Stránka 6 z 8

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob lis 07, 2015 20:03
od 1nekros1
precitaj si sekciu o LPG tam mas odpovede na vsetky tvoje otazky. lpg ti robi vsetky tvoje problemy. bud si to oprav ako radil tk.... alebo to zanes niekam kde ti to opravia ako radil uzivatel tk...
alebo jazdi na benzin a nebudes tam mat ziadny problem s tym motorom. inaksiu moznost nemas. :-)
do servisu s tym chodit ani nemusis tam su idioti co nic nevedia diagnostikovat iba menit doradu co ich napadne.
pekny den

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned lis 08, 2015 0:31
od 1nekros1
ano aj bateriou sa to da vyriesit.nezabudni ze to treba mat aspon 15-30min odpojene. a po pripojeni sa ti zacne nastavovat skrtiaca klapka. tu treba nechat sa nastavit bez klimy. v tomto momente sa ti auto nesmie prepnut na lpg!!! ale da sa to resetnut samozrejme cez pc. alebo skus cca 5km pred koncom jazdy ist na benzin. popripade jazdi par dni na benzin. a tomu plynarovy chod uz bez chyby na benzine lebo inak tam zbytocne pojdes.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned lis 08, 2015 18:11
od tkupilik
Na to vyreseteni ECU myslim staci jen odpojit baterku, par sekund a pripnout... klasika je slapnout na brzdu, to trva dost dlouho. LPG v tjetu byl docela boj, ale slo to ubojovat aby to neskubalo a i to docela jede. V LPG vlakne jsem daval fotku kam jsem musel premistit lpg vstrikovace na sani.
Ted jsem s tim spokojenej, ale resit to pres servis a platit to - asi bych na to nadaval jak spacek a uz bych to nechtel videt. Bylo s tim dost prace, akorat me to bavi... Ve zkratce to co podelal LPG servis:
- kolem 4.5k rpm motor skube, tjet je tam hodne obohacenej a lpg to nezvlada, bud je to moc bohate nebo se slily pulzy a lpg to nezvlada, nevim. Jak to plynar mordoval, tak znicil dvouhmotovej setrvacnik. Ono to skubalo fakt hodne. V soucasnosti vyreseno upravou map v ECU motoru, ochuzena smes pod zatezi.
- spatne umistil LPG trysky, 2 valcenejak a na druhych 2 valcich zase jinak. Tzn pulka motoru fakt bezela spatne, tragickej volnobeh na LPG. Vyreseno premistenim / prevrtanim.
- spatna velikost LPG trysek a navic asi byly ozuzlane vrtackou :/ Pokud jsou trysky moc velke, v oblasti male zateze to po pridani plynu na LPG motor trhne / prudky prechod.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte lis 10, 2015 15:08
od 1nekros1
tkupilik mne to robi iba tu poslednu vec co si pisal ze pocas kludnej 90kmh tomu stupim tak to sklbne. dnes som bol akurat na repase LPG vsetrekovacou lebo uz to islo otrasne. 24eur aj s pracou.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv led 26, 2017 21:16
od durikee
Ahojte, nema niekto skusenost co by mohlo sposobovat klepanie motora a zvysene vibracie. Divne je ze raz to robi a inokedy nie, bez ohladu na to ci je zohriaty alebo nie. Prikladam aj viedo, huci to ako nejaky diesel :(

http://sendvid.com/reb3et37

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv led 26, 2017 21:31
od tkupilik
ahoj, no skoro bych podezrival dvouhmotu... :/
Muj test ktery docela fungoval byl:
- rozject auto na ~80, vibrace jsou
- vyradit neutral, vibrace jsou
- chcipnout motor (auto furt jede 80, bacha na zamknuti volantu), vibrace zmiznou
- nechat chcipnutej motor, zaradit rychlost (3-4) a pustit / vymacknout spojku a vibrace se obevujou s tim jak se roztoci motor...

dvouhmota na tjetu byla necelych 6000 + prace

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned bře 12, 2017 18:09
od Petazxr
Prosim o radu.co vsechno muze zpusobovat dlouhy start az treba na treti pokus u 1.4t jet?najeto 68tis km diky....

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon bře 13, 2017 14:40
od Jarous1
Zkusil bych natankovat 100 oktanový benzin.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv dub 20, 2017 17:00
od metamor
Zdarec hosi, cim je chladene turbo u 1.4 T-jet grande punto 88kw ?

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv dub 20, 2017 22:21
od tkupilik
ahoj, budes hodne prekvapeny, kdyz reknu.... vodou?

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 24, 2017 9:56
od metamor
ani nie mali to uz stare una... som rad ze ne olejom :D
mam MK2 1.2 8V a rad by som presiel na nieco sviznejsie a kedze ta 1.2 8V je blbuvzdorna rad by som vedel ci aj ten Tjet nieco znesie

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 24, 2017 13:52
od 1nekros1
no urcite tam ide aj olej do toho turba ake este aj voda okrem toho. a jasne dobre su tie motory tjet- ved tk co ti radil uz ma celkom dost km takze super

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 24, 2017 14:24
od tkupilik
ok, no ja jsem z tjeta nadsenej co se tyce vydrze, ted mam 242000km, turbo bylo menene v 50kkm za verzi z abarta, chip (180k), 100kkm jsem ho trapil na E85, ted 90kkm na LPG a furt drzi, olej nezere a jede :) I samotne turbo prekvapilo, ted mu tahne na 200000km a furt fouka plnej tlak / nezere olej, snazim se k nemu chovat slusne ve smyslu dochlazeni po nalozeni a prvni kilometr se studenym motorem jedu jak duchodce.
https://www.youtube.com/watch?v=eGpnI6SDOz8

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte dub 25, 2017 10:19
od metamor
este taka srandicka kolko to toci na 5. stupni pri standartnych 100 a 130-140. Je mi jasne ze tych 8l si to potiahne ako nic.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned dub 30, 2017 10:50
od Buchtič
Při stovce cca 3k, na dálnici (145 km/h) cca 3,8k. Dálnice spotřebu zvedá na 8, ale při kochání se krajinou se dá mimo město jezdit i za 6.