GRANDE PUNTO FANS

Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
Právě je stř dub 08, 2020 6:15

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ 29 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2008 16:17 
Offline
kolemjdoucí

Registrován: pon led 14, 2008 10:21
Příspěvky: 35
Fakt poslední dobou to jednání i z vlastní zku?enosti stojí za hov**!

_________________
GP Sport 1.4 95k (červená Exotica)


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2008 17:29 
Offline
PR Manažer

Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Příspěvky: 5983
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ
Citace:
Sytič má ka?dé auto, akorát moderní auta ho mají automatický. Proto také ty o něco vy??í otáčky po studeném startu.
Tomu systému, co mají motory se vstřikováním, se také říká sytič :?: :?: :?:

_________________
Škoda Rapid Ambition 105 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2008 17:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Příspěvky: 1040
Bydliště: Praha, CZ
márty: děsivý příběh, gratuluji, ?es nikoho nezabil.... ;-) apoň ?e GP je opraveno dobře :!:

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 0:52 
Offline
kolemjdoucí

Registrován: úte led 26, 2010 0:31
Příspěvky: 6
Bydliště: Hořovice
Citace:


To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.
Čau mám stejnej problem nevíte někdo co s tim bylo


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 5:54 
Offline
Štamgast

Registrován: ned říj 25, 2009 19:47
Příspěvky: 346
Bydliště: Banská Bystrica,SK
Citace:
Citace:


To já doposud také. Ale ráno v den, kdy jsem byl nahlá?ený na garanční prohlídku / roční/, jsem normálně nastartoval , ale ihned po startu otáčky motoru klesly na cca 800 a motor zhasl. Tak se to opakovalo asi 10x, a? se motor tro?ku zahřal ,udr?el otáčky a pak u? ?el normalně. Na garančce nic nezjistili / měli auto v teple/, vrátili mi ho, ale po vychladnutí se to opakovalo. Jak jsem ji? psal, teď se s tím trápí jí? 6 den, pry zkou?ejí v?echno mo?né a stav je stále stejný. Tak jsem bez auta.
Ahoj.
Čau mám stejnej problem nevíte někdo co s tim bylo
ma? benzín,alebo dízel?

_________________
Fiat GP 1,2 active.....hnedá Fago


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 11:56 
Offline
kolemjdoucí

Registrován: úte led 26, 2010 0:31
Příspěvky: 6
Bydliště: Hořovice
Citace:

ma? benzín,alebo dízel?
tak u Josefa to bylo čidlo teploty spalin snad to bude stejný

_________________
1.4/77 5D 12/05


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 12:09 
Offline
Profík

Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Příspěvky: 3597
Bydliště: Ostrava
Citace:
Citace:

ma? benzín,alebo dízel?
tak u Josefa to bylo čidlo teploty spalin snad to bude stejný
u benzínu čidlo teploty spalin není - na výfuku jsou dvě lambdy - před katem a za ním. Nebylo to spí? čidlo teploty nasávaného vzduchu? (mezi náma - výrobcem je spolehlivý a bezchybný BOSCH :wink: )

_________________
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 12:22 
Offline
kolemjdoucí

Registrován: úte led 26, 2010 0:31
Příspěvky: 6
Bydliště: Hořovice
diagnostika hlásila čidlo teploty kapaliny jen?e to blbne furt tak já skusim to čidlo vzduchu

_________________
1.4/77 5D 12/05


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 12:43 
Offline
Profík

Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Příspěvky: 3597
Bydliště: Ostrava
Citace:
diagnostika hlásila čidlo teploty kapaliny jen?e to blbne furt tak já skusim to čidlo vzduchu
čidlo teploty chladící kapaliny (teploty motoru) - to u? je jiná - jak toto, tak i čidlo teploty nasávaného vzduchu mů?e v případě poruchy dávat ŘJ chybné info a tím pádem není schopna "namixovat" správnou bohatost směsi pro start studeného (zahřátého) motoru. Na druhou stranu by měla ŘJ tyto chyby poznat a dále pracovat v nouzovém re?imu s pevně danými hodnotami v paměti.

_________________
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 12:52 
Offline
kolemjdoucí

Registrován: úte led 26, 2010 0:31
Příspěvky: 6
Bydliště: Hořovice
2x to spadlo do nouzovýho re?imu a vdicky se spustil větrák- to vypadalo na čidlo teploty kapaliny jen?e výměna nepomohla aby nebyla v háji ŘJ :(

_________________
1.4/77 5D 12/05


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 13:04 
Offline
Profík

Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Příspěvky: 3597
Bydliště: Ostrava
Citace:
2x to spadlo do nouzovýho re?imu a vdicky se spustil větrák- to vypadalo na čidlo teploty kapaliny jen?e výměna nepomohla aby nebyla v háji ŘJ :(
K sepnutí větráku dává je?tě (a hlavně) signál čidlo na chladiči. Čidlo teploty vody je na?roubované v tělese termostatu. Taky je třeba po výměně (opravě) nechat napíchnout ŘJ a smazat ulo?ené chyby.

_________________
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: startování- vyře?eno
PříspěvekNapsal: úte úno 09, 2010 16:46 
Offline
kolemjdoucí

Registrován: úte led 26, 2010 0:31
Příspěvky: 6
Bydliště: Hořovice
měl si pravdu bylo to čidlo nasávaného vzduchu

_________________
1.4/77 5D 12/05


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku: Re: startování- vyře?eno
PříspěvekNapsal: úte úno 09, 2010 17:46 
Offline
Profík

Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Příspěvky: 3597
Bydliště: Ostrava
Citace:
měl si pravdu bylo to čidlo nasávaného vzduchu
jj, shodou okolností jsem hned pár dnů po těchto radách ře?il tentý? problém - něchělo se mu startovat - diagnostika - takté? čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu.... :D

_________________
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV


Nahoru
   
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 12:13 
Offline
Profík

Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Příspěvky: 3597
Bydliště: Ostrava
Je?tě něco k vý?e popsanému - na fiatforu to mají i s obrázkama :D

http://www.fiatforum.com/grande-punto-g ... ement.html

_________________
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV


Nahoru
   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ 29 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz

Provozuje Buchtič za přispění Fiat Grande Punto klubu