Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

Nedavaj im tam zrat:-) no s tou mackou ma kolega tiez dobru skusenost v zime usla spat k teplemu motoru a rano ju zachytil rozvodovy remen
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Uživatelský avatar
benja
Profík
Příspěvky: 1456
Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od benja »

já zas našel zaraženého ve spodním grilu nějakého malého ptáčka..
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Honza2601
kolemjdoucí
Příspěvky: 1
Registrován: stř lis 27, 2013 19:23

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Honza2601 »

Dobrý den / ahoj,

měl bych na Vás prosbu o radu.

Vlastním GP 1.4 16V 70kW 6ti kvalt r.v 2008 a prasklo mi u něj ložisko v převodovce a prorazilo se ven, takže je v krytu převodovky díra, kterou vytekl olej. Sehnal jsem novou převodovku, ale ze Stila stejné motorizace r.v 2004. Na motor by měla podle všeho sedět, ale nejsem si jistý, jestli bude pasovat i do kastle, mám na mysli uchycení k silentblokům a tak. Můžete mi prosím dát radu, jestli ji můžu použít nebo ne? Předem díky za info
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarouš »

tady fotka sestavy motor + převodovka Stilo 1.4 16V

http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... wBA&dur=14

Vytáhni motor z Punta a porovnej to. Bližší info ti asi nikdo nedá. Ale tuším, že se převodovky budou lišit vnitřkem, Stilo je přeci jen o třídu větší auto. Takže třeba jiný stálý převod.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
radek brno
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř pro 25, 2013 12:17

nestartuje

Příspěvek od radek brno »

potreboval bych poradit my gp 1.4 70kw občas nejde nastartovat jen cvaknou relátka a nic vic a az třeba po 6 pokusu to chytne a kostry jsem po aute kontroloval a namazal medenou vazelinou a i plus kabel od baterky
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje

Příspěvek od 1nekros1 »

baterka vybita asi neni pocitam tak jedine zly starter... ked cvaka a netoci
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
radek brno
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř pro 25, 2013 12:17

Re: nestartuje

Příspěvek od radek brno »

ten byl kontrolovan a vse v poradku
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartuje

Příspěvek od jeník1 »

To vypadá na nějaký přechoďák. Asi na kostře, nestačí jemom namazat vazelínou ale předtím bych s tím zahýbal a otočil šroubem a pak namazal vazelínou (měděnou). Při startu teče přes ty vodiče několik set ampér a k tomu je při napětí 12 voltů potřeba hodně malej odpor. Ohmův zákon I = U/R
Naposledy upravil(a) Buchtič dne pon led 13, 2014 21:33, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Poslední příspěvek se necituje!!!
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
radek brno
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř pro 25, 2013 12:17

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od radek brno »

rozmontoval jsem kostry ocistil a smontoval
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

pocuj ked starter cvakne a netoci tak problem je jedine v nom alebo medzi baterkou a nim. nikde inde
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
radek brno
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř pro 25, 2013 12:17

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od radek brno »

premyslel jsem nad spinackou
radek brno
kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: stř pro 25, 2013 12:17

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od radek brno »

starter necvakne jen relátka nekde asi v palubovce pak to napise malo proudu a odpojeni bezpečnostních prvku . po nastartoveni všechny hlasky zmizi a vse zas v poradku
jeník1
Profík
Příspěvky: 719
Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
Bydliště: Strakonice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od jeník1 »

No podle toho co píšeš, to opravdu vypadá na nedostatek proudu pro startér. Startér bude asi dobrý když občas nastartuje ne? Jestli máš dobrý ohmmetr, který měří i jednotky ohmů, tak proměř kabely co jdou na startér. Odpor by měl být skoro nula. I hodnota odporu v řádech jednotek ohmů značí na přechoďák jako hrom. I hodnota 0,5 ohmu znamená nemožnost nastartování. Pro dosažení startovacího proudu 400 A při napětí 12 V je potřeba odpor pouhých 0,03 ohmu. Takovou hodnotu běžným ohmetrem nezměříž. Ukáže ti v podstatě nula ohmů.
Naposledy upravil(a) Buchtič dne pon led 13, 2014 21:33, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Poslední příspěvek se necituje!!!
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Tatranec
Návštěvník
Příspěvky: 81
Registrován: pát črc 20, 2012 22:29
Bydliště: Tatry

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Tatranec »

starter necvakne jen relátka nekde asi v palubovce pak to napise malo proudu a odpojeni bezpečnostních prvku . po nastartoveni všechny hlasky zmizi a vse zas v poradku[/quote]

Ahoj,

mal som kedysi podobný problém na Punte Classic asi po 5 rokoch prevádzky, nájazd cca 90 tis. km.
To isté: občas to len cvaklo a nič; inokedy naštartovalo.
Ukázalo sa (v servise na zdviháku), že sa občas zadrhne vysúvanie pastorka (bolo to len špinavé a zanesené). Keď sa nevládze vysunúť pastorok (malé ozubené koliesko na štartéri, čo má zapadnúť do ozubenia na venci zotrvačníka), nezopne ani stýkač, čo živí prúdom štartér - je to spriahnuté. Takže vinutie štartéra je bez napätia, aj keď relátka pod palubovkou cvakajú.
Po vyčistení funguje dodnes (nový majiteľ má natočených asi 130 tisíc km).
Nič okrem čistenia a premazania nebolo potrebné.

Nech dopadneš podobne, a potom napíš aj pre ostatných, kde bola chyba.

Tatranec, P 2012 1.2
Italian cars are exciting!
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

to je standardna chyba starteru a ja by som zacal presne u starteru. to ze niekedy ide neni zarukou toho ze je dobry. ale nikomu nic tlacit do hlavy nebudem bud si da povedat alebo nie jeho vec, cas, peniaze.
a to co pise janik :wink:
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Odpovědět