Motor 1.4T-jet (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

.bany píše:
Macek píše:bany dostane ban, kazen musi byt tak je to spravne :lol:
co ja ,ja sem tohle stupidni tema nezacal,a o brzdach ste se hadaly vy ...ja sem jen doplnil odpoved ...
přesně tak, musím se banyho zastat, pouze doplnil nesmyslnou debatu o fakta :wink: Já se sna?il o toté?.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

Jarou? píše:
.bany píše:
Macek píše:bany dostane ban, kazen musi byt tak je to spravne :lol:
co ja ,ja sem tohle stupidni tema nezacal,a o brzdach ste se hadaly vy ...ja sem jen doplnil odpoved ...
přesně tak, musím se banyho zastat, pouze doplnil nesmyslnou debatu o fakta :wink: Já se sna?il o toté?.
dikes Jaro ,presne tak furt aby je clovek o necem presvedcoval ... :lol:
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

no tak sorry ze sem se tady na neco tak nesmysluplneho vubec zeptal a dostal smysluplnou odpoved k tematu ze potrebuju vetsi brzdy a jine papiry... :roll:
GP 1,4 16V SPORT
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

Jinak dneska sem koukal na kotouce a rozhodne mam vpredu vetsi brzdici plochu nez vzadu, asi o ten centak v polomeru takze leda by byly jine ty stredy coz pochybuju. Bohuzel celkovy polomer kotouce od oka pod plechacema neodhadnu tak to zkusim na jare zmerit.
GP 1,4 16V SPORT
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

Macek píše:no tak sorry ze sem se tady na neco tak nesmysluplneho vubec zeptal a dostal smysluplnou odpoved k tematu ze potrebuju vetsi brzdy a jine papiry... :roll:
a pan je urazlivej : ) jinak zase stale spatne v tematu toto je tema na motor 1.4T-jet ne na brzdy... mas dva cerny puntiky macku !!!

tak reknu ti to takhle ... ver-never ... a jinej kraj jinej nazor ...
jinak ptal ses odpovedel sem,pokud te to tak nasyra priste na moje prispevky nereaguj ...

a k tematu uz dal nic nemam sory za OT
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

.bany píše:moc slozitej zasah podle me ... motor-prevodovka jina- jina elektrika,vic cidel.jina jednotka motoru...navic vedeni k turbu vody a oleje... pak privod vzduchu ke cooleru,brzdy jiny-vetsi ve predu... navic ofiko schvaleni a papirovani-nesmysl podle me, jedinej zpusob je koupit bouracku t-jeta a prekopat to a podle me i papirove idealni ...
porad sem ten co tady zacal s brzdama? (jeden cerny puntik v garazi mi bohate staci :) ). Jinac urazeny nejsem vubec, to s tim bananem bylo se smajlem ze sme zase dostali zdrbane ale to je jedno, spise me bavi takovy styl ze se na neco zeptam na foru ktere tady snad od toho je a hned je to debilni dotaz (a zda se mi ze takovych uz tady bylo vice ktere jisti lide setreli s tim ze jak si vubec muze dovoli ptat se na neco prece tak zrejmeho a banalniho...)
GP 1,4 16V SPORT
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

njn nebudem to dal zbytecne resit at Dusan z nas nezesili ale jinak ja sem ty brzdy zminil jako celek s dalsim prislusenstvim... zappomen nato ... jinak vidis z jednoho dotazu se zbytecne rozpouta zbytecna dvoustrankova debata mimo misu...

bylo brano ze k tomu motoru a prestavbe budes potrebovat spoustu dalsich veci co ted v aute nemas a melo by na ten vykon bejt ...dalsi ze to papirove bude slozity,to si rek ze se o PAPIRECH A BRZDACH nebavis tim padem uz to neni realne na bezpecnej provoz zhlediska ryzik stim spojenych a tim padem nesmyslny ...dotaz sem bral se vsim vsudy ... hawk
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

a ty mas na aute vsechno tak jak sjelo z linky nebo jsi sel taky cestou zvysovani vykonu spolu s vetsima a ucinnejsima brzdama...? 8) ale nebudem to resit a klidne at to tu cele dusan smaze :wink:
GP 1,4 16V SPORT
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

ja mam vsechno v cajku :lol: ... jenomze ja mam narozdil od tebe brzdy dymenzovane na origo vykon 150cv takze tech par hribat navic nehraje roly...navic to brzdi jak hofado ale jinak sem rad ze sme se dohodli ... tak cest upravam ... :)
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Ahoj, pridavam moji zkusenost s tuningem tjetu:
- turbo z abarta (15k + 1k tesneni)
- vymena turba jedna sobota
- chiptuning v camp performace

Auto celou dobu stalo na brzde, zmeril se vykon pred a po uprave. Uprava trvala asi tri hodiny - brzda, uprava map, zmereni na brzde, uprva map, znova brzda atd, celkem tri prubehy. Pred vymenou turba byl vykon neznamy, s novym turbem 107kW, po chipu 115kW (cca 150k). Chip prinesl mene kobyl nez se cekalo, jeste se to bude resit.

Obrázek
GP 1.4 Tjet
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Update info o tuningu tjeta - konecny stav je 120kW - 160 koni. Cena za chip nakonec byla 6k penez. S camp performance max spokojenost a muzu doporucit i majitelum ostatnich motoru.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
Eses
Štamgast
Příspěvky: 209
Registrován: pon čer 01, 2009 7:41
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Eses »

A jak má? poře?ený přívod vzduchu a odvod výfukových plynů, v?echno původní :?:
Abarth 185k
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Jo tech 160k je vse puvodni, jen vymene turbo. Zmeril me to i s otevrenym sanim - odpojila se hadice pred filtrm vzduchu a to pridalo jen necelych 5kW, takze sani asi nema moc cenu resit. Mozna bavlnena vlozka, mam pocit ze to nekdo prodaval na bazaru. Abart se lisi hlavne ve vyfuku / katalyzator a tam asi bude dalsi potencial, ale na to nemam.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
Buchtič
Site Admin
Příspěvky: 219
Registrován: pon srp 30, 2010 16:36
Bydliště: Broumov/Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buchtič »

Mám problém s turbem, přestalo mi fungovat. V otáčkách kdy bylo sly?et u? sly?elt není stejně tak není cítit takový tah. Je to 14 dní, kdy byly horka, zapnutá klima, nejel jsem nijak ostře jen si vychutnával svi?tění turba v ni??ích otáčkách. Druhý den (po 14 hodinách) přijdu k autu nastaruju, rozjedu se a jako by turbo nebylo.
Diagnostika chybu nehlásí, ale dle dat trubo nefunguje jak má. Napadá mě reset hodnot ŘJ, jen?e ten mi přes FES nejde. Navíc od té doby se mi zvedla spotřeba. Budu rád za ka?dý tip, který pomů?e problém vyře?it.
Fiat Punto 60 SX Cult 5DV black -> Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 5DV black
Osobní blog o IT
Obrázek
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Zkontroluj ventil na ovladani wastegate, FES ho ma i v testech actuatoru. Taky zkoukni jestli treba neupadla hadicka od toho ventilu/turba. Co rika diagnotika pri jizde pod zatizenim - pozadovany tlak, skutecny tlak a wastegate command? Nevim jak je to nebezpecne, ale muzes skusit utrhnout hadicku na ovladani actuatoru a pak opatrne s diagnostikou zkontrolovat tlaky - actuator bez hadice musi nechat zavrenou wastegate. ECU by to mela hlidat a pri vysokem tlaku sama omezi vykon motoru. A konecne samotna wastegate na turbu jde zkontrolovat pri vymontovani katalyzatoru - sundat kryty a povolit osum sroubu.
Reset udelas jednoduse odpojenim baterky.
Kdyztak se me tu vali cele turbo, kteremu nic neni...
GP 1.4 Tjet
Odpovědět