Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Matesovo Abarth, vysledky patecniho blbnuti.
Vykon se da dobre odhadnout z plniciho tlaku v 6000 rpm, tlak v techle otackach odpovida konim, tzn kolem 175k.
Vykon se da dobre odhadnout z plniciho tlaku v 6000 rpm, tlak v techle otackach odpovida konim, tzn kolem 175k.
GP 1.4 Tjet
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Ahoj,ahoj mám prosbičku,diagnostika mě furt vyhazuje chybu viz foto.občas mě i vyskočí chyba motoru dmychadlo je odemčeno po remapu akorád řešíme proč netlačí tolik co má tak mě napadlo zda není K.O westgate nenapadá někoho něco?děkuji za každou radu
- Přílohy
-
- IMAG0387.jpg (184.19 KiB) Zobrazeno 8532 x
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
vyřešeno...
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Kde byl problém?
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Vypada to, ze je nacnutej ventil na regulaci wastegate. Dali jsme tam muj a chybu to nehodilo... tohle je veskery popis k chybe z manualu bravy, babo rad co se jednotce presne nelibi. Utrhnuti konektoru z ventilu hodi jinou chybu.
P0039
Turbo vacuum valve
Signal not valid
P0039
Turbo vacuum valve
Signal not valid
GP 1.4 Tjet
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Dokud se nepo..uplne tak to resit nebudu je pomerne drahej a druhovyroba neni
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
On bude zadelanej vevnitr od oleje kterej do nej potece z turba + bordel co pusti filtr vyrobi lepivej humac. Muzes skusit ho vyprat v benzinu a pak ho hned ject project aby rychle vyschnul, mohlo by to zabrat. Staci se podivat co za cernou kasi vytece z mezichladice z dolni trubky
GP 1.4 Tjet
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Cau, mame prvni problem s fiatem grande punto 1.4T-jet , hlasi to chybu na tretim valci. Motor ma nepravidelny chod, vibruje. Vymenila se z. civka na trojce, proudy tam jdou stejne jako na ostatnich konektorech, nebo jestli tam maji jit jen nejake impulsy to ja nedokazu zmerit. Kdyz se vytahne svicka, je uplne mokra, ale spise od oleje, nez od benzinu. Zkusila se jestli hazi jiskru a nehazela. Dala se tam jina svicka a zahada vyresena, jenze jen na chvili. Pri jizde vsechno OK, po tom auto stalo asi 5hodin, nastartovalo se, prvnich pet minut dobry a potom znova stejnej problem. Nemate nekdo nejake teorie co by to mohlo delat? Diky vsem.
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Možná vadná gufera ventilu u třetího válce (olej stéká po ventilu až k elektrodám svíčky) nebo načaté těsnění pod hlavou. Každopádně bych sundal hlavu, zkontroloval jak to vypadá "vevnitř" a pak se uvidí.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Chyby misfire se resi tak, ze se tam da svicka / civka z jineho valce a zjistuje se, zda se chyba stehuje nebo zustane. Muzes tam mit falesnej vzduch na tom valci / chybnej vstrikovac (opet prohazet vstrikovace na valcich / vytahnout listu z motoru, zapnout zapalovani a kouknout zda nejake neprotejkaji). A nebo je spatne neco primo na motoru... udelej kompresni test a budes mit jasneji kde hledat problem.
GP 1.4 Tjet
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Tak situace je nasledujici, tlaky jsou OK. Problem z tretiho valce se prestehoval na druhy, chvili to proste slape ok, auto se ohreje. Pak se trikrat zkusilo a dobry. Ctvrty pokus ten samy problem akorat na druhym valci. To auto si dela normalne (_._) nebo ja uz nevim, prijde mi zbytecny sundavat hlavu.....vstrikama to taky nebude....z.civky ok..... zejtra prijdou novy svice, potom uz fakt nevim....jeste to hlasi chybu na podtlakovym ventilu turba, jenze to snad s tim nemuze mit nic spolecneho, nebo se pletu? Diky vsem za nazory.
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Tak jestli je problem nahodne na ruznych valcich, tak MAP senzor, je to mrcha zaludna. Pri jeho chybe to pak uchlasta motor a ma to popsane projevy... v nouzi ho lze odpojit a jezdit bez MAP.
Regulacni ventil turba muzes zkusit vyplachnout v benzinu.
Regulacni ventil turba muzes zkusit vyplachnout v benzinu.
GP 1.4 Tjet
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Zase to nejede
Naposledy upravil(a) laca dne úte pro 16, 2014 3:45, celkem upraveno 1 x.
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Sice mi trochu přijde, že sis spíš koupil hromadu technických problémů, ale třeba to je jen zdání, tak hlavně ať dobře slouží
Re: Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)
Ok, ten humus v mezichladici je normalni, tece tam olej z turba a z odvetravani klikovky a nachyta se na to bordel co proleze vzduchovym filtrem.
Jestli te pomohlo vycisteni MAP, nevahej a kup novej (jedine bosch), vydrzi kolem 100kkm, to vycisteni pomuze jen docasne. U fiatu za origo bosch chteji 2700, je to ale novejsi typ, ten starsi co tam budes mit se da sehnat kolem 2000.
Jestli te pomohlo vycisteni MAP, nevahej a kup novej (jedine bosch), vydrzi kolem 100kkm, to vycisteni pomuze jen docasne. U fiatu za origo bosch chteji 2700, je to ale novejsi typ, ten starsi co tam budes mit se da sehnat kolem 2000.
GP 1.4 Tjet