Napájení elektrických zásuvek
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Napájení elektrických zásuvek
V?em dobrý den, chci se vás v?ech zeptat, zda máte elektrické zásuvky napájené pouze při zapnutém zapalování, nebo trvale. Já mám pouze jednu zásuvku na středovém tunelu, napájena je pouze kdy? zapnu zapalování, co? je podle mě dost ne??astné ře?ení, byl jsem zvyklý si přes noc v předchozím autě dobíjet mobil nebo fo?ák (na místech kde není přístup k el. síti 230V). Zajímá mě příplatková zásuvka v kufru (já ji nemám), je napájená tak jako ta na tunelu, nebo jde do ní stálé napájení? Nechával jste si ji někdo dodatečně dodělat nebo ji dodělával svépomocí?
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
ja som sa uz na to pytal tiez vo fiate kedze ja tiez chodim prec a potrebujem sem - tam nieco dobyt popripade nosim casto v kufri autochladnicku a nechce sa mi stale natahovat kable.
no spet k veci zadna zasuvka je tiez tak isto napajana ako predna a aj ked si ju das napojit (tu vzadu myslim) tak ti ju napoja s prednej. ja som to spravil inak kupil som si tu zasuvku co je v predu a dal ju dozadu + som natiahol + kabel cez cele auto az dopredu k baterke a tam cez poistku zapojil. a teraz som len spokojny.
no spet k veci zadna zasuvka je tiez tak isto napajana ako predna a aj ked si ju das napojit (tu vzadu myslim) tak ti ju napoja s prednej. ja som to spravil inak kupil som si tu zasuvku co je v predu a dal ju dozadu + som natiahol + kabel cez cele auto az dopredu k baterke a tam cez poistku zapojil. a teraz som len spokojny.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
pro zadní zásuvku montovanou ve výrobě je dal?í pojistkový box schovaný na levé straně v kufru pod kobercem. Ten je napojen na trvalý přívod 12+ přímo z baterky. Tak?e předpokládám, ?e origo zadní zásuvka by mohla být napájená trvale, případně úprava na tuto funkci nebude slo?itá.1nekros1 píše:ja som sa uz na to pytal tiez vo fiate kedze ja tiez chodim prec a potrebujem sem - tam nieco dobyt popripade nosim casto v kufri autochladnicku a nechce sa mi stale natahovat kable.
no spet k veci zadna zasuvka je tiez tak isto napajana ako predna a aj ked si ju das napojit (tu vzadu myslim) tak ti ju napoja s prednej. ja som to spravil inak kupil som si tu zasuvku co je v predu a dal ju dozadu + som natiahol + kabel cez cele auto az dopredu k baterke a tam cez poistku zapojil. a teraz som len spokojny.
Pokud v?ak zásuvku do kufru dodělává?, je dobré napojit 12V+ na přívod k posilovači řízení. Ten je přiveden přímo přes pojistku z baterky a tím pádem není nutno ře?it průchod vedení do motorového prostoru.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
zadní origo zásuvka není napájená trvale ale pouze při otočení klíčku v zapalování.. mám origo zástračku a mám na ni napojený Rem. od tubyJarou? píše:pro zadní zásuvku montovanou ve výrobě je dal?í pojistkový box schovaný na levé straně v kufru pod kobercem. Ten je napojen na trvalý přívod 12+ přímo z baterky. Tak?e předpokládám, ?e origo zadní zásuvka by mohla být napájená trvale, případně úprava na tuto funkci nebude slo?itá.1nekros1 píše:ja som sa uz na to pytal tiez vo fiate kedze ja tiez chodim prec a potrebujem sem - tam nieco dobyt popripade nosim casto v kufri autochladnicku a nechce sa mi stale natahovat kable.
no spet k veci zadna zasuvka je tiez tak isto napajana ako predna a aj ked si ju das napojit (tu vzadu myslim) tak ti ju napoja s prednej. ja som to spravil inak kupil som si tu zasuvku co je v predu a dal ju dozadu + som natiahol + kabel cez cele auto az dopredu k baterke a tam cez poistku zapojil. a teraz som len spokojny.
Pokud v?ak zásuvku do kufru dodělává?, je dobré napojit 12V+ na přívod k posilovači řízení. Ten je přiveden přímo přes pojistku z baterky a tím pádem není nutno ře?it průchod vedení do motorového prostoru.
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
neni je tez pres klicek,kazdopadne nevim jak ostatni ale ja mel v zadu u lampicky v kufru rovnou vyvrtanou diru a za deklem schovanej konektor kterej byl pro pripojeni zapalovace,jen sem zasunul a facha to ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
vyvrtanou díru tam mám taky, ale konektor u? ne. Tak?e smůla. Pokud tam má někdo zásuvku z výroby a funguje taky jen na klíč, není nic jednodu??ího, ne? přepojit dráty v pojistkové skříni na trvalé 12V +.bany píše:neni je tez pres klicek,kazdopadne nevim jak ostatni ale ja mel v zadu u lampicky v kufru rovnou vyvrtanou diru a za deklem schovanej konektor kterej byl pro pripojeni zapalovace,jen sem zasunul a facha to ...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Díky za va?e reakce, mám dal?í dotazy, na 1nekros1e a na Jarou?e. Chlapi, obě vámi popisovaná ře?ení se mi líbí, 1nekros1ovo se mi zdá dobré tím, ?e je zásuvka zapojena zcela odděleně na vlastní pojistku, Jarou?ovo zase tím, ?e není třeba tahat kabel do motorového prostoru, jak ji? sám napsal.Jarou? píše:pro zadní zásuvku montovanou ve výrobě je dal?í pojistkový box schovaný na levé straně v kufru pod kobercem. Ten je napojen na trvalý přívod 12+ přímo z baterky. Tak?e předpokládám, ?e origo zadní zásuvka by mohla být napájená trvale, případně úprava na tuto funkci nebude slo?itá.1nekros1 píše:ja som sa uz na to pytal tiez vo fiate kedze ja tiez chodim prec a potrebujem sem - tam nieco dobyt popripade nosim casto v kufri autochladnicku a nechce sa mi stale natahovat kable.
no spet k veci zadna zasuvka je tiez tak isto napajana ako predna a aj ked si ju das napojit (tu vzadu myslim) tak ti ju napoja s prednej. ja som to spravil inak kupil som si tu zasuvku co je v predu a dal ju dozadu + som natiahol + kabel cez cele auto az dopredu k baterke a tam cez poistku zapojil. a teraz som len spokojny.
Pokud v?ak zásuvku do kufru dodělává?, je dobré napojit 12V+ na přívod k posilovači řízení. Ten je přiveden přímo přes pojistku z baterky a tím pádem není nutno ře?it průchod vedení do motorového prostoru.
1. dotaz na 1nekros1e: Kudy si táhnul kabel z motorového prostoru a kam si umístil pojistku, přímo na baterku na volnou pozici, nebo do pouzdra na kabel?
2. dotaz na Jarou?e: Nemohu nikde v dokumentaci najít, kde je v kabině posilovač připojen, pokud si u? na přívod k posilovači něco připojoval, prosím, zda mi to mů?e? podrobněji popsat, jak si to technicky provedl. Pojistku bych potom umístil asi do pouzdra na kabel, ?e jo? Zásuvku chci jistit 20A pojistkou.
3. dotaz pro oba: Kudy vést kabel k zásuvce v kufru, po levé straně pod prahovými plastovými kryty?
GP 1.2 Dynamic 2007 (?edá Revival, 5 dv.)
ad 2) kdy? sundá? kryt na vnitřní pojistky vlevo od volantu, tak tam uvidí? pod pojistkovým boxem silný červený kablík. A ten vede a? ke konektoru motoru posilovače. Ten je nad pedálovou skupinou. já napojoval ?ivení subwooferu přímo do toho konektoru (naletováním)Petr píše:Díky za va?e reakce, mám dal?í dotazy, na 1nekros1e a na Jarou?e. Chlapi, obě vámi popisovaná ře?ení se mi líbí, 1nekros1ovo se mi zdá dobré tím, ?e je zásuvka zapojena zcela odděleně na vlastní pojistku, Jarou?ovo zase tím, ?e není třeba tahat kabel do motorového prostoru, jak ji? sám napsal.Jarou? píše:pro zadní zásuvku montovanou ve výrobě je dal?í pojistkový box schovaný na levé straně v kufru pod kobercem. Ten je napojen na trvalý přívod 12+ přímo z baterky. Tak?e předpokládám, ?e origo zadní zásuvka by mohla být napájená trvale, případně úprava na tuto funkci nebude slo?itá.1nekros1 píše:ja som sa uz na to pytal tiez vo fiate kedze ja tiez chodim prec a potrebujem sem - tam nieco dobyt popripade nosim casto v kufri autochladnicku a nechce sa mi stale natahovat kable.
no spet k veci zadna zasuvka je tiez tak isto napajana ako predna a aj ked si ju das napojit (tu vzadu myslim) tak ti ju napoja s prednej. ja som to spravil inak kupil som si tu zasuvku co je v predu a dal ju dozadu + som natiahol + kabel cez cele auto az dopredu k baterke a tam cez poistku zapojil. a teraz som len spokojny.
Pokud v?ak zásuvku do kufru dodělává?, je dobré napojit 12V+ na přívod k posilovači řízení. Ten je přiveden přímo přes pojistku z baterky a tím pádem není nutno ře?it průchod vedení do motorového prostoru.
1. dotaz na 1nekros1e: Kudy si táhnul kabel z motorového prostoru a kam si umístil pojistku, přímo na baterku na volnou pozici, nebo do pouzdra na kabel?
2. dotaz na Jarou?e: Nemohu nikde v dokumentaci najít, kde je v kabině posilovač připojen, pokud si u? na přívod k posilovači něco připojoval, prosím, zda mi to mů?e? podrobněji popsat, jak si to technicky provedl. Pojistku bych potom umístil asi do pouzdra na kabel, ?e jo? Zásuvku chci jistit 20A pojistkou.
3. dotaz pro oba: Kudy vést kabel k zásuvce v kufru, po levé straně pod prahovými plastovými kryty?
ad3) jo, vlevo pod prahovými li?tami a dál do kufru společně s tunelem, ve kterém je celý svazek k zadním světlům atd...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
cau peter ano ja som pekne dal ocko na volnu poziciu v krabicke co je na baterke a zatiahol skrutkou nechcel som nic letovat a davat to na nieco ine chcel som to priamos baterky a nechcel som to mat spinane klucom!!!! a poistku som skoval medzi baterku a poistkovu skrinku.Petr píše:Díky za va?e reakce, mám dal?í dotazy, na 1nekros1e a na Jarou?e. Chlapi, obě vámi popisovaná ře?ení se mi líbí, 1nekros1ovo se mi zdá dobré tím, ?e je zásuvka zapojena zcela odděleně na vlastní pojistku, Jarou?ovo zase tím, ?e není třeba tahat kabel do motorového prostoru, jak ji? sám napsal.Jarou? píše:pro zadní zásuvku montovanou ve výrobě je dal?í pojistkový box schovaný na levé straně v kufru pod kobercem. Ten je napojen na trvalý přívod 12+ přímo z baterky. Tak?e předpokládám, ?e origo zadní zásuvka by mohla být napájená trvale, případně úprava na tuto funkci nebude slo?itá.1nekros1 píše:ja som sa uz na to pytal tiez vo fiate kedze ja tiez chodim prec a potrebujem sem - tam nieco dobyt popripade nosim casto v kufri autochladnicku a nechce sa mi stale natahovat kable.
no spet k veci zadna zasuvka je tiez tak isto napajana ako predna a aj ked si ju das napojit (tu vzadu myslim) tak ti ju napoja s prednej. ja som to spravil inak kupil som si tu zasuvku co je v predu a dal ju dozadu + som natiahol + kabel cez cele auto az dopredu k baterke a tam cez poistku zapojil. a teraz som len spokojny.
Pokud v?ak zásuvku do kufru dodělává?, je dobré napojit 12V+ na přívod k posilovači řízení. Ten je přiveden přímo přes pojistku z baterky a tím pádem není nutno ře?it průchod vedení do motorového prostoru.
1. dotaz na 1nekros1e: Kudy si táhnul kabel z motorového prostoru a kam si umístil pojistku, přímo na baterku na volnou pozici, nebo do pouzdra na kabel?
2. dotaz na Jarou?e: Nemohu nikde v dokumentaci najít, kde je v kabině posilovač připojen, pokud si u? na přívod k posilovači něco připojoval, prosím, zda mi to mů?e? podrobněji popsat, jak si to technicky provedl. Pojistku bych potom umístil asi do pouzdra na kabel, ?e jo? Zásuvku chci jistit 20A pojistkou.
3. dotaz pro oba: Kudy vést kabel k zásuvce v kufru, po levé straně pod prahovými plastovými kryty?
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
ano tak s vnutra som si prestrcil tvrdy drotik von a pekne pri origos kablikoch aj cez prechodku som potiahol kablik von mozem ti to cvaknut ak chces.Petr píše:Díky za odpovědi. 1nekros1i, je?tě mi prosím napi?, kudy si protáhl kabel z motorového prostoru? Po stávajícím kabelovém svazku?
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba