..jasny, z tech fotek (ty interierovy jsou hodne nekvalitni) to neni na prvni pohled poznat....ale delat autoskolu v takovym auticku neni vubec marne....JardaK. píše:Tak bacha, to auto jsem osobně viděl, má pedály u spolujezdce, tzn. je to auto?kola, tak?e si doká?e? představit, jak asi dostalo do těla! Jinak je opravdu v plné palbě, jak pí?ou.Petr1985 píše:mel jsem 1.9M-jet a byl proste marnej...zvukovy projev, dokonce i spotreba nic moc...jasny, zatah mel, ale to je tak vse.
k tomu tvemu vyberu, jednoznacne 1.3 MJET 66kW 6ti kvalt, to je moderni a spickovy agregat (napr. oproti sice silnejsi, ale jiz znacne archaicke 1.9), spotrebou se vejdes pod 5L....jen pro inspiraci jeden pekny kousek s timto motorem je zde... http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... to/7078707
mel jsem moznost jet ve vsech motorizacich a znovu opakuji, jako nejhorsi mi pripadne v porovnani cena/vykon 1.4 16V 70kW, kde jsem mel pocit, ze vetsina tech koni byla kdesi jinde.....
Grande punto - koupě
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 239
- Registrován: ned bře 04, 2007 11:22
- Bydliště: Ko?ice
- Kontaktovat uživatele:
Ja mám 1,2 ale teraz by som u? bral 1,4 16V. No keby som mal od začiatku tú 1,4 16V tak by som ho u? mal asi rozbité riadne, nerád jazdím toti? pomaly. Ale predsa je to moje prvé auto a tak na "zaučenie" v pohode stačí. Ďal?ia vec je, ?e ?iaž keď som kupoval auto tak neboli financie na lep?í motor. Ale v celku som s ním spokojný. Neboj tá 1,2 nieje ?iadna brzda premávky, aspoň vtedy keď ju ?oférujem ja .
Tro?ku out of topic ale: bol som včera v Osvienčime a videl som na dvore jednej auto?koly zaparkovaých 7 GP-ečiek. Vyzeralo to cool. ?koda, ?e som neurobil foto.
Tro?ku out of topic ale: bol som včera v Osvienčime a videl som na dvore jednej auto?koly zaparkovaých 7 GP-ečiek. Vyzeralo to cool. ?koda, ?e som neurobil foto.
GP Dynamic 1.2 5D Merenque
to Pandora: Nepodtáčam ho, dávam mu riadne zabra? lebo je e?te v zábehu. Keď pozrie? na tech. údaje tak najväč?í krútiaci moment je pri 3000 ot/min. Keď vytočím cez 4000 a dám ďal?í prevod stupeň tak potom pekne klesnú tak okolo 3000 cez a pekne ?ahá. Rozmedzie ti neviem povedat, lebo to vežmi nesledujem ale v meste keď máme dovolené len 50 km tak je to 2500 - 3000. Ale keď idem mimo mesta tak mu sem-tam doprajem aj cca 5000. Ale vežmi ho vytáča? nemá zmysel, preto?e to ti u? vežmi ne?ahá len hučí. Keď si odsleduje? kedy ?ahá a kedy sa len trápi tak si potom nájde? ?týl jazdy aby si nebrzdil premávku a potom to u? ide.Julo - a v jakém rozmezí jezdí? otáček a co jízda na dálnici do kopců, v?dy podřazuje??
Jasné ?e do kopca to chce s taký motorom rozbeh a potom podradi? alebo keď nie si rozbehnutý tak rovno podradi? a keď pekne vytočí? dá? tam ďal?í stupeň. Naposledy som odsledoval ?e som ani nepodraďoval, ale to som bol rozbehnutý a i?iel som sám a krááásne ?ahal.
Na dialnici som doteraz ?iaden problém nemal. 130 podr?í krásne a e?te aj potiahne viac. Brzdou premávky si myslím ?e vôbec nie som a to nejazdím ako pretekár.Já se chystám stěhovat mimo Prahu a budu denně dojí?dět po dálnici cca 25 km, tak nevím, jestli by člověk nebyl brzdou provozu a co spotřeba.
A spotreba? Fígež je v tom ?e je to má krátke prevody, tak?e sa hneď vytočí. Čím väč?ia rýchlos? tým vy??ie otáčky a viacej spapká. To je fakt a s tým neurobí? nič.
no teraz sa v?etci technicky zdatnej?í a skúsenej?í do mňa pustite čo som napísal za somariny
Grande Punto 1.2 8V 5dv Dynamic, červená exotika