Vrzanie interieru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Buchtič
- Site Admin
- Příspěvky: 219
- Registrován: pon srp 30, 2010 16:36
- Bydliště: Broumov/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Při dojí?dění a podřazování, kdy? se zvednou otáčky zhruba na 2500, mi rezonuje něco v palubce, ale hrozným způsobem. Přijde mi, ?e to vychází z nitra palubky a její spodní části. Na?těstí to nedělá pravidelně, resp. intenzita rezonance se mění.
Setkali jste si u? s tím a vychází to třeba od jinud? Byl bych rád, kdyby to bylo něco jiného, proto?e tě?ko budu demontovat celou palubku.
Setkali jste si u? s tím a vychází to třeba od jinud? Byl bych rád, kdyby to bylo něco jiného, proto?e tě?ko budu demontovat celou palubku.
Re: Vrzanie interieru
A nemá to takovej lehce kovovej zvuk,jako kdyby drnčel krycí plech od výfuku?Ted češm ten stejnej problém,z venku auta nic neni slyšet,nic nedrnčí ale uvnitř auta jako kdybych měl v palubovce 2 kovový tenký desky který o sebe rachotí.Hrozně mě to sere.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzanie interieru
Taky mi to drnčí, ale už jsem si zvykl asi to bude vlastnost GP. Musíš jezdit rychle pak to není slyšet
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Vrzanie interieru
Bohužel mě to úplně psychicky deptá Fakt mě ten zvuk sere...+ to zhasínání displeje,jediný 2 věci
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
Re: Vrzanie interieru
Zkus posundávat plasty palubky co jdou (kaslík před spolujezdcem ven, boční kryty tunelu, kryt před koleny řidiče) a uvidíš část kovové konstrukce, která je pod palubkou. U středového tunelu je přes plecový držák přišroubována k podlaze. Traverza pod palubkou drží z každé strany dvěma šrouby s torx hlavou - jsou vidět po otevření dveří na A sloupku nad omezovačem dvěří. Podotahuj co jde a koukni, jestli to nedělá nějaký plast, který drnčí o ty kovové části.Snowfox píše:A nemá to takovej lehce kovovej zvuk,jako kdyby drnčel krycí plech od výfuku?Ted češm ten stejnej problém,z venku auta nic neni slyšet,nic nedrnčí ale uvnitř auta jako kdybych měl v palubovce 2 kovový tenký desky který o sebe rachotí.Hrozně mě to sere.
K displeji - vytáhni budíky, jsou připojené na jednom konektoru - zkontrolovat. Když tak rozebrat budíky, jestli není problém na cestě k osvětlovacím diodám - jsou tam SMD.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Vrzanie interieru
Drnčení vyřešeno,bylo to uchycení plastové trubice vedoucí vzduch do airboxu (112,-kč) + tzv."dash vent trim" což sem našel na nějakých UK forech,to sem vypodložil kouskem molitanu.
Displej jsem vytáhlej měl,svorkovnici odpojenou a sundal jsem i ten černej kryt zezadu,pak je ještě bílej a pod ním je už tišťák,tak daleko jsem to nerozmontovával.Asi budu muset.Jinak káble,svorkovnice atd vypadá ok,čistá,nic neopálený apod.
Displej jsem vytáhlej měl,svorkovnici odpojenou a sundal jsem i ten černej kryt zezadu,pak je ještě bílej a pod ním je už tišťák,tak daleko jsem to nerozmontovával.Asi budu muset.Jinak káble,svorkovnice atd vypadá ok,čistá,nic neopálený apod.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
Re: Vrzanie interieru
Oprava,to za těch 112,- kč nebylo ono,byl to kolík na kterým je guma,drnčela ta guma protože už tam nebyla,takže kolík netřeba,pytlíček 5ks gum stál 25,-kč.Takže mám do budoucna na dlouho vystaráno.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Grande Punto
►Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007 - Forsaken's ◄
Re: Vrzanie interieru
Zdravím, granďasov,
mám nakrútených necelých 30 tisíc na Punte 2012.
Stávalo sa mi, že pri jazde dolu kopcom (!) a otáčkach asi 2500/min. čosi bzučalo (rezonovalo) vľavo od vodiča. Dal by som krk na to, že je to v predných dverách pri vodičovi.
A figu borovú!
Viete, čo to bolo?
Pod odnímateľným panelom pred ľavým kolenom vodiča (je tam taká priehlbina, akože priehradka, z ktorej všetko okrem handry vypadne) je konektor na diagnostiku. Zásuvka k nemu je osadená vo výreze v plechovom držiaku. Skúste s tým pohýbať. U mňa to malo vôľu. Stačilo podstrčiť trochu molitanu a je ticho.
Prišiel som na to tak, že som za jazdy pritláčal rukou všetko možné - tapacírung vo dverách , palubovku atď. Keď som pritlačil ten čierny kus plastu s priehlbinou (dá sa vyklopiť ťahom k sebe v
hornej časti), stíchlo to.
Ak to niekomu pomôže, mám u Vás poldeci. Pijem borovičku...
Tatranec, P 2012
mám nakrútených necelých 30 tisíc na Punte 2012.
Stávalo sa mi, že pri jazde dolu kopcom (!) a otáčkach asi 2500/min. čosi bzučalo (rezonovalo) vľavo od vodiča. Dal by som krk na to, že je to v predných dverách pri vodičovi.
A figu borovú!
Viete, čo to bolo?
Pod odnímateľným panelom pred ľavým kolenom vodiča (je tam taká priehlbina, akože priehradka, z ktorej všetko okrem handry vypadne) je konektor na diagnostiku. Zásuvka k nemu je osadená vo výreze v plechovom držiaku. Skúste s tým pohýbať. U mňa to malo vôľu. Stačilo podstrčiť trochu molitanu a je ticho.
Prišiel som na to tak, že som za jazdy pritláčal rukou všetko možné - tapacírung vo dverách , palubovku atď. Keď som pritlačil ten čierny kus plastu s priehlbinou (dá sa vyklopiť ťahom k sebe v
hornej časti), stíchlo to.
Ak to niekomu pomôže, mám u Vás poldeci. Pijem borovičku...
Tatranec, P 2012
Italian cars are exciting!
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzanie interieru
Kdyby Jaroušovi každý dal za radu pol deci tak je z něho slušnej alkoholik. I když
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Re: Vrzanie interieru
Přepočteme to na finanční ekvivalent - litr benzínu a budu radit o106
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Vrzanie interieru
Ahoj hoší, už jsem zoufalej z klepání v autě. Jedná se o zvuk spíš "plastů" žádný velký ráný. Příjde mi že vycházi od palubní desky z prostřed ale špatně se to lokalizuje. Už jsem rozdělal kastlik ven a radio, regulaci topeni. Na nic jsem samozřejmě nenarazil. Už si začínam myslet zda to nejde z venku motor ,podvozek. Je to tak že když auto je studený, tak je klid a když se to ohřeje tak při přejezdu nerovnosti něco klepne 2x, 3x. Při rozjezdu nebo při brždění zvuk slyšet není nebo slábne zaleži na síle. ( čím víc brzdim , zrychluju tim mín je slyšet) to stejne když zatáčim. A když pak vypnu motor a člověk nastraží uši tak to je taky slyšet jak to jednou klepne. Vůbec nevim jakou cestou se dát ,napadllo mě už i nějakej silenblok v motoru nebo tak. Už to pozoruju asi půl roku hlasitost se mi zda + - stejná.
Díky všem za radu
Díky všem za radu
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrzanie interieru
Tohle jsem řešil taky a vzal jsem Silkal 93 a nastříkal na všechny místa, kde se o sebe třou plasty apod. Vrzání skončilo. Kdo maže ten jede
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Vrzanie interieru
Tak můj problém vyřešen ! Byl to nakonec radiator topení. Rozdělal jsem kryt středoveho tunelu u řidičovi nohy. A na trubkách od topení se vymačkala izolace. stačilo provizorně vypodložit papírem. Pak to nějak vymyslim Hlavně že je klid
Re: Vrzanie interieru
Zdravím. Asi pred týždňom mi začali zadné lave dvere pri otvarani a zatvarani vydavat zvuk ako na starej šope.Premazal som panty a nepomohlo.Tak som dal dole tapec pohol dvermi a ten zvuk vychádza z obmedzovača otvorenia dverí. Vybral som ho von rozobral cely premazal vazelinou a dal nazad.A dvere stále vržu pri pohybe.ked tam obmedzovač neni nič nevrzga.Má niekto skúsenosť?
Re: Vrzanie interieru
Ahoj,
kedysi som mal tento problém na Punte Classic.
Robili mi to v servise, bol som pri tom.
Neviem, ako v GP, ale v Classic-u tvorí obmedzovač silné pero (z pružnej guľatiny) a na konci je koliesko - priemer asi 15 mm. To koliesko by sa malo otáčať, nie iba kĺzať po ramene obmedzovača.
Mne sa síce točilo, ale hrdza bola v tom strede (čape). Namazali olejom, prestalo.
Asi po pol roku sa pero zlomilo. Nový obmedzovač stál vtedy asi 500.- Sk.
Čau.
Tatranec, P 2012 1.2 Fire
kedysi som mal tento problém na Punte Classic.
Robili mi to v servise, bol som pri tom.
Neviem, ako v GP, ale v Classic-u tvorí obmedzovač silné pero (z pružnej guľatiny) a na konci je koliesko - priemer asi 15 mm. To koliesko by sa malo otáčať, nie iba kĺzať po ramene obmedzovača.
Mne sa síce točilo, ale hrdza bola v tom strede (čape). Namazali olejom, prestalo.
Asi po pol roku sa pero zlomilo. Nový obmedzovač stál vtedy asi 500.- Sk.
Čau.
Tatranec, P 2012 1.2 Fire
Italian cars are exciting!