Stránka 4 z 8

Napsal: čtv črc 05, 2012 16:20
od Buchtič
Hadička od pohledu, po hmatu ani po sluchu prasklá nebude. Test wastegate skrz FES nefunguje. Hodnota Turbo vacuum valve je v drtivé vět?ině OFF a Turbo actuator command stále na 5 %.

Napsal: pát črc 06, 2012 15:19
od tkupilik
Tady jsou novejsi FES http://www.fiatclub.eu/forum-tema/fiate ... a-3-6-5813, treba to pak bude fungovat...
Jo vidis, jete to muze delat ten odposteci ventil co vede do toho zpetneho vedeni pres kryt motoru, ten by mel byt slyset, pokud by upoustel. Pripadne to zkouknout pri sundane hadici ventil - kryt motoru.
Ovladani wastegate funguje tak, ze se tim ventilem prepousti tlak z vystupu turba do actuatoru a tim se otvira wastegate. Melo by to byt videt i na tom tahle, bude se hejbat. Pokud by byl ventil porad otevrenej, bude turbo davat malej tlak. Proto ten test s utrzenou hadickou. Pak by ECU jednotka mela kricet ze je tlak moc vysokej.

Napsal: sob črc 07, 2012 8:02
od Buchtič
Jen?e já mám nejnověj?í FES 3.6.
Nemá někdo křivku výkonu T-Jetu? 88kW v 5000rpm a 206Nm v 2000rpm? Nikde ji nemohu najít a informace o výkonu se napříč internetem rozcházejí. Předev?ím u točívého momentu, kde jeho maximum je dle různých serverů buď v 1800, 2000, 2200 nebo 2500 otáčkách. Díky

Napsal: sob črc 07, 2012 12:46
od Eses
Obrázek

Napsal: sob črc 07, 2012 20:44
od tkupilik
O stranku pred mas muj odbrzdenej motor, nizsi krivky jsou hodnoty odpovidajici origo mapam. Tzn max moment ve 3500 otackach a vykon cekej kolem 135 - 140 koni.

Napsal: sob črc 07, 2012 21:39
od Buchtič
Díky za graf.
Jinak co se týče turba, u? po dne?ku valí jako dřív. Nevim zda je to dne?ním váletem, kde jsem tomu v otáčkách kdy má tahat dal počudit v kopcích mezi Čáslaví a HB (patrně někteří místní znají) nebo následnou změnou paliva. Nicméně turbo je zpět, s tím spojená dynamika a extra krásná spotřeba. Následně mrknu na diagnostiku co hází nyní za hodnoty.

Napsal: úte črc 24, 2012 16:25
od milos79
mam 1,4T v brave 88kw a ono je to tak. taha odspodu ale hore moc ani nie, teda ani tak nejazdim, staci vzdy vcas radit a odspodu je to pocitovo vzdy o tom ze to taha. urcite lepsie zvezenie ako v 1,25 GP :-)

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon úno 17, 2014 19:29
od matesGP
Ahoj chlapci netuší někdo prosím co je to za nesmysl na fotce je to pod krytem na motor.při volnoběhu mě to z toho začlo syčet a motor v tu chvíli začne napatrně dusit a jak to přestane syčet tak je vše ok netušíte co to je přijde mi to jak nějaký potlak podle hadic.jinak jedná se o motor GP 1.4T 114KW

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř bře 05, 2014 13:53
od macros
zdravim chcel by som sa opytat ked sa roztrhne remen na rozvodoch [1.4 t-jet] co nastane ? stretne sa alebo nie ? a ked sa stretne co setko sa posere ?a kolko bude stat oprava ...vdaka

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř bře 05, 2014 15:46
od Jarouš
Potká, stejně jako atmosféra 1.4 16V - stejná hlava. Popisovat, co všechno se může po.srat při potkaném motoru, snad nemá ani smysl :mrgreen: Dotaz na cenu opravy nebudu komentovat. Jestli máš podezření, tak vyměň řemen a kladky. Určitě to vyjde levněji 8)

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned kvě 11, 2014 12:38
od matesGP
Ahoj,může mi někdo paradit?sháním Elearn kde je i motor T-jet co jsem sehnal je jen v nabídce nafta a benzín atmosféra samá děkuji za rady. :)

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned kvě 11, 2014 14:09
od Jarouš
e-learn s motorem T-Jet není.

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned kvě 11, 2014 17:22
od matesGP
Tak to je blby na T-jet ze neni asi nic .tak to az to jednou budu kuchat tak sem v haji...

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte kvě 13, 2014 8:35
od tkupilik
Uplne v haji nejses, na motor pouzivam elern na bravu, tam tjet je. V nejhorsim se da koupit placenej pristup k dokumentaci tady
https://www.technicalinformation.fiat.com/ - 5 ecek / hodinu (fungovalo me to asi 4 dny :) )

Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte kvě 13, 2014 15:26
od matesGP
aha tak zkusím elern ty motory jsou furt stejný,jde mě o momenty třeba setrvák klika ojnice uložení vaček atd jdu na to děkuju :)