Dobíjení akumulátoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Dobíjení akumulátoru
Mám otázečku-dnes sem si koupil nabíječku a chci dobít akumulátor.Dle pokynu servisu se musí při dobíjení odpojit záporný pol baterie.hrozí vypálení řídící jednotky.ale to se mi nechce-v?dy musím nastavovat znovu pří?erně slo?itě autorádio.Nabíjí nějaký kaskadér z fora při zapojené baterce?Samozřejmě ?e to jinak zkou?et nebudu..
G.P.3dv.1,2 modrá Rock'n'roll.Tečka!-Změna!Punto 2013 1,4 easy bílá radiosso.Změna Jeep renegade.
neviem aké baterky máte vy,ale ja sa na svojej origo Magneti nedostanem ku otvorom na dolievanie destil.vody bez toho,?e by som ju neodpájal...keď ju idete nabíja? naplno,rad?ej ju odpojte,otvorte a nemáte sa čoho bá?...ja pou?ívam zálo?ný "zdroj" zo skútra...aby sa mi neviynulovalo v?etko...
pred odpojením baterky pripojím tú zo skútra cez pripravene káble,ktoré som si vyrobil a kludne tú z auta odpojím...
pred odpojením baterky pripojím tú zo skútra cez pripravene káble,ktoré som si vyrobil a kludne tú z auta odpojím...
Fiat GP 1,2 active.....hnedá Fago
Já ji nenabíjím vůbec, pouze 2x do roka zkontroluju hladinu elektrolytu a kdy?, tak doleju destilku.
to mosto: mám taky MM baterku a k dolívacím čudlům se dostane? bez problémů - stačí částečně ?roubovákem vyloupnou plastovou destičku a pak ji vytáhnout - pod ní jsou jednotlivé ?punty
to mosto: mám taky MM baterku a k dolívacím čudlům se dostane? bez problémů - stačí částečně ?roubovákem vyloupnou plastovou destičku a pak ji vytáhnout - pod ní jsou jednotlivé ?punty
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
no taktiez nedobijam a nevidim zmysel to aj dobijat baterka vydrzi 3-5 rokou podla toho v akom cykle ju pouzivate ked chodite 7km do prace a 7km s prace tak nevydrzi ani tolko. mozem ju srat starat sa o nu aj tak dlhsie nevydrzi proste je to tak a vsetci sa s tym musme zmierit!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
to viem,?e sa to dá otvori? ale ten plusový kontakt je dos? vežký a zasahuje a? nad posledné 1 alebo 2 "?punty"a neviem,či sa dajú vybra? aj bez odpájania plusového kontaktu...Jarou? píše: stačí částečně ?roubovákem vyloupnou plastovou destičku a pak ji vytáhnout - pod ní jsou jednotlivé ?punty
Fiat GP 1,2 active.....hnedá Fago
Re: Dobíjení akumulátoru
Zrovna při montá?i vyhřívání sedaček jsem měl baterku odpojenou 5-6 hodin, ale rádio se nevymazalo...pouze údaje z PP (spotřeby, ujeté vzdálenosti, datum a čas)J.B. píše:Mám otázečku-dnes sem si koupil nabíječku a chci dobít akumulátor.Dle pokynu servisu se musí při dobíjení odpojit zá****ý pol baterie.hrozí vypálení řídící jednotky.ale to se mi nechce-v?dy musím nastavovat znovu pří?erně slo?itě autorádio.Nabíjí nějaký kaskadér z fora při zapojené baterce?Samozřejmě ?e to jinak zkou?et nebudu..
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
..no to se rozumí, ale při dolití vody u? joJ.B. píše:Nemám origo? rádio.jo a ktomu otevření ?puntů-při dobíjení se otevírat nemusí-tak pravil technik u fiatu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV