Stránka 2 z 2
Napsal: stř dub 29, 2009 2:24
od Davids
Jarou? píše:Davids píše:to vubec neres, me predchozi majitel tlacil kola na 3,0 a tak v tom tet pokracuju
Cpát 3,0 do auta takové váhy je nesmysl. Jednak tím bude nadměrně trpět součásti zavě?ení, gumy se taky budou ojí?dět středem a co se týče jízdních vlastností - budou hor?í ne? při předepsaném tlaku.
Ja se nikde neptal kolik tam ma byt, takze nevim nechaval jsem tam to co predchozi majitel
ale je pravda, ze se mi to zdalo dost, ale rikal jsem si, ze kdyz je nizsi profil musi byt i vyssi tlak...kolik bych tam teda mel davat? necham si rad poradit a vyzkousim to
treba poznam zmenu.
Napsal: stř dub 29, 2009 7:05
od .bany
kazdopadne upust ze 3.0 min na 2.4,myslim ze to poznas hned,ale tak nejak bych to nechal,me pisou na kadlovi 2.6 ale sjizdej se mi prostredky zbytecne a je to zbytecne trvdy,davam 2.2 vsude a je to ok,nech si to nafouknout plynem (dusíkem)a nemusis se oto starat,nepodleha zahrivani a tudis se nerozpina a nesmrskava jako vzduch,takze by se nemel menit tlak v pneusce + - neco malo a ses v klidu,vydrzi to celou sezonu bez dofukovani a stoji to 100kc na auto
Napsal: stř dub 29, 2009 7:17
od JardaK.
Davids píše:JardaK. píše:benja píše:já se řídím posze tím co máme předeposané.. 2.4předek 2.2 zadek(při full zatí?ení 2.4)verze 1.4 16 v starjet
foukám v?dy kola u kamaráda v pneuservise.. má to kousíček ode mě.. a předpokládá, ?e kdy? májí prefektně vybavenou dílnu tak to bude měřit přesně... ael jakříká jára taky si myslím ?e kdy? dá? 2.3 a 2.3 tak nic nezkazí?
Nebudu říkat svoje chytrosti, ale jen definovat údaje z chytré kní?ky. Tam je psáno, ?e u motorizace 1,4 hustí? tlak na 2,4 vpředu, 2,2 vzadu a pokud jsi plný, tak 2,4 i vzadu. To jsou údaje výrobce.
to je sice pravda ale asi hustis jinak 15" kola a jinak 17" kola ne?
Ne, v chytré kní?ce pí?ou o tlaku konkrétního rozměru, tzn. 17". V?ak se mrkni, beztak ji má? taky doma.
Napsal: čtv dub 30, 2009 16:15
od benja
JardaK. píše:Davids píše:JardaK. píše:Nebudu říkat svoje chytrosti, ale jen definovat údaje z chytré kní?ky. Tam je psáno, ?e u motorizace 1,4 hustí? tlak na 2,4 vpředu, 2,2 vzadu a pokud jsi plný, tak 2,4 i vzadu. To jsou údaje výrobce.
to je sice pravda ale asi hustis jinak 15" kola a jinak 17" kola ne?
Ne, v chytré kní?ce pí?ou o tlaku konkrétního rozměru, tzn. 17". V?ak se mrkni, beztak ji má? taky doma.
v?ak já říkal celou domu ?e hustím předek na 2.4 zadek na 2.2 a pokud sem plný tak 2.4 2.4.... viz můj první říspěvek..
Napsal: čtv dub 30, 2009 21:00
od dony
Napsal: čtv dub 30, 2009 23:26
od benja
Napsal: pon kvě 04, 2009 14:33
od Mino
Ja by som si ten plyn urcite do pneu nedaval...
Napsal: úte kvě 05, 2009 6:01
od .bany
Mino píše:Ja by som si ten plyn urcite do pneu nedaval...
a mas k tomu nejakej duvod?
Napsal: úte kvě 05, 2009 8:39
od Mino
.bany píše:Mino píše:Ja by som si ten plyn urcite do pneu nedaval...
a mas k tomu nejakej duvod?
Myslím, ?e je to len zabitý čas v pneuservise a vyhodené peniaze.
Re: Dohustovanie pneu
Napsal: pon kvě 27, 2013 20:59
od benja
jinak huštění pneu dusíkem je zcela zbytečné jelikož je tento plyn zhruba ze 78 procent obsažen ve vzduchu.. takže zbytečnost