g-lobby a jeho přemisťovadla
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
no ztráta výkonu je minimální, poznat je to jen na táhlém prudkém stoupání... jinak jsem víc nepocítil... je to přímá nabídka českého zastoupení Fiatu, tak?e bez ztráty záruky...
včera jsem poprvé zjistil spotřebu benzín dlouhodobě cca 6, plyn po druhém tankování plné nádr?e 6,2(zjistil jsem ?e PP ukazuje přesněji spotřebu plynu ne? benzínu)
no sporák, ale se srovnatelným dojezdem jako na benzín, nicméně úspora kolem 50% je potě?ující...
nikomu to nevnucuju, jsem prostě ekonom... a vím, ?e se mi ta investice za rok vrátí...
včera jsem poprvé zjistil spotřebu benzín dlouhodobě cca 6, plyn po druhém tankování plné nádr?e 6,2(zjistil jsem ?e PP ukazuje přesněji spotřebu plynu ne? benzínu)
no sporák, ale se srovnatelným dojezdem jako na benzín, nicméně úspora kolem 50% je potě?ující...
nikomu to nevnucuju, jsem prostě ekonom... a vím, ?e se mi ta investice za rok vrátí...
Naposledy upravil(a) g-lobby dne úte dub 05, 2011 15:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Taky jsem se dival, ze prestavba byla v akci za cca 30 tisic? Nedavno k tomu byl clanek na idnes http://auto.idnes.cz/muzete-jezdit-za-p ... tomoto_fdv (uvnitr primo video a foto GPcka).
Pokud se Ti to vyplati, proc ne. S mym najezdem se mi to predem urcite nevyplati, to jsem si taky spocital (ekonomii jsem vystudoval jen okrajove, tak kdovi ). No ale vazne by me zajimal vliv na vykon, mne se zda ze moje 1.2ka nejaka linejsi (a to nejezdim jinym autem), ozivla jen pri zkusmem natankovanim 100 oktanovym benzinem. Takze na plyn do kopce si to nedovedu predstavit.
Pokud se Ti to vyplati, proc ne. S mym najezdem se mi to predem urcite nevyplati, to jsem si taky spocital (ekonomii jsem vystudoval jen okrajove, tak kdovi ). No ale vazne by me zajimal vliv na vykon, mne se zda ze moje 1.2ka nejaka linejsi (a to nejezdim jinym autem), ozivla jen pri zkusmem natankovanim 100 oktanovym benzinem. Takze na plyn do kopce si to nedovedu predstavit.
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
plyn zvysuje spotrebu o 10 percent a vykon klesne zhruba o 7 percent plyn v mrazoch zamrza respektive on stale pri prechode s kapaliny na plyn mrzne ale v mrazoch duplom .... na facku som pri -15 zabudol prepnut na benzin a zamrzla mi nemrznuca zmes a hned som aj vyvrel
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
jj to je ok uz tedy urcite za ten cas splynovac presiel vylepsenim. moze to byt dobre len skoda tej rezervy + povinna ze neni to kam dat len to zabere vac mista v kufri.g-lobby píše:tady se plyn přepíná automaticky a? v okam?iku kdy je motor ohřátý zhruba na 40°C
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
v kufru stejnak vozím vět?inou jen deku a nákupy... kdy? bych měl vézt něco vět?ího tak si sklopím sedačku ne a nebo to hodím na zadní sedačku... Karel vezl nejvíc 3 lidi1nekros1 píše:jj to je ok uz tedy urcite za ten cas splynovac presiel vylepsenim. moze to byt dobre len skoda tej rezervy + povinna ze neni to kam dat len to zabere vac mista v kufri.g-lobby píše:tady se plyn přepíná automaticky a? v okam?iku kdy je motor ohřátý zhruba na 40°C
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Doposud jsem nepochopil, proč plnící hrdlo umís?ují na místo, kde je největ?í bordel od kol.g-lobby píše:venku
Jinak já bych rezervu nahradil opravnou sadou na dojetí. Já jsem jejím zastáncem, proto?e píchnout se mi min. 10 let nepodařilo.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
Dusan - Jinak já bych rezervu nahradil opravnou sadou na dojetí. Já jsem jejím zastáncem, proto?e píchnout se mi min. 10 let nepodařilo.
to je pekny ale uz se ti nekdy podarilo prorazit kolo?-na dalnici nekde bude neco lezet ... pojedes na dovolenou do chorvat na dalnici naneco najedes a nez zastavis,guma na hadry,najedes na chodnik,kraj diry a pstttttttttt kolo prazdny co pak budes delat se sprejem - muzes si ho akorat strcit do .... rezerva jasne do auta patri !!! a ikdys budes unas v cechach lidi sou tak ochotny ze ti misto pomoci jeste vynadaj ze je obtezujes tvim problemem ...
Jelikoz plyn je tezsi nez vzduch a drzi se pri zemi tak asi znejakyho duvodu se to dava proste co nejnis je mozny... nidky sem nad tim nepremejslel a asi hlavne i vzhled hraje roly pac kdyby ti to souply doprostred narazniku asi nic moc ... a hlavne bych taky rek ze dole v rohu je nejmensi ryziko narazu pri bourani ...
to je pekny ale uz se ti nekdy podarilo prorazit kolo?-na dalnici nekde bude neco lezet ... pojedes na dovolenou do chorvat na dalnici naneco najedes a nez zastavis,guma na hadry,najedes na chodnik,kraj diry a pstttttttttt kolo prazdny co pak budes delat se sprejem - muzes si ho akorat strcit do .... rezerva jasne do auta patri !!! a ikdys budes unas v cechach lidi sou tak ochotny ze ti misto pomoci jeste vynadaj ze je obtezujes tvim problemem ...
Jelikoz plyn je tezsi nez vzduch a drzi se pri zemi tak asi znejakyho duvodu se to dava proste co nejnis je mozny... nidky sem nad tim nepremejslel a asi hlavne i vzhled hraje roly pac kdyby ti to souply doprostred narazniku asi nic moc ... a hlavne bych taky rek ze dole v rohu je nejmensi ryziko narazu pri bourani ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Právě ?e ne..bany píše:to je pekny ale uz se ti nekdy podarilo prorazit kolo
Kdy? to dám na nárazník z boku, tak by mě to také nevadilo (jako ty má? "bradavici" na předním nárazníku. Nehledě na to, ?e by ta zátka mohla jít dát také do laku, ne (nemyslím v g-lobbyho případě)?.bany píše: Jelikoz plyn je tezsi nez vzduch a drzi se pri zemi tak asi znejakyho duvodu se to dava proste co nejnis je mozny... nidky sem nad tim nepremejslel a asi hlavne i vzhled hraje roly pac kdyby ti to souply doprostred narazniku asi nic moc ... a hlavne bych taky rek ze dole v rohu je nejmensi ryziko narazu pri bourani ...
Jinak já bych upřednostnil místo vý?e polo?ené, abych při plnění plynu se nemusel válet po zemi.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
bradavici? no musis jezdit na takovou LPG benzinu kde ti to cepuje pumparDu?an píše:Právě ?e ne..bany píše:to je pekny ale uz se ti nekdy podarilo prorazit kolo
Kdy? to dám na nárazník z boku, tak by mě to také nevadilo (jako ty má? "bradavici" na předním nárazníku. Nehledě na to, ?e by ta zátka mohla jít dát také do laku, ne (nemyslím v g-lobbyho případě)?.bany píše: Jelikoz plyn je tezsi nez vzduch a drzi se pri zemi tak asi znejakyho duvodu se to dava proste co nejnis je mozny... nidky sem nad tim nepremejslel a asi hlavne i vzhled hraje roly pac kdyby ti to souply doprostred narazniku asi nic moc ... a hlavne bych taky rek ze dole v rohu je nejmensi ryziko narazu pri bourani ...
Jinak já bych upřednostnil místo vý?e polo?ené, abych při plnění plynu se nemusel válet po zemi.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
jasně ?e vím ?e nemů?u jezdit do podzemních gará?í (tam kde je vjezd na LPG zakázán- myslím ?e u? to změnili tam kde to provozovatel dovolí tak tam je vjezd povolen po splnění toho ?e je tam aktivní odsávání vzduchu i u podlahy)
Du?ane a .bany pokud nemá? ?kolení a pravidelné pro?kolování, tak si nesmí? sám plyn tankovat... mě osobně vůbec nevadí ?e mi to takuje pumpař sám, i kdy? se tedy v?dycky tváří...
a rezervu si nechám za 6 let co mám řidičák jsem ji potřeboval 2x jednou se roztrhala na dálnici (250 km od domova) a jednou se na ní udělala boule (120 km od domova) ani v jednom případě by mi opravná sada nepomohla.
Du?ane a .bany pokud nemá? ?kolení a pravidelné pro?kolování, tak si nesmí? sám plyn tankovat... mě osobně vůbec nevadí ?e mi to takuje pumpař sám, i kdy? se tedy v?dycky tváří...
a rezervu si nechám za 6 let co mám řidičák jsem ji potřeboval 2x jednou se roztrhala na dálnici (250 km od domova) a jednou se na ní udělala boule (120 km od domova) ani v jednom případě by mi opravná sada nepomohla.
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG