Stránka 2 z 2

Napsal: stř dub 29, 2009 2:24
od Davids
Jarou? píše:
Davids píše:to vubec neres, me predchozi majitel tlacil kola na 3,0 a tak v tom tet pokracuju :-)
Cpát 3,0 do auta takové váhy je nesmysl. Jednak tím bude nadměrně trpět součásti zavě?ení, gumy se taky budou ojí?dět středem a co se týče jízdních vlastností - budou hor?í ne? při předepsaném tlaku.
Ja se nikde neptal kolik tam ma byt, takze nevim nechaval jsem tam to co predchozi majitel ;-) ale je pravda, ze se mi to zdalo dost, ale rikal jsem si, ze kdyz je nizsi profil musi byt i vyssi tlak...kolik bych tam teda mel davat? necham si rad poradit a vyzkousim to :-) treba poznam zmenu.

Napsal: stř dub 29, 2009 7:05
od .bany
kazdopadne upust ze 3.0 min na 2.4,myslim ze to poznas hned,ale tak nejak bych to nechal,me pisou na kadlovi 2.6 ale sjizdej se mi prostredky zbytecne a je to zbytecne trvdy,davam 2.2 vsude a je to ok,nech si to nafouknout plynem (dusíkem)a nemusis se oto starat,nepodleha zahrivani a tudis se nerozpina a nesmrskava jako vzduch,takze by se nemel menit tlak v pneusce + - neco malo a ses v klidu,vydrzi to celou sezonu bez dofukovani a stoji to 100kc na auto

Napsal: stř dub 29, 2009 7:17
od JardaK.
Davids píše:
JardaK. píše:
benja píše:já se řídím posze tím co máme předeposané.. 2.4předek 2.2 zadek(při full zatí?ení 2.4)verze 1.4 16 v starjet

foukám v?dy kola u kamaráda v pneuservise.. má to kousíček ode mě.. a předpokládá, ?e kdy? májí prefektně vybavenou dílnu tak to bude měřit přesně... ael jakříká jára taky si myslím ?e kdy? dá? 2.3 a 2.3 tak nic nezkazí?
Nebudu říkat svoje chytrosti, ale jen definovat údaje z chytré kní?ky. Tam je psáno, ?e u motorizace 1,4 hustí? tlak na 2,4 vpředu, 2,2 vzadu a pokud jsi plný, tak 2,4 i vzadu. To jsou údaje výrobce.
to je sice pravda ale asi hustis jinak 15" kola a jinak 17" kola ne?
Ne, v chytré kní?ce pí?ou o tlaku konkrétního rozměru, tzn. 17". V?ak se mrkni, beztak ji má? taky doma.

Napsal: čtv dub 30, 2009 16:15
od benja
JardaK. píše:
Davids píše:
JardaK. píše:Nebudu říkat svoje chytrosti, ale jen definovat údaje z chytré kní?ky. Tam je psáno, ?e u motorizace 1,4 hustí? tlak na 2,4 vpředu, 2,2 vzadu a pokud jsi plný, tak 2,4 i vzadu. To jsou údaje výrobce.
to je sice pravda ale asi hustis jinak 15" kola a jinak 17" kola ne?
Ne, v chytré kní?ce pí?ou o tlaku konkrétního rozměru, tzn. 17". V?ak se mrkni, beztak ji má? taky doma.
v?ak já říkal celou domu ?e hustím předek na 2.4 zadek na 2.2 a pokud sem plný tak 2.4 2.4.... viz můj první říspěvek..

Napsal: čtv dub 30, 2009 21:00
od dony
... prosím Jarou?e,aby vám tu dusík ihned setřel :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv dub 30, 2009 23:26
od benja
taky nejsem zastáncem tohoto plynu... i kdy? znám hor?í plyny :shock: :lol: :lol:

Napsal: pon kvě 04, 2009 14:33
od Mino
Ja by som si ten plyn urcite do pneu nedaval...

Napsal: úte kvě 05, 2009 6:01
od .bany
Mino píše:Ja by som si ten plyn urcite do pneu nedaval...
a mas k tomu nejakej duvod?

Napsal: úte kvě 05, 2009 8:39
od Mino
.bany píše:
Mino píše:Ja by som si ten plyn urcite do pneu nedaval...
a mas k tomu nejakej duvod?
Myslím, ?e je to len zabitý čas v pneuservise a vyhodené peniaze.

Re: Dohustovanie pneu

Napsal: pon kvě 27, 2013 20:59
od benja
jinak huštění pneu dusíkem je zcela zbytečné jelikož je tento plyn zhruba ze 78 procent obsažen ve vzduchu.. takže zbytečnost