Stránka 17 z 17

Napsal: úte črc 26, 2011 8:24
od Kriss
no hele 17 kola a na?e silnice plus tvrde odpru?ení je prostě záhul pro spodek vozu. Navíc kazdá rána do kola at u? ze spodu nebo mirne z boku je dalsí problém. Proste to je tak Lo?iska nejsou dimenzovány na takové kola...si mylsim ja.

Napsal: úte črc 26, 2011 10:01
od HM
Tak to pravděpodobně bude. Nejvíce mě ?tve, ?e tohle je tovární setup. Kdybych dal na auto o 3 palce vět?í kola ne? výrobce tak bych to chápal, ale na tomhle autě je v?e původní.

To auto mě neustále přesvědčuje ?e je postavené na levnou show a ne na go.

Napsal: úte črc 26, 2011 12:08
od Jarouš
HM píše:Tak to pravděpodobně bude. Nejvíce mě ?tve, ?e tohle je tovární setup. Kdybych dal na auto o 3 palce vět?í kola ne? výrobce tak bych to chápal, ale na tomhle autě je v?e původní.

To auto mě neustále přesvědčuje ?e je postavené na levnou show a ne na go.
To moje bylo asi postaveno na go. Od počátku jezdím na R16 s men?ím ET (38), k dne?nímu dni naběháno cca 96 tkm. Auto je čersvě po STK, podvozek zcela bez vůlí, s lo?isky ?ádný problém. Na přední nápravě v?e původní mimo jednu kost, kterou po 35 tkm vyměnili v záruce.

Lo?isko je spotřebák, banalita. Třeba vadný díl, ?patná montá?, nesprávný moment uta?ení. To se stát mů?e.

Napsal: úte črc 26, 2011 13:23
od .bany
mam 96tis km predek 2x meneno horni ulozeni a kosti jinak vse ok,zadek loziska ale to bylo podle me kuli podlozkam pod koly,po 5tis co sem je tam nandal tak sly dohaje :) jinak Praha ,17kolaet 38 a sport podvozek ,tezka 1.9 takze pohoda... nevim je to material kterej bohuzel nevydrzi vecne no...

jinak loziska sem skoumal a sou tam koule jako blazen horsi je to s vnitrnim krouzkem udela se vnem drazka-omacka se a kolo zacne mit vuly jelikoz to nikdo neskontroluje -nedotahne tak proste se to vydira vic a vic a de dohaje no... samozrejme kola,silnice a styl jizdy tomu taky hodne pomuzou...
pokud dotoho auta nacpu rocne 10tis za matrial nevidim v tom problem... podle me bezna udzba :lol:

Napsal: úte led 17, 2012 13:04
od Foligno
Zku?enosti s předchozími auty.
?igul 2105 startoval v?dy napodruhé.Poprvé v?dy naskočil, zhasl a podruhé a? bylo +30 nebo -30.Dostal jsem jej od tchána, vozili jsme kočár, děti. Ke konci ?ivotnosti se začala kazit elektrika- spínací skříňka apod, jak u? začala děravět kastle, ?el pryč. Lidi a topení- to bylo něco!
Fiat Marea Weekend. Milionové auto. Jezdilo převá?elo neuvěřitelně praktické- výklopný zadní nárazník.jednou mně upadl výfuk, jednou zkratla baterka.Tro?ku problémy s termostatem a ?árovkama.Muselo se více bouchat pátýma dveřma a zůstávala viset ta madla venkovní od pátých.Koupili jsme ji z I měla 115tis, teď 168tis ?la pryč a máme gépéčko actual.
Jezdíval jsem i fabií od táty. jedničkovou- ta zas měla úplně perfektní stěrače.Je?tě jsem neza?il auto, které by ve stírání čelního skla bylo lep?í.NA mně slab?í brzdy.
Gépéčko- no,dříve jsem četl o jedovatých brzdách, a teď u? vím, co to znamená- ale jo zvyknu si a bude dobře- jen lidi - koukejte co se venku děje a ty na?e okresky.Bojím se bojím. :twisted:
Jo. Jako spolujezdec porovnám Toyotu yaris a Pandu 4x4.T silná ale méně místa pro spolujezdcovo pravé koleno- P moc příjemné překvapení výborně odpřevodovaná- kámo? jel 55 a měl tam pětku-jezdí terény tak?e on toto ocení

Re:

Napsal: ned zář 14, 2014 19:21
od Sibstr
Teddy86 píše:Test Svět Motorů: Fiat Punto Actual vs. Skoda Fabia Easy

Strana 1
Strana 2
Strana 3
Strana 4
Strana 5
Strana 6

Odkazy jsem dal schvalne takto at se to tady neroztahuje.
Naskenoval Jarka.K. Diky Jardo. 8)
Neměl by to někdo prosím v PC a znova to někam uploadoval. Díky moc :wink: