Kotas
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- p.jurencak
- Návštěvník
- Příspěvky: 86
- Registrován: pon pro 06, 2010 23:08
- Bydliště: CZ, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Klepání po zimě
http://www.autodily-hk.cz/images/produc ... 761271.jpg
Tady je obrázek toho ramena.. čep je vlevo nahoře No a je tam přidělanej ?roubama s trhací hlavou (asi, nestudoval jsem to je?tě). Ka?opádně nedá se jen tak vylousknout nebo vy?roubit
Tady je obrázek toho ramena.. čep je vlevo nahoře No a je tam přidělanej ?roubama s trhací hlavou (asi, nestudoval jsem to je?tě). Ka?opádně nedá se jen tak vylousknout nebo vy?roubit
Fiat Punto 0.9T TwinAir
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání po zimě
tys myslel ty tři ?rouby...tak to pak jo, ale jestli mě začaly mlátit kuláky po necelých 40 tkm, tak teda potě?p.jurencak píše:http://www.autodily-hk.cz/images/produc ... 761271.jpg
Tady je obrázek toho ramena.. čep je vlevo nahoře No a je tam přidělanej ?roubama s trhací hlavou (asi, nestudoval jsem to je?tě). Ka?opádně nedá se jen tak vylousknout nebo vy?roubit
Jestli mů?u radit tak dej tyhle čepy , ty GP pře?ijou.
http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1
http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
- p.jurencak
- Návštěvník
- Příspěvky: 86
- Registrován: pon pro 06, 2010 23:08
- Bydliště: CZ, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Klepání po zimě
Silentbloky na rameně jsou ale sly?et i při prud?ím br?dění ne? No určitě by pomohlo to zkontrolovat na zvedáku
Fiat Punto 0.9T TwinAir
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání po zimě
?e by dojel do renaultu pun?a? mimochodem, má? zku?enost s posledním cliem 1.2/1.2T?p.jurencak píše:Silentbloky na rameně jsou ale sly?et i při prud?ím br?dění ne? No určitě by pomohlo to zkontrolovat na zvedáku
- p.jurencak
- Návštěvník
- Příspěvky: 86
- Registrován: pon pro 06, 2010 23:08
- Bydliště: CZ, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Klepání po zimě
Tak určitě by se to dalo nějak vymyslet A o co by konkretně na tom cliu mělo jít?
Fiat Punto 0.9T TwinAir
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání po zimě
no jen o to, jestli se oplatí investovat v budoucnu do Renaulta, na?i mají teď R19 chamade i hatchback a zdají se nepoučitelní...i kdy? mě se clio grandtour taky docela líbí...p.jurencak píše:Tak určitě by se to dalo nějak vymyslet A o co by konkretně na tom cliu mělo jít?
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
V týdnu dorazilo pár věcí, tak?e nastane jarní údr?ba:
vzduchový filtr
kabinový filtr
a a? nastanou správné km, tak je?tě vyměním olej
Selénia K 5L + filtr
celkem 2328Kč i s dopravou
Jinak zdálo se mi, ?e řazení začíná být jaksi volněj?í, tak jsem podle návodu tady na fóru zkusil přestavit lanovod řazení - práce tak na 5 minut. Kdy? jsem to dodělal, tak mě málem trefil ?lak, proto?e jsem tam nemohl dostat 5-ku, ale tro?ku jsem pocukl autem a v?ecko OK. Dráhy řazení jsou teď podle mě podstatně krat?í...
vzduchový filtr
kabinový filtr
a a? nastanou správné km, tak je?tě vyměním olej
Selénia K 5L + filtr
celkem 2328Kč i s dopravou
Jinak zdálo se mi, ?e řazení začíná být jaksi volněj?í, tak jsem podle návodu tady na fóru zkusil přestavit lanovod řazení - práce tak na 5 minut. Kdy? jsem to dodělal, tak mě málem trefil ?lak, proto?e jsem tam nemohl dostat 5-ku, ale tro?ku jsem pocukl autem a v?ecko OK. Dráhy řazení jsou teď podle mě podstatně krat?í...
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
výjezd na horu Svety Jure (1762 m n.m.) v pohoří Biokovo(HR) Jedná se o nejvý?e polo?enou horskou cestu v Chorvatsku, její délka je 23 km a stojí to 40Kn na osobu. Po cestě jde nav?tívit je?tě horskou chatku na hoře Vo?ac (1422m n.m.). Krásný výhled, trochu adrenalin při vyhýbání, vracáky na pětníku...
Jinak jsme byli na dovolené v Brele-Jakiru?e - kopec k hotelu zařazená jednička a sotva to jelo, pří?tě naučím auto ?plhat Kolon jsme se i v sezóně dokázali vyhnout. Lučko druhý před bránou(cash a dr?et se ENC jinak cca 300m kolona) a na hranicích sám - přechod Zavrč u Vara?dinu. Jel jsem tro?ku del?í trasu Vídeň, Ilz, Bad Radkesburg(A)/Gornja Radgona(SLO), Lenart, Ptuj, Zavrč(SLO-HR), Vara?din, Zagreb, Brela, ale oproti přechodu Gru?kovje-Macelj v?ude prázdno a dálnice na Vara?din je lep?í a levněj?í, tak?e zají?ďka doplacená mýtným...
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
opět se projevila bolest hadičky zadního ostřikovače Namontovaná propojka dr?ela, ale za ní se to ulomilo. Fotky jsem neudělal, ale oprava byla poměrně jednoduchá. Palivová hadička ze star?ích zásob převlečená přes zlomené místo. Délku hadičky jsem nechal cca 150mm a na konce dal hadicové spony 12mm. Jednu sponu jsem zatlačil do kastle, druhou do 5.dveří. Hadička pak vede celým tím gumovým husím krkem. Je to lep?í prostříknout olejem, aby se to mělo ?anci hýbat. Začíná dal?í pokusná doba...
Kdyby nebyly potřeba stěrače, tak je to auto bez problému, ale vychytávám muchy a tak snad bude zase v?echno OK.
Mohl by někdo kdo má EVO poreferovat, jestli má stejné problémy? Nebo proběhla úprava tvaru nebo materiálu té proklaté hadice?
Kdyby nebyly potřeba stěrače, tak je to auto bez problému, ale vychytávám muchy a tak snad bude zase v?echno OK.
Mohl by někdo kdo má EVO poreferovat, jestli má stejné problémy? Nebo proběhla úprava tvaru nebo materiálu té proklaté hadice?