Výměna brzdových kotoučů a bubnů

Zde naleznete stará již nepoužívaná témata, která v živé diskuzi překáží

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Zamčeno
carlos_ray
Návštěvník
Příspěvky: 102
Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
Bydliště: Velvary

Výměna brzdových kotoučů a bubnů

Příspěvek od carlos_ray »

Lidi co v?echno obná?í výměna zadních bubnů za kotouče. Pokud se?enu bubny, desky a kotouč tak to stačí? Nebo je potřeba třeba vyměnit i náboj. K čemu jsou chycený ty třmeny? Mohl by mi někdo poskytnout foto pro inspiraci??
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: výměna bubnů

Příspěvek od Jarouš »

carlos_ray píše:Lidi co v?echno obná?í výměna zadních bubnů za kotouče. Pokud se?enu bubny, desky a kotouč tak to stačí? Nebo je potřeba třeba vyměnit i náboj. K čemu jsou chycený ty třmeny? Mohl by mi někdo poskytnout foto pro inspiraci??
Podle EPERu: jiné čerpadlo ABS, jiný rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek, jiný náboj kola , brzdové třmeny s mechanismem pro ruční brzdu a nakonec ten kotouč a desky :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
carlos_ray
Návštěvník
Příspěvky: 102
Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
Bydliště: Velvary

Příspěvek od carlos_ray »

Tak jen pro ilustraci bylo by mo?no nahodit obrázek z eperu?? Asi jsem lama, ale nevim jak se do eperu dostat. Nějak mi to nemaká
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

no nevim jak cerpadlo to bych mozna skusil ponechat to puvodni ale pokud chces delat takovejdle zakrok je lepsi sehat komplet zadni napravu,vide to levnejc nez nakupovat dily zvlast a mas to zmensi namaho predelavani jednotlivejch komponentu...
ale hlavne jeden dost velkej vhledovej defekt!!!

brzdovy kotouc zadni průměr [mm]: 264

brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.2...
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.4 16V
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 284 1.4 T.1.9...

vis jak to vypada hrozne kdys mas zadni kotouce vetsi nez predni?vim kdys sem mel oranzadu bylo to z vetsi dalky dost znat...nechapu proc to tak je ale je to tak....
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
carlos_ray
Návštěvník
Příspěvky: 102
Registrován: čtv črc 23, 2009 7:49
Bydliště: Velvary

Příspěvek od carlos_ray »

Tak já myslel, ?e to bude jednodu??í. Nečekal jsem, ?e je to na předělání půlky auta. Já se zatim ptal jen na třmeny. Nevim co by stála celá náprava (počítám tak 10 tisíc). Co? je dost. To ?e zadní kotouče jsou vět?í to mě nenapadlo, a dokonce mě to i zará?í.

Jde mi hlavně o vzhled. Bubny jsou hnusný.

Dal?í věc je ta, ?e mi pun?a nebrzdí. Mám vepředu plný kotouče a kdy? jsem měl v autě 15 pytlů lepidla po 20kg tak jsem myslel, ?e nezastavim.
Lipi
Štamgast
Příspěvky: 361
Registrován: pát pro 03, 2010 9:24
Bydliště: Slovakia - Malacky

Re: výměna bubnů

Příspěvek od Lipi »

Jarou? píše:Podle EPERu: jiné čerpadlo ABS, jiný rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek, jiný náboj kola , brzdové třmeny s mechanismem pro ruční brzdu a nakonec ten kotouč a desky :wink:
To čerpadlo by mohlo ostat... inak ak by sa menit muselo menit tak to rad?ej ani nerie?it tu celu prerabku... lebo mam dojem ?e by si s ABSkem nerozumela RJ..

Naboj, Strmen, kotučem desky.. mi je jasne.. ale čo je to ten "rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek" ?
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Vůbec to neře? nestojí to a ty problémy spojené z přestavbou.
Jediný efekt to bude mít ,?e tam bude? mít kotouče, vět?í brzdný účinek nečekej, stejně v?e brzdí předek zadek jen tak přibr?duje.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Lipi
Štamgast
Příspěvky: 361
Registrován: pát pro 03, 2010 9:24
Bydliště: Slovakia - Malacky

Příspěvek od Lipi »

Jirka píše:Vůbec to neře? nestojí to a ty problémy spojené z přestavbou.
Jediný efekt to bude mít ,?e tam bude? mít kotouče, vět?í brzdný účinek nečekej, stejně v?e brzdí předek zadek jen tak přibr?duje.
JJ aj na protokolu z STK je vidiet rozdelenie brdnej sili... 2,5 : 0,5...
Grande Punto 1.3MultiJet (66kW) 6-Speed (Dynamic) - 26.10.2006
Uživatelský avatar
p.jurencak
Návštěvník
Příspěvky: 86
Registrován: pon pro 06, 2010 23:08
Bydliště: CZ, Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od p.jurencak »

Ten rozdíl je schválně docela velkej. Stačilo by kdyby předek i zadek brzdili stejnou účinností, u? by byl problém a zadní kola by furt probr?ďovali. Podle mě to je zbytečný vyměňovat je, a je?tě ktomu z důvodu ?e kotouče vypadají líp. Úplně to pak rozhází chování při br?dění.
Fiat Punto 0.9T TwinAir
Zamčeno