Stránka 6 z 8
Napsal: úte zář 04, 2007 18:25
od radoel
cena Fiat Linea
Napsal: ned zář 09, 2007 15:27
od bastaj00
Fiat bude ze začátku vybaven benzínovou 1,4 8V o výkonu 57 kW (319.900,-)a vznětovým motorem 1,3 Multijet 16V o výkonu 66 kW (349.900,-) s variabilní geometrií rozvaděcích lopatek turbodmychadla. Od listopadu Fiat nabídne i benzinovou jednotku 1,4 16V Turbo (88 kW) (409.900,- dynamic), pocházející z nové rodiny motorů T-Jet. Oficiálně byly potvrzeny i motory 1,6 (85 kW) a 1,8 (96 kW) a 1,6 JTD (77 kW)
Napsal: pon zář 10, 2007 12:01
od nal
link na dnesnu autorevue
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Fiat- ... fault.aspx
(v diskusii v polemike - do akej triedy, do certa, vlastne linea patri?
)
Napsal: pon zář 10, 2007 14:34
od nal
Testovací jízda
Napsal: pon zář 10, 2007 14:40
od bastaj00
Jsem zvědavej v pátek se pujdu svézt, akorát co jsem viděl tak u nás v českých budějovicích budou mít "jenom" 1.4 8v snad to trosku pojede
Jízda
Napsal: pát zář 14, 2007 14:48
od bastaj00
Dneska jsem s kamaradem nav?tívil auto-future v Českých Budějovicích, ?koda ?e měli jeno 1.4, nevím jestli jste třeba někde nejeli multijetem. Motor syrovej pouze 200km najeto
aktualní spotřeba při 90km/h 5l auto se asi jestě rozjede, ale docela líný. Co nás překvapilo hodně prostoru vzadu ve srovnání s bravem, ale bravo je tro?ičku někde jinde
ale kdy? vezmu poměr ceny a u?itné hodnoty tak se Linee asi nic nevyrovná.
Jazda
Napsal: pát zář 14, 2007 17:06
od Marek Šveda
Tie? som sa bol dnes previes? na 1.4.A? na výkon motora ktorý je vzhžadom na vežkos? auta nedostatočný to bolo celkom fajn.Neskutočne priestranné,dobre odhlučnené.Sedadlá sú o poznanie mäk?ie ako v GP,lep?ie zámky v dverách(tichý a žahký chod).Jazdné vlastnosti sa nedajú reálne posúdi? bola to rovná trasa z miernim stúpaním.V interiéry spoločné koncernové ovládače s?ahovania okien,volant ...Posilňovač nemá re?im city.Bato?inový priestor klasika ako sedan,teda slu?ná jaskyňa.Mal aj u?ká na sie?ový program.Zadné sedadlá sa sklápajú zaujímavým spôsobom-pri opierkach sú niečo ako látkové remienky za ktoré sa potiahne smerom hore
.1.3 bola akurát na ceste tak uvidíme neskôr.Inak prístup predajcov v auto VMV- KE spokojnos?
.
Napsal: pát zář 14, 2007 18:03
od nal
ten fesak, co som ho odfotil - 1.3 - bude vystaveny v Nitre. mrknite sa potom nan. je zaujimave, ako pekna je Linea v kozi. o triedu vyssie.
Napsal: ned zář 16, 2007 10:23
od Pepa B.
..právě jsem se vrátil z Fiatu, byl jsem si omrknout a vyzkou?et Lineu..měli na testování 1.3 90koní ve slu?né výbavě, najeto 200km..ačkoli nezajetej motor, byl jsem mile překvapen..je to moc pěkné auto, i kdy? je tam pár věcí, které mě zklamaly..myslím třeba klasické "?oupátko" vnitřního okruhu při mechanické klimě, chyběla 6-ka (prý bude později)..celkově v?ak se mi auto moc líbí a bral bych ho (raději si ale počkám 2 roky, ne? ho vychytají a pak ho směle vyměním za GP)..navíc, přístup obchodníka naprosto super, věnoval se mi celou hodinu (a projel jsem si i zajetou Bravu s 1.4 16v - zklamání, to auto se musí dr?et u 5tis otáček, jinak je to mrtvolka)..prostě jsem měl dnes příjemně strávené dopoledne
Napsal: ned zář 30, 2007 13:43
od nal
tak a Linea je zaradena v segmente B !
mimochodom, aka je sirka auta? vsade je sirka so zrkadlami, co dost klame...
Napsal: ned říj 07, 2007 14:05
od bob
Napsal: ned říj 07, 2007 14:59
od Jarouš
Víc se houpe u? snad jen prázdná multikára
Jízdní vlastnosti tohoto auta mě vylo?eně zklamaly. Měkké jako francouz, brzdy nic moc. Motror 1.3 MJET 90 koní je ideální do GP. Na Lineu mi přijde slabý.
Napsal: ned říj 07, 2007 15:59
od Pepa B.
Jarou? píše:Víc se houpe u? snad jen prázdná multikára
Jízdní vlastnosti tohoto auta mě vylo?eně zklamaly. Měkké jako francouz, brzdy nic moc. Motror 1.3 MJET 90 koní je ideální do GP. Na Lineu mi přijde slabý.
..musím souhlasit s Bobem a Jarou?em
.. ale nevím, čím to bylo, kdy? jsem projí?děl to samé auto v Brně, bylo to úplně o něčem jiném..
Napsal: pon pro 17, 2007 17:57
od Dušan
Napsal: pon pro 17, 2007 18:03
od Pavel Vantuch
Moc pěkné