Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
radek brno
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř pro 25, 2013 12:17

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od radek brno »

tak uz vse v poradku dal jsem ještě jednu kostru z baterky na motor
vladic22
kolemjdoucí
Příspěvky: 1
Registrován: sob led 18, 2014 22:42

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od vladic22 »

Pri kolko tisic kilometrov ste menili rozvody ? mam 107 ticic cca .. malo by to vydrzat aspon tých 115 ???
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od jeník1 »

5 let nebo 120 tisíc
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Uživatelský avatar
micosajan
kolemjdoucí
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 15, 2011 13:19
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od micosajan »

vladic22 píše: malo by to vydrzat aspon tých 115 ???
menil jsem po 126tkm... beztak by to sneslo i hrubo pres 130tkm, ale proc to pokouset...
Grande Punto Actual LPG (1,2 48kW)
matesGP
kolemjdoucí
Příspěvky: 18
Registrován: sob led 25, 2014 12:41
Bydliště: chrudim

závada GP 1.4T 114KW

Příspěvek od matesGP »

Ahoj omlouvám se ale nevím kam tohle zařadit netuší někdo prosím co je to za nesmysl na fotce je to pod krytem na motor.při volnoběhu mě to z toho začlo syčet a motor v tu chvíli začne napatrně dusit a jak to přestane syčet tak je vše ok netušíte co to je přijde mi to jak nějaký potlak podle hadic.jinak jedná se o motor GP 1.4T 114KW
Přílohy
DSC_0004.jpg
DSC_0004.jpg (150.14 KiB) Zobrazeno 5582 x
Uživatelský avatar
lukynen
Návštěvník
Příspěvky: 89
Registrován: úte úno 12, 2013 14:34
Bydliště: Znojemsko

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od lukynen »

Ahoj kolego ,to je odlučovač oleje ze vzduchu -oddech motoru , a je připojen zpět do sání před turbem ,pokud se nemýlím ;)
Uživatelský avatar
Zdenda
Abarthář
Příspěvky: 902
Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
Bydliště: Lucany nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Zdenda »

JJ už jsem koukal, je to jak píšeš.
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Macek »

Nevite co muze zpusobovat zvyseny volnobeh temer 1k ot.?
GP 1,4 16V SPORT
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarouš »

Občas nebo pořád? Obecně zasr.aná škrticí klapka nebo porucha krokového motorku co ji ovládá, vadný potenciometr pedálu plynu nebo fixlující spínač brzdového pedálu - ten jsem měnil minulý týden, diagnostika sem tam házela chybu spínače a motor mi občas zůstal viset ve zvýšených otáčkách (prošlápnutím plynu spadl na normál). Po výměně spínače vše OK.

Udělej diag, ať neměníš kus po kuse.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

Ja bych jeste pridal diru do sani. Pozici skrtici klapky na teply volnobeh mam 4.03%.
GP 1.4 Tjet
CUBE
kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: ned kvě 18, 2014 21:39

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od CUBE »

Dnes sa mi stala pozoruhodná vec...tak si idem z práce domov, keď v tom mi akosi prestal reagovať plyn...jednoducho povedané zaradil som si z 2ky do 3ky a a otáčky ostaly na 2500 a ďalej sa ani nepohli a pritom plyn na podlahe...po vymačknutí plynu a opätovnom stlačení zasa skočili hore...celkom ma to zaskočilo, ale tak som si povedal, že to nie je možné a prehnal som auto trošku na vyššich otáčkach 4-5tisic na miestnom kopci a problém zmizol...teda aspoň na ceste näspať problém nezvnikol...nechápem...neviete čo to môže spôsobovať ? Aby jednoducho plyn prestal reagovať pri 2000 a po opätovnom stlačení zasa naskočil.. ? :eh
CUBE
kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: ned kvě 18, 2014 21:39

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od CUBE »

Takže neporadíte asi nikto však ? :(
Uživatelský avatar
lukynen
Návštěvník
Příspěvky: 89
Registrován: úte úno 12, 2013 14:34
Bydliště: Znojemsko

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od lukynen »

Neřeš dokud se to nezastaví uplně, může to být pedál nebi i něco jiného. Těžko se s tím někdo setkal ,možná časem někdo bude řešit stejný problém ;)
CUBE
kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: ned kvě 18, 2014 21:39

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od CUBE »

Napadlo ma či to nemôže byť problém so vstrekovaním, alebo palivovým čerpadlom...ale to by mi asi najskôr ukázala aj kontrolka na doske...tak ja neviem...už som z toho celý dopletený...
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

Pedal a skrtici klapku ecu celkem pozna, jsou tam dva nebo tri potenciometry ktere se krizem kontroluji navzajem. Ale tohle jsou zavazne chyby souvisejici s bezpecnosti a ecu by mela jit do nouze pokud by byl problem a budes to mit ulozene v pameti chyb.
Oproti tomu o systemu dodavky paliva ECU nevi naprosto nic a nepocitej s tim ze by se to rozsvitila kontrolka :/ Proste pumpu, regulator tlaku a nacnute vstrikovace ECU nepozna ani nahodou. Bez diagnostiky a analyzy provoznich dat asi zjistis prd.
GP 1.4 Tjet
Odpovědět