Vnější teploměr
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Vnější teploměr
Tak dnesni rano bylo prekvapenim, kdyz jsem odjizdel od domu, na displayi zapipalo possible ice on the road a teplota -3 myslite, ze to bude na vymenu cidla? Kde takovy cidlo mam hledat?
čidlo je ve pravém zpětném zrcátku zespoda. Zkus prověřit konektor mezi dveřma a sloupkem, v něm jdou ve?keré dráty ze dveří.misha píše:eLEarn:
Na uzlu dveří řidiče zkontrolujte zapojení snímače venkovní teploty
Zkontrolujte fungování snímače venkovní teploty
Náprava:
Obnovte zapojení, pokud je to nutné, vyměňte kabelá?.
Vyměňte snímač teploty.
Má to být údajně ve dveřích řidiče... tak na to musim mrknout... třeba tam jenom zateklo
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
No díval jsem se na to a ten konektor dr?í pekelně pevně, nevím jak ho oddělat, na oko vypada neporu?eně. Jak se dá rozdělat zrcátko, ani? bych si ho poru?il? Ten nalakovaný kryt zrcátka dr?í celkem fest, v elearnu pí?ou, ?e je třeba uvolňovací nů?, má? s tím nějaké zku?enností nebo nápad, abych si nepo?krábal zrcátko? Ta kabelá? od dveří vede do ŘJ? Jde mi o to, abych nejdřív zkontroloval celou cestu kabelá?e od čidla a? po její konec a pak popř. objednal a vyměnil snímač teploty....Jarou? píše: čidlo je ve pravém zpětném zrcátku zespoda. Zkus prověřit konektor mezi dveřma a sloupkem, v něm jdou ve?keré dráty ze dveří.
No teď mi kolega v práci říkal, ?e u SEATu ten snímač měnil taky a v seatu mu řekli, 1200 za snímač... přitom je to blbej termistor, koupil součástku za 15Kč a bylo po problému.
Neví?, jakou hodnotu má termistor? (V Ohmech)
To fakt nevím. Čerpám taky jen ze zdrojů jako je E-learn a EPER, popřípadě je?tě z fotek na www.fiatforum.com kde někdo tu?ím to zrcátko rozdělával.
Myslím, ?e pokud by ode?lo čidlo, tak by teploměr neukazoval nic. Spí? bych to viděl na oxidaci nějakých kontaktů - zvět?ení přechodového odporu - chybná hodnota teploty. Ne? poleze? s no?em do zrcátka, zkusil bych nejdřív rozpojit a prostříknout ten konektor na sloupku. Musí se na něm zamáčknout pojistka, pak jde rozpojit velice jednodu?e. Princip konektoru je stejný, jako u napojení řídící jednotky.
Myslím, ?e pokud by ode?lo čidlo, tak by teploměr neukazoval nic. Spí? bych to viděl na oxidaci nějakých kontaktů - zvět?ení přechodového odporu - chybná hodnota teploty. Ne? poleze? s no?em do zrcátka, zkusil bych nejdřív rozpojit a prostříknout ten konektor na sloupku. Musí se na něm zamáčknout pojistka, pak jde rozpojit velice jednodu?e. Princip konektoru je stejný, jako u napojení řídící jednotky.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
hmm, tak?e tento konektor vyloučen dal?í bude nejspí? přímo v zrcátku.misha píše:takze kdyz odpojim konektor ve dverich, na palubaku se misto teploty objevi "----" misto teploty, pripojim zpet mam 0 stupnu(venku uz je aspon 24°). Konektor prostrikan. Asi budu muset do zrcatka, pokud nenajdu navod, jak se do nej setrne dostat, bohuzel budu muset do fiatu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
..teď je otázkou, co je levněj?í... jestli topené sklo zrcátka nebo plastový kryt s lakováním..wenca píše:Pokud se chce? dostat do zrcátka , stačí ?roubovákem opatrně (vyndat sklo)
Jde opětovně vlo?it . Je uchycené na mnoha zoubcích .
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
wenca píše:Ano , přesně tak . Opatrně a pomalu .
Usly?í? , jak ty zoubky povolují .
nebo taky jak mi praska zrcatko:)
z fiatforum:
In case anybody else comes across this thread looking for advice in the future:
- cover broken mirror glass with sellotape to hold it in one piece
- using a wide flat instrument such as a knife, insert between mirror glass and housing and lever old glass (its easy!)
- disconnect heating wires if applicable
- connect wires to new glass
- push new glass into mirror housing til you hear a click
hey presto job done in 5 mins if that!
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
takze jsem to rozdelal, prostredi celkem ciste, cidlo je zalite , takze na nem nic nenamerim, ani nevim, co tam je presne za soucastku... kurvy jedny taliansky
rozdelany to bylo opravdu za 3 minuty. Ale mel jsem strach, zrcatko drzelo opravdu fest a dost se prohybalo, kdyz jsem ho podebiral.
Budu patrat dal, kam je to cidlo pripojene, pocitam ze to bude RJ klimatizace nebo hlaavni RJ, ktera ovlada klimu. dal zjistit jeji vstupy/vystupy a od toho si odvodit pouzitou soucastku. Pokud nezjistim budu experimentovat s odporem.
Dekuji za kazdou zjistenou informaci
rozdelany to bylo opravdu za 3 minuty. Ale mel jsem strach, zrcatko drzelo opravdu fest a dost se prohybalo, kdyz jsem ho podebiral.
Budu patrat dal, kam je to cidlo pripojene, pocitam ze to bude RJ klimatizace nebo hlaavni RJ, ktera ovlada klimu. dal zjistit jeji vstupy/vystupy a od toho si odvodit pouzitou soucastku. Pokud nezjistim budu experimentovat s odporem.
Dekuji za kazdou zjistenou informaci