Motory FIAT - v?e o nich

Témata týkající se ostatních modelů značky Fiat

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

M.Z.
kolemjdoucí
Příspěvky: 29
Registrován: pát bře 12, 2010 22:08
Bydliště: Frýdecko-Místecko

sekačka

Příspěvek od M.Z. »

Já bych ho v Puntu rozhodně chtěl, určitě bude agilněj?í ne? nevýrazná 1,4 8v, nehledě na lep?í ovladatelnost auta v zatáčkách a vůbec bych se ho nebál.
Uživatelský avatar
Kotas
Štamgast
Příspěvky: 210
Registrován: stř led 06, 2010 17:04
Bydliště: Leština
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kotas »

Docela rád bych si ten motůrek vyzkou?el, papírově to je mnohem lep?í ne? 1.2, ale zále?í jakou bude mět výdr?. Potom, co se proslýchá o TSI, ale to mo?ou byt jenom kecy, člověk nikdy neví, dokud si to sám neosedlá a nenajezdí několik desítek tisíc km...

akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
GP 1.2 Dynamic LPG

Obrázek
ex-Mazda 323F BG 1.6 16V-prodáno
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: sekačka

Příspěvek od Jarouš »

M.Z. píše:.... nehledě na lep?í ovladatelnost auta v zatáčkách a vůbec bych se ho nebál.
...co tím myslí?? :D jako ?e ta 4 válcová 1.4 je na to punto tě?ká??? :D
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Kotas píše:Docela rád bych si ten motůrek vyzkou?el, papírově to je mnohem lep?í ne? 1.2, ale zále?í jakou bude mět výdr?. Potom, co se proslýchá o TSI, ale to mo?ou byt jenom kecy, člověk nikdy neví, dokud si to sám neosedlá a nenajezdí několik desítek tisíc km...

akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
jj, zvuk je prostě dvouválec, s tím nikdo nic neudělá. :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
Kotas
Štamgast
Příspěvky: 210
Registrován: stř led 06, 2010 17:04
Bydliště: Leština
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kotas »

kdy? to jede v otáčkách, zní to celkem pěkně a nakonec zvuk malucha mě dycky vyvodil na tváři úsměv :)
GP 1.2 Dynamic LPG

Obrázek
ex-Mazda 323F BG 1.6 16V-prodáno
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Kotas píše:kdy? to jede v otáčkách, zní to celkem pěkně a nakonec zvuk malucha mě dycky vyvodil na tváři úsměv :)
kámo? má BMW a zvuk stejný :D - taky dvouválec, sice o něco vět?í motor - 1100 ccm, ale je to motorka :lol:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
M.Z.
kolemjdoucí
Příspěvky: 29
Registrován: pát bře 12, 2010 22:08
Bydliště: Frýdecko-Místecko

váha

Příspěvek od M.Z. »

Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: váha

Příspěvek od Jarouš »

M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.

U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé. :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
M.Z.
kolemjdoucí
Příspěvky: 29
Registrován: pát bře 12, 2010 22:08
Bydliště: Frýdecko-Místecko

kola

Příspěvek od M.Z. »

Tak zas tak velký rozdíl ve váze to asi nebude, je jasné, ?e jiné kola udělají malý zázrak.
Občas ze srandy dělám na kruháči ve FM limitní průjezd, mám pocit, ?e to udělá salto vpřed přes přední zatí?ené kolo :lol:
Ale jinak to ujde i na těch balonech.
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Tak zvuk to ma na muj vkus perfektni. Hned bych to bral.
Obrázek
dony
Profík
Příspěvky: 1211
Registrován: úte čer 03, 2008 19:12
Bydliště: Čáslav ČR

Příspěvek od dony »

... mě se to líbí :D
Obrázek
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Re: váha

Příspěvek od Macek »

Jarou? píše:
M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.

U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé. :wink:
jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)? :shock:

jinač za mě ten zvuk dvouválce paráda, podobný zvuk jako na 4 válci s kitem sání :twisted:
GP 1,4 16V SPORT
M.Z.
kolemjdoucí
Příspěvky: 29
Registrován: pát bře 12, 2010 22:08
Bydliště: Frýdecko-Místecko

přetáčivost

Příspěvek od M.Z. »

Dá se to vyvolat víceméně v ka?dém autě s předkem, v zátáčce na limitu stačí ubrát plyn a (_._) u? se více, či méně odlehčí a začne ují?dět do strany.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: váha

Příspěvek od Jarouš »

Macek píše:
Jarou? píše:
M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.

U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé. :wink:
jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)? :shock:

sakra, takhle se upsat :oops: samo, ?e jsem myslel nedotáčivost - kdy? byla řeč o váze předku auta.

jinač za mě ten zvuk dvouválce paráda, podobný zvuk jako na 4 válci s kitem sání :twisted:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

Neříkám ?e to nejde (při jízdě s esesem mu ten zadek taky tro?ku poskočil po střihnutí zatáčky ale pak se zase hned chytil), jen mě to tro?ku udivilo ?e to jde spáchat i s obyčejným GPčkem :)
GP 1,4 16V SPORT
Odpovědět