Stránka 8 z 11
Re: Akumulátor
Napsal: sob čer 21, 2014 22:37
od 1nekros1
Aj mne to tak isto spravila exide
Re: Akumulátor
Napsal: ned čer 22, 2014 7:10
od jeník1
Tak to abych vozil s sebou startovací kabely když to přijde takto bez varovaní. Nedávno jsem nějakým lidem v Protivíně startoval dízlové auto přes mojí baterku a šlo to jako víno..tak bude ještě dobrá.
Re: Akumulátor
Napsal: ned čer 22, 2014 7:21
od 1nekros1
cca 3 roky potom uz to neni 100percentne
Re: Akumulátor
Napsal: ned čer 22, 2014 8:28
od Zdenda
Tak tak 4 roky stará. Už se mi to jednou stalo přijel jsem pro Nadu do práce vypnul motor a už nenatočil. To bylo horší musel jsem volat kolegu ať vezme vercajk a po cestě koupí baterku.Baterky prostě už nejsou co bývaly,a ta spousta serepetiček v autech tomu taky nepřidá.
Re: Akumulátor
Napsal: ned čer 22, 2014 8:41
od Dušan
Musím zaťukat .... baterka v mém GP od jeho koupi 8 let v pohodě. Nikdy nebyla vytažena ani dobíjena. 1x doplněno trošinku destilky.
Naposledy (ve středu) očištěny kontakty.
Re: Akumulátor
Napsal: úte pro 23, 2014 10:04
od FRIMICO
Tak nevím jestli odešla baterka,ale stojím u pošty ,a nic.(už se mi ton stalo tenhle tejden podruhý)Jen cvakaj relátka.Jen mi je divný že jsem to ch¨těl nastartovat přez kabely a nic .Relátka cvalali dál.Doma jsem ji dal na nabíječku a asi po minutě už bublala.Po hoďce nabíjení točí normálně.Tak nevím jestli není baterka v hajzlu,nebo je dobrá a v autě mám někde zkrat .Ale podle toho co jsem četl co psal Zdenda,tak stejnej příznak.Tak budu muset koupit dárek i GPčku
Re: Akumulátor
Napsal: úte pro 23, 2014 18:18
od lukynen
Dle mého je jeden článek mimo hru. a tak stačí 5 minut radio a jde pod povolenou hranici a už neotočí.
Ještě může být v kopru kostra motoru,ale většinou by se hřál drát,byl by tam byl velký přechodový odpor.
U mne zatím původní baterie a auto funkce Stop Start
a doufám že to přežije ještě min 3 roky.
Croma má 6 let a volvo taktéž,všude doděláno denní svícení
Re: Akumulátor
Napsal: úte led 13, 2015 21:12
od FRIMICO
Tak baterku jsem koupil,nasadil a cca 14 v pohodě.A dneska ten samej problém s novou baterkou.Zarachtali relátka a byl jsem v (_,_).Takže je nekde kraťas kterej vytluče baterku.Takže musím hledat.Asi to bude opravdu v spolujezdcovích dveřích,protože už asi půl roku tyto dveře centrál jednou zavře a jednou ne.Nekrosi,najde mi tu chybu (kraťas)diagnostika?
Re: Akumulátor
Napsal: úte led 13, 2015 21:26
od tkupilik
tak spis bys mel zacit zjistenim, zda to vubec dobiji a jakej je klidovej odber z baterie nez hned kuchat dvere
Re: Akumulátor
Napsal: stř led 14, 2015 9:02
od FRIMICO
Taky mě to napadlo ,jestli nejezdím jen na baterku.Už se mi to kdysi jednou stalo u UNA.A byl tam včudu nějakej hajzl v altíku.Skusím odpojit baterku když poběží motor.Když chcípne,je to jasný
Re: Akumulátor
Napsal: stř led 14, 2015 11:21
od tkupilik
To je docela drsna metoda, baterka dost funguje jako filtr pro zachyceni zmen napeti. Napeti baterie je zobrazene v diagnostice a pripadne neni duvod nekoupit neco takoveho
http://www.ges.cz/cz/digitalni-multimet ... 13040.html, hodi se to na auto, propiskavani dratu i elektriku v baraku.
Re: Akumulátor
Napsal: čtv led 15, 2015 7:59
od FRIMICO
A nebo jestli není někde špatná kostra,Brácha měl prej to samý na mašině a bylo to prej kostrou.No prověrím to,jen co zjistím kde všude je to ukostřený.
Re: Akumulátor
Napsal: čtv led 15, 2015 9:08
od tkupilik
taky mozne, k tomu se zase hodi ten multimetr, zmeri se za normalnich podminek (nastartovano, svetla atd) napeti mezi - vyvodem baterky a kastli / blokem motoru a musi to ukazovat 0, max par milivoltu. No a pak zmerit napeti na baterce, v elernu je graf jaky napeti dava alternator pri ruznych teplotach, ted v zime (0C) to bude kolem 14.5V. Tou teplotou se rozumi teplota alternatoru, takze pri jizde kdy se to ohreje to muze byt trochu jinak.
Re: Akumulátor
Napsal: čtv led 15, 2015 9:43
od jeník1
"filtr pro zachyceni zmen napeti" Tento výraz jsem nikdy neslyšel
Spíše by jsi měl napsat, že baterka snižuje vnitřní odpor zdroje napětí, čímž se omezí jeho kolísání při zátěži.
Re: Akumulátor
Napsal: čtv led 15, 2015 14:43
od Jarouš
na věci to nic nemění, odpojíš baterku při běžícím motoru a zničíš altík. Vem multimetr a proměř klidový odběr (proudu) nikoliv napětí.