Napsal: čtv led 24, 2008 16:17
Fakt poslední dobou to jednání i z vlastní zku?enosti stojí za hov**!
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
Tomu systému, co mají motory se vstřikováním, se také říká sytičTommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát moderní auta ho mají automatický. Proto také ty o něco vy??í otáčky po studeném startu.
Čau mám stejnej problem nevíte někdo co s tim byloJosef píše:
To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.
ma? benzín,alebo dízel?beton píše:Čau mám stejnej problem nevíte někdo co s tim byloJosef píše:
To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.
tak u Josefa to bylo čidlo teploty spalin snad to bude stejnýmosto píše:
ma? benzín,alebo dízel?
u benzínu čidlo teploty spalin není - na výfuku jsou dvě lambdy - před katem a za ním. Nebylo to spí? čidlo teploty nasávaného vzduchu? (mezi náma - výrobcem je spolehlivý a bezchybný BOSCH )beton píše:tak u Josefa to bylo čidlo teploty spalin snad to bude stejnýmosto píše:
ma? benzín,alebo dízel?
čidlo teploty chladící kapaliny (teploty motoru) - to u? je jiná - jak toto, tak i čidlo teploty nasávaného vzduchu mů?e v případě poruchy dávat ŘJ chybné info a tím pádem není schopna "namixovat" správnou bohatost směsi pro start studeného (zahřátého) motoru. Na druhou stranu by měla ŘJ tyto chyby poznat a dále pracovat v nouzovém re?imu s pevně danými hodnotami v paměti.beton píše:diagnostika hlásila čidlo teploty kapaliny jen?e to blbne furt tak já skusim to čidlo vzduchu
K sepnutí větráku dává je?tě (a hlavně) signál čidlo na chladiči. Čidlo teploty vody je na?roubované v tělese termostatu. Taky je třeba po výměně (opravě) nechat napíchnout ŘJ a smazat ulo?ené chyby.beton píše:2x to spadlo do nouzovýho re?imu a vdicky se spustil větrák- to vypadalo na čidlo teploty kapaliny jen?e výměna nepomohla aby nebyla v háji ŘJ
jj, shodou okolností jsem hned pár dnů po těchto radách ře?il tentý? problém - něchělo se mu startovat - diagnostika - takté? čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu....beton píše:měl si pravdu bylo to čidlo nasávaného vzduchu