Vyskakování startéru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
pocuj ak mas podozrenie ze mas vybitu baterku kup si merak stoji cca 200sk a to asi nikoho nezabije a odmeraj si ze kolko mas voltou ked ma okolo 12,5 je nabita ked uz ma kolo 12 je uz dost vybita a pod 11,5 ani nenastartujes. ja mam napriklad na original varte 50ah co davali do sportou po 2 dnoch statia vonku 12,6V takze miesto pisania tu ze co by to asi mohlo byt si to radsej odmeraj a hotovo!!!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Starter, tak prave mame vymeneny aj ten. Prvykrat vymenili RJ-prestala svietit kontrolka teploty po nastartovani a zdalo sa ze aj starter prestal haprovat, ale teraz vymenili aj starter Hitachi za modifikovany Hitachi.
Nenechte sa odbyt slabou baterkou ani inymi podobnymi kecami!!!
V servise mi povedali, ze FIAT stiahol stare starteri a distribuuje nove modifikovane. S Baterkou moze suvisiet skakanie ruciciek ale nie je len jednej ale vsetkych-Focus ma podla ludi s ford fora podobne symptomy, mne sa to zatial nestalo. Na starom Punte baterka ledvaj pretocila, ale starter nevrzgal a bud ho otocil a auto nastartovalo, alebo neotocil.
Nenechte sa odbyt slabou baterkou ani inymi podobnymi kecami!!!
V servise mi povedali, ze FIAT stiahol stare starteri a distribuuje nove modifikovane. S Baterkou moze suvisiet skakanie ruciciek ale nie je len jednej ale vsetkych-Focus ma podla ludi s ford fora podobne symptomy, mne sa to zatial nestalo. Na starom Punte baterka ledvaj pretocila, ale starter nevrzgal a bud ho otocil a auto nastartovalo, alebo neotocil.
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
no podla mna nic nepodcenili uz skoro 3tyzdne mam dovolenku a nebol som s autom dlhsiu trasu ako 11KM a to iba raz a chodim stale len doobchodu do krcmi a kamosom co su jazdy tak do 3 KM a baterkaje uplne pohode auto mam vonku a bolo cele zamrznute konkeretne vcera bolo -10 a chytilo hned. a aj som si zo zvedavosti odmeral kolko ma baterka Voltou a mala 12,4V. takze podla mna to je OK.Tommy píše:Tak baterku jsem dobil, start i při -10°C zcela v pohodě, ani ručička teploměru nevylítla do maxima. Uvidíme po čase. Buď u? byla baterka tak vybitá, ?e u? jí alternátor nedokázal dobít, nebo něco ve fiatu podcenili...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát úno 01, 2008 8:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Vyskakování startéru
No nevím, nevím...
Není to měsíc, co jsem toto vlákno zakládal a u? je to tady zpět..
Startér sice je?tě nevyskakuje, ale u? se při startu zase rozsvěcuje kontrolka teploty a ručička jde do maxima.
Baterií to podle mě asi není..
Dnes ráno jsem ji vytáhl, změřil napětí 12.85V (co? je v pořádku) a dal na nabíječku.
Nabíječka dobíjí maximálně 0.8A co? je plně nabitá baterie !!
Z toho vyplývá, ?e buď je na prd baterka - nedr?í napětí pod zátě?í, nebo je chyba někde jinde !
Mimochodem mám tam nějakou Italskou "Magneti - Marelli" (neznám) - nemá ?ádné "okýnko" pro rychlou kontrolu stavu..
Já to vidím na:
1- novou náv?těvu servisu, doprovázenou VELKÝM ŘEVEM
2- vyka?lat se na to a koupit pořádnou baterii a pokud to nepomů?e, přistoupit k bodu 1..
Mimochodem - Není lep?í koupit rovnou 55Ah, ne? 44Ah ? Nemám s tím u Punta zku?enosti - jestli to dobíjení "utáhne". V starém Tipu 1.4 jsem měl 66Ah a chodila bez problémů 6 roků v stejných podmínkách, jako provozuji teď Punto.
Není to měsíc, co jsem toto vlákno zakládal a u? je to tady zpět..
Startér sice je?tě nevyskakuje, ale u? se při startu zase rozsvěcuje kontrolka teploty a ručička jde do maxima.
Baterií to podle mě asi není..
Dnes ráno jsem ji vytáhl, změřil napětí 12.85V (co? je v pořádku) a dal na nabíječku.
Nabíječka dobíjí maximálně 0.8A co? je plně nabitá baterie !!
Z toho vyplývá, ?e buď je na prd baterka - nedr?í napětí pod zátě?í, nebo je chyba někde jinde !
Mimochodem mám tam nějakou Italskou "Magneti - Marelli" (neznám) - nemá ?ádné "okýnko" pro rychlou kontrolu stavu..
Já to vidím na:
1- novou náv?těvu servisu, doprovázenou VELKÝM ŘEVEM
2- vyka?lat se na to a koupit pořádnou baterii a pokud to nepomů?e, přistoupit k bodu 1..
Mimochodem - Není lep?í koupit rovnou 55Ah, ne? 44Ah ? Nemám s tím u Punta zku?enosti - jestli to dobíjení "utáhne". V starém Tipu 1.4 jsem měl 66Ah a chodila bez problémů 6 roků v stejných podmínkách, jako provozuji teď Punto.
FIAT GP 5dv.1,2 65 k Active FRESH, Barva - Modrá New Orleans
...nějakou Italskou "Magneti - Marelli" Jako vtip dobrý
PS: není lep?í tam střelit nějakou jinou baterku a počkat na výsledek ??? Tady je více mo?ností - ?patně ukostřené/dota?ené kabely od baterky ke startéru. Někdy v roce 2006 se měnil právě kabel od kladného pólu baterky ke strtéru a dál k alternátoru. (tu?ím, ?e ten původní byl ze dvou částí)
PS: není lep?í tam střelit nějakou jinou baterku a počkat na výsledek ??? Tady je více mo?ností - ?patně ukostřené/dota?ené kabely od baterky ke startéru. Někdy v roce 2006 se měnil právě kabel od kladného pólu baterky ke strtéru a dál k alternátoru. (tu?ím, ?e ten původní byl ze dvou částí)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát úno 01, 2008 8:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Proč "dobrý vtip" ?Jarou? píše:...nějakou Italskou "Magneti - Marelli" Jako vtip dobrý
PS: není lep?í tam střelit nějakou jinou baterku a počkat na výsledek ??? Tady je více mo?ností - ?patně ukostřené/dota?ené kabely od baterky ke startéru. Někdy v roce 2006 se měnil právě kabel od kladného pólu baterky ke strtéru a dál k alternátoru. (tu?ím, ?e ten původní byl ze dvou částí)
Je to sice jeden z největ?ích světových výrobců v automobilovém průmyslu, ale ta baterka vypadá u? od pohledu jako "laciný ?unt", který se vyráběl asi tak před 30-40 lety !
Navíc v jejich sortimentu jsem ji ani nena?el..
Já mám model - rok výroby 2007, navíc v servisu jsem s tím u? jednou - před vánocemi byl.
Jo je?tě poznámka - po 3 hodinách "nabíjení" , u? nabíječka vypnula..
FIAT GP 5dv.1,2 65 k Active FRESH, Barva - Modrá New Orleans
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
pozicaj si od niekoho baterku a mas po probleme vyskusaj ju a ked to bude robit zas tak chyba nieje v baterke a ked nie tak po nich moze sit hodit tu baterku.ja tam nemam NEAKU MAGNETY MARELI ale mam tam rovno VARTU od vyroby
a podla toho co pises ta baterka je upne super nabita ... takze nevim
a podla toho co pises ta baterka je upne super nabita ... takze nevim
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba