Stránka 5 z 6
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: stř kvě 06, 2015 21:53
od turbom
Spotreba je stejna nebo se zvysila? Predpokladam, ze mas expert s merenim pred i po chipu. Koukam, ze maji zrovna akci.
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned kvě 10, 2015 13:31
od Buchtič
Přesně tak, expert (měření před i po).
Zatím nemohu moc srovnávat, najel jsem jen pár nádraží v poměrně dost odlišném stylu. Při letmém srovnání s historickými daty je spotřeba stejná při mnohem lepší dynamice.
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: úte kvě 19, 2015 3:25
od turbom
Jelikoz tjet zatim nebude
.Premyslim o chipu na punto 1.2 16v 59kw. Jsem zvedavy jestli z nej tech 9 koni navrch vytahnou. Uz jsem jim napsal.
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: pon čer 22, 2015 18:10
od Buchtič
turbom: u atmoséfry to nemá význam.
Pokořena hranice 100tkm. Aktuálně mě čeká výfuk. Máte někdo zkušenosti s výměnu u T-Jetu? Vypadá to, že žádná druhovýroba v této motorizaci není a originál drahota (5k).
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned črc 05, 2015 12:06
od Buchtič
Po třech letech praskla hlavní žárovka . Super výkon, takže opět kupuji OSRAM Nightbreaker. Koukám, že už jsou v edici Unlimited (o 110% vyšší svítivost)
Jen ta výměna zase bude porod.
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: sob srp 15, 2015 19:06
od Buchtič
Takto vypadal zadní díl výfuku po 6 letech. Olupují se obal by byl v pohodě, ten se loupal již několik let, ale nyní prozezl úplně.
- WP_20150808_09_36_01_Rich_edit.jpg (238.97 KiB) Zobrazeno 6771 x
Náhradu jsem zvolil IMASAF (24.33.27), za originál chtějí ve Fiatu 5 klaců. Výměna byla náročná, ale nakonec to dopadlo
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned zář 20, 2015 10:20
od Buchtič
Momentky ze svatby
- WP_20150822_08_41_35_Rich.jpg (279.03 KiB) Zobrazeno 6679 x
- WP_20150822_08_41_24_Rich.jpg (256.34 KiB) Zobrazeno 6679 x
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: úte zář 22, 2015 10:12
od p.jurencak
Buchtič píše:Takto vypadal zadní díl výfuku po 6 letech. Olupují se obal by byl v pohodě, ten se loupal již několik let, ale nyní prozezl úplně.
WP_20150808_09_36_01_Rich_edit.jpg
Náhradu jsem zvolil IMASAF (24.33.27), za originál chtějí ve Fiatu 5 klaců. Výměna byla náročná, ale nakonec to dopadlo
´
A co chromovaná koncovka? Zůstala?
Jinak když se začne ten zadní díl loupat, je lepší ho oloupat celej, by se kolem něj nedržela vlhkost
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: úte zář 22, 2015 10:42
od Buchtič
Protože jsem zvolil náhradu s koncovkou, tak samozřejmě že zůstala
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned lis 22, 2015 13:20
od Buchtič
Nastal čas pro kompletní výměnu brzd.
Předek: vrtané Zimmermanny + ATE Ceramic
Zadek: plné Zimmermanny + ATE Ceramic
Přidávám trochu fotodokumentace.
- brzy01.jpg (263.22 KiB) Zobrazeno 6551 x
- brzy02.jpg (267.87 KiB) Zobrazeno 6551 x
- brzy03.jpg (278.18 KiB) Zobrazeno 6551 x
- brzy04.jpg (267.84 KiB) Zobrazeno 6551 x
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned lis 22, 2015 15:47
od Jirka
Pěkný ,taky mě to čeká, nad těma Zimermanama uvažuju už delší dobu, ale nechám to na jaro.
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned lis 22, 2015 16:47
od Buchtič
Taky jsem to chtěl nechat až na jaro, před technickou. Ale už to bylo neúnosné.
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned lis 22, 2015 16:52
od Jirka
Kolik máš najeto?
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned lis 22, 2015 16:58
od Buchtič
Necelých 110tkm
Re: Buchtič T-Jet
Napsal: ned lis 22, 2015 21:40
od 1nekros1
ja som ich daval tiez su super uz cca 55000km ale dosticky zimmerman nie ate