Problém se startováním

Zde naleznete stará již nepoužívaná témata, která v živé diskuzi překáží

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Zamčeno
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Problém se startováním

Příspěvek od Petr1985 »

Zdravím,

mám u svého GP S 1.9 M-Jet problém se startováním. V podzemní gará?i, kde je cca +13 stupňů, mi motor dost dlouho toci, nez naskoci. Baterka byla na nabijeni ve Fiatu, auto komplet prohlédnuto a nic.

Napadlo mě, jestli na to nemů?e mít vliv fakt, ?e má třeba půl minuty klíč ve druhé poloze a tudí? ?havící svíčky moc předehřejí vzduch. Proto?e kdy? nastartuji takřka protočením klíčku, tak no problem.

Děkuji za radu
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

preco tak dlho mas tie kluciky v zapalovani a v 1 polohe? moze to byt aj tym ze po chvylke ti prestane tlacit cerpadlo palivo ... ja diesel nemam neviem inaksiu vinu ..
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

no poslouchal jsem radio.....

moznost je jeste ta, ze zhavici svicky prohreji vzduch a kdyz nestartuji, tak to vychladne a pak to nechce chytit....ale nevim, help, nekdo kdo ma diesel
shiver
Návštěvník
Příspěvky: 77
Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shiver »

Měl jsem 1.9 JTD 110 koní v Maree a kdy? jsem potřeboval mit sepnutý klíček a pak třeba po del?í době startovat tak jsem v?dycky klíček vrátil znova na?havil a tím pádem znova natlačil naftu čerpadlem a no problem
Jinak 1.9 JTD je absolutně vychytanej motor. Kdybych měl prachy navíc tak bych do GP taky volil tuhle motorizaci.
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji :-)
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Re: Problém se startováním

Příspěvek od Davids »

Petr1985 píše:Zdravím,

mám u svého GP S 1.9 M-Jet problém se startováním. V podzemní gará?i, kde je cca +13 stupňů, mi motor dost dlouho toci, nez naskoci. Baterka byla na nabijeni ve Fiatu, auto komplet prohlédnuto a nic.

Napadlo mě, jestli na to nemů?e mít vliv fakt, ?e má třeba půl minuty klíč ve druhé poloze a tudí? ?havící svíčky moc předehřejí vzduch. Proto?e kdy? nastartuji takřka protočením klíčku, tak no problem.

Děkuji za radu
Musis startovat ihned po tom co zhasne kontrolka zhaveni, cim dyl cekas tim hur ti to chytne nebo nechytne vubec, stalo se mi to taky. ;-)
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

Děkuji v?em....nedo?lo mi to....je to moje první nafta.....
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

MUSÍ? STARTOVAT HNED JAK PÍ?E DAVIS PROTO?E TI POTOM PŘESTANE ?HAVIT A VYCHLADNOU SVÍČKY.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od benja »

kuci mají pravdu.... já mám firemní auto pallio 1.7 td. tam sice ?havím dlouho páč tam jsou nějaké zanesené ?havičky nebo něco takového.. ka?dopádně kdy? u? na?havím a prováham start tak mů?u znova.. tzak?e hnedle po zhasnutí startu a bude? bez problémů...
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Zamčeno