
Bývalé_Golf III tuning
Golf II tuning
Skoda120 tuning


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: Misha :)
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:32 
Offline
Návštěvník

Registrován: úte lis 11, 2008 19:48
Příspěvky: 80
Jsem rád, ?e se vyře?il Tvůj problém s "kvalitním" benzínem. Navíc www.dobrapumpa.cz a je?tě mo?nost volby tu pořád je :)

A věřím, ?e kit-y apod., tu ře?í víc lidí.


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: T a *JET :)
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:39 
Offline
Návštěvník

Registrován: úte lis 11, 2008 19:48
Příspěvky: 80
Jen pro porovnání :)

- Turbo :
http://www.youtube.com/watch?v=a5AF6Z1RmZU&NR=1

- *JET :
http://www.youtube.com/watch?v=8n3eazvxtpo


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: Re: T a *JET :)
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 22:12 
Offline
Profík

Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Příspěvky: 3597
Bydliště: Ostrava
Citace:
S hlukem nemám problém, je skoro stejný jako s origo airboxem. Pouze při razantní akceleraci je hlub?í. Ale nic tak hrozného, jako na těch videích :wink:

Mám na něm najeto zhruba 8000 km, jede to líp, je to ?ivěj?í, dlouhodobá spotřeba ?la o cca 0,3 - 0,4 l dolů.

http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 66&start=0

Přívod náporového vzduchu k filtru mám ře?ený z nárazníku pomocí aluflexi trubky. Horký vzduch to netahá, po jízdě je celá soustava studená (na rozdíl od zbytku komponent pod kapotou)

Moc jsem si od toho nesliboval, ale velmi příjemně mě to překvapilo. :)

_________________
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: :)
PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 22:37 
Offline
Návštěvník

Registrován: úte lis 11, 2008 19:48
Příspěvky: 80
Čím víc vzduchu (studeného), tím víc..... to jede :) a hlučnost je jak u kterého filtru (KN není tak hlučný..... jako např. Pipecross a BMC :)). Spotřeba mi klesla také a právě kvůli hluku (je to jako jízda s prasklým výfukem na ?120 :)) a takovou ostudu člověk nechce dělat.

Tak?e Vás zdravím z prac. dovolené a na cestě zpět vyzvedávám zbo?í :). Kriss bude vědět.


Nahoru
   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ 38 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz

Provozuje Buchtič za přispění Fiat Grande Punto klubu