Stránka 4 z 4

Re: Kryt sání motoru

Napsal: pát čer 05, 2015 21:19
od 1nekros1
kolacok a este otazka mas tam EGR alebo uz nie? to vecsinou robi problem ktory popisujes. ale urcite to s tou kefou na umyvanie flas pojde lebo ta je presne na to robena ze aj do kolena prejde. fakt si najdi taku kefu nastriekaj do toho ten sprej a pobehaj a uvidis umyje sa to.

Re: Kryt sání motoru

Napsal: sob čer 06, 2015 0:22
od Kolacok
Kefu skusit mozem, len sa bojim, ci nieco neroztrepem?
Nie je tam nieco chulostive, co by mohla kefa prasknut alebo zlomit?

EGR mam zaslepeny mechanicky a navyse aj odpojeny kabel, takze nerobi nic.

tkupilik, to tesnenie pod saci modul treba menit, ak sa demontuje?

Re: Kryt sání motoru

Napsal: sob čer 06, 2015 7:45
od tkupilik
Doporucuje se to a kdyz uz to budes mit dole, neni to prace navic... predejdes tim falesnemu vzduchu v sani, ale nevim jak je to u nafty, vy tam od prirody nemusite mit skrtici klapku, takze tam pak ani neni podtlak. Minimalne tam je ale predlak od turba a vzduch pak muze utikat. Jak jsem se ale priznal, naftovej motor jsem videl nejbliz ze dvou metru.
Mel jsem to dole nekolikrat a tesnilo to i s puvodnim tesnenim, nove jsem daval az kdyz to bylo sundane 'naposled'.

Re: Kryt sání motoru

Napsal: ned čer 14, 2015 17:36
od Kolacok
Este mi napadlo, ci za cukanie na nizkych otackach; resp. dalsi problem je aj zdochnutost do 1800ot, kym uz netoci turbo; moze aj wastegate ventil??

Je mozne, ze zatuhol? a cim je vobec ovladany na 1.3JTD, servom alebo podtlakom?
A moze vobec sposobit lenivost motora?

Kurnik, nejaku knihu by som o tom potreboval :lol: