Stránka 11 z 11

Re: Akumulátor

Napsal: pát čer 29, 2018 18:58
od pEvo
Aj diesel do objemu 1.6 myslím.

Okrem toho je tam aj kompresor a núdzová lampička na svietenie.Obrázek

Re: Akumulátor

Napsal: sob čer 30, 2018 7:12
od 1nekros1
UPK 10 A1
4 v 1:
– kompresor s integrovanou hadicou a manometrom (10 bar)
– štartovací zdroj pre autá (200 A/12 V): benzínové motory do max. 2,0 l/dieselové motory do max. 1,6 l
– USB výstup pre nabíjanie smartfónov, tabletov, mp3 prehrávačov
– LED svetlo
výkonná Li-Ion batéria (14 Ah)
rozpoznanie chybných alebo vybitých autobatérií
maximálna kapacita vzduchu: 20 l/min

nechcem rypatale 200A na diezel asi nie to skor ako vypomoc skoro vybitej baterke

Re: Akumulátor

Napsal: sob čer 30, 2018 10:28
od pEvo
Nepovedal by si to ani na benzínové auto a ja mám bohužiaľ už overené, že to funguje. :)

Možno tých 200A na núdzové štartovanie stačí aj na diesel, ak nie tak by to tam asi nebolo uvedené, nie?
Ja som to kúpil na základe pozitívnych referencií od viacerých osôb, inak som bol k tomu tiež skôr skeptický.

Re: Akumulátor

Napsal: pon črc 02, 2018 15:09
od pEvo
Máte niekto túto banner batériu? P5040.
Som zvedavý na životnosť :).Obrázek

Re: Akumulátor

Napsal: stř pro 02, 2020 8:59
od Pigman
Životnost baterie je obvykle asi dva roky
1: Nadměrné vybití
2: Skladovací baterie po dlouhou dobu (během skladování není přebitá)
3: Nelze nabíjet motorem automobilu
4: Žádný elektrolyt
5: Podíl elektrolytu je příliš vysoký
6: Nabíjení za vysokých teplot
7: Znečištění nečistotami (například znečištění kyselinou chlorovodíkovou, mořskou vodou, organickou kyselinou atd.)
8: Při nabíjení baterie je přidán nadměrný proud
9: Deformace elektrodové desky způsobí, že se kladná deska a záporná deska vzájemně dotýkají, což vede ke zkratu.
10: Nečistoty na horní a dolní části elektrodové desky způsobují zkrat
Věnujte pozornost tomu, abyste se vyhnuli výše uvedeným bodům, a životnost baterie se odpovídajícím způsobem zvýší.