Stránka 8 z 11

Re: Akumulátor

Napsal: sob čer 21, 2014 22:37
od 1nekros1
Aj mne to tak isto spravila exide

Re: Akumulátor

Napsal: ned čer 22, 2014 7:10
od jeník1
Tak to abych vozil s sebou startovací kabely když to přijde takto bez varovaní. Nedávno jsem nějakým lidem v Protivíně startoval dízlové auto přes mojí baterku a šlo to jako víno..tak bude ještě dobrá.

Re: Akumulátor

Napsal: ned čer 22, 2014 7:21
od 1nekros1
cca 3 roky potom uz to neni 100percentne

Re: Akumulátor

Napsal: ned čer 22, 2014 8:28
od Zdenda
Tak tak 4 roky stará. Už se mi to jednou stalo přijel jsem pro Nadu do práce vypnul motor a už nenatočil. To bylo horší musel jsem volat kolegu ať vezme vercajk a po cestě koupí baterku.Baterky prostě už nejsou co bývaly,a ta spousta serepetiček v autech tomu taky nepřidá. :(

Re: Akumulátor

Napsal: ned čer 22, 2014 8:41
od Dušan
Musím zaťukat .... baterka v mém GP od jeho koupi 8 let v pohodě. Nikdy nebyla vytažena ani dobíjena. 1x doplněno trošinku destilky.
Naposledy (ve středu) očištěny kontakty.

Re: Akumulátor

Napsal: úte pro 23, 2014 10:04
od FRIMICO
Tak nevím jestli odešla baterka,ale stojím u pošty ,a nic.(už se mi ton stalo tenhle tejden podruhý)Jen cvakaj relátka.Jen mi je divný že jsem to ch¨těl nastartovat přez kabely a nic .Relátka cvalali dál.Doma jsem ji dal na nabíječku a asi po minutě už bublala.Po hoďce nabíjení točí normálně.Tak nevím jestli není baterka v hajzlu,nebo je dobrá a v autě mám někde zkrat .Ale podle toho co jsem četl co psal Zdenda,tak stejnej příznak.Tak budu muset koupit dárek i GPčku :D

Re: Akumulátor

Napsal: úte pro 23, 2014 18:18
od lukynen
Dle mého je jeden článek mimo hru. a tak stačí 5 minut radio a jde pod povolenou hranici a už neotočí.
Ještě může být v kopru kostra motoru,ale většinou by se hřál drát,byl by tam byl velký přechodový odpor.
U mne zatím původní baterie a auto funkce Stop Start :wink: a doufám že to přežije ještě min 3 roky.
Croma má 6 let a volvo taktéž,všude doděláno denní svícení ;)

Re: Akumulátor

Napsal: úte led 13, 2015 21:12
od FRIMICO
Tak baterku jsem koupil,nasadil a cca 14 v pohodě.A dneska ten samej problém s novou baterkou.Zarachtali relátka a byl jsem v (_,_).Takže je nekde kraťas kterej vytluče baterku.Takže musím hledat.Asi to bude opravdu v spolujezdcovích dveřích,protože už asi půl roku tyto dveře centrál jednou zavře a jednou ne.Nekrosi,najde mi tu chybu (kraťas)diagnostika?

Re: Akumulátor

Napsal: úte led 13, 2015 21:26
od tkupilik
tak spis bys mel zacit zjistenim, zda to vubec dobiji a jakej je klidovej odber z baterie nez hned kuchat dvere :/

Re: Akumulátor

Napsal: stř led 14, 2015 9:02
od FRIMICO
Taky mě to napadlo ,jestli nejezdím jen na baterku.Už se mi to kdysi jednou stalo u UNA.A byl tam včudu nějakej hajzl v altíku.Skusím odpojit baterku když poběží motor.Když chcípne,je to jasný

Re: Akumulátor

Napsal: stř led 14, 2015 11:21
od tkupilik
To je docela drsna metoda, baterka dost funguje jako filtr pro zachyceni zmen napeti. Napeti baterie je zobrazene v diagnostice a pripadne neni duvod nekoupit neco takoveho http://www.ges.cz/cz/digitalni-multimet ... 13040.html, hodi se to na auto, propiskavani dratu i elektriku v baraku.

Re: Akumulátor

Napsal: čtv led 15, 2015 7:59
od FRIMICO
A nebo jestli není někde špatná kostra,Brácha měl prej to samý na mašině a bylo to prej kostrou.No prověrím to,jen co zjistím kde všude je to ukostřený.

Re: Akumulátor

Napsal: čtv led 15, 2015 9:08
od tkupilik
taky mozne, k tomu se zase hodi ten multimetr, zmeri se za normalnich podminek (nastartovano, svetla atd) napeti mezi - vyvodem baterky a kastli / blokem motoru a musi to ukazovat 0, max par milivoltu. No a pak zmerit napeti na baterce, v elernu je graf jaky napeti dava alternator pri ruznych teplotach, ted v zime (0C) to bude kolem 14.5V. Tou teplotou se rozumi teplota alternatoru, takze pri jizde kdy se to ohreje to muze byt trochu jinak.

Re: Akumulátor

Napsal: čtv led 15, 2015 9:43
od jeník1
"filtr pro zachyceni zmen napeti" Tento výraz jsem nikdy neslyšel :lol: Spíše by jsi měl napsat, že baterka snižuje vnitřní odpor zdroje napětí, čímž se omezí jeho kolísání při zátěži.

Re: Akumulátor

Napsal: čtv led 15, 2015 14:43
od Jarouš
na věci to nic nemění, odpojíš baterku při běžícím motoru a zničíš altík. Vem multimetr a proměř klidový odběr (proudu) nikoliv napětí.