Stránka 4 z 8

Napsal: úte pro 27, 2011 16:55
od jeník1
carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá :-(
Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?

Napsal: úte pro 27, 2011 18:25
od carlos_ray
No já osobně si myslim, ?e normálně ne. Dneska jsem sundal tapecírunk, zkou?el jsem tahat za lanka, jestli se mi povede to okno stáhnout. A nic. Tak?e pokud se ti něco takového stane, tak bych honem rychle letěl do servisu.

Napsal: úte pro 27, 2011 22:51
od Lipi
?tava ti pojde do motorčeka to je OK....
Ale nejde ti dátovy prud do spinača.... to je cely problem...

A pretočit ručne ti to neslo lebo ta dr?al motorček.. resp. jeho prevod...

Skontoruj si či ti idu v?etky kable aspon po tu prechodku medzi ?oferovima dverama a karoseriou... resp. premeraj vodivost z ovladačky....

Nekde bude sek. kábel.. lep?ie povedane prelamany... u GP časty problem.. nekvalitne kable..

Napsal: stř pro 28, 2011 7:15
od carlos_ray
Lipi
PříspěvekZaslal: út prosinec 27, 2011 23:51 pm Předmět:
?tava ti pojde do motorčeka to je OK....
Ale nejde ti dátovy prud do spinača.... to je cely problem...

A pretočit ručne ti to neslo lebo ta dr?al motorček.. resp. jeho prevod...

Skontoruj si či ti idu v?etky kable aspon po tu prechodku medzi ?oferovima dverama a karoseriou... resp. premeraj vodivost z ovladačky....

Nekde bude sek. kábel.. lep?ie povedane prelamany... u GP časty problem.. nekvalitne kable..
Pokud vím, tak do motorku jdou jen dva kebely. Okno nahoru a dolů (motorek vlevo/vpravo). Ale zkusim proměřit co půjde.

Napsal: stř pro 28, 2011 18:34
od Jarouš
jeník1 píše:
carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá :-(
Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... :lol: Tak snad to má? v záruce, ne???

Napsal: stř pro 28, 2011 18:45
od jeník1
Jarou? píše:
jeník1 píše:
carlos_ray píše:Tak u? nějakou dobu mi nejde okno u řidiče. Dnes jsem to rozebral, proměřil a jde proud a? k motorku. Tak?e to vypadá ?e ta stahovačka je mrtvá :-(
Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... :lol: Tak snad to má? v záruce, ne???
V záruce to mám, ale stejně stejně to stahování teď v zimě nepou?ívám. Jezdím dost, od června kdy jsem to koupil jsem najel 12 300 km.

Napsal: stř pro 28, 2011 20:05
od Zdenda
Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda

Napsal: stř pro 28, 2011 20:23
od Jarouš
Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda
:lol: :lol: :lol: jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere.... :lol:

Napsal: čtv pro 29, 2011 9:26
od jeník1
Jarou? píše:
Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda
:lol: :lol: :lol: jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere.... :lol:
No ono kdyby se ?lo do detailů, tak je to pravda. Ka?dý zapnutý el. spotřebič odebírá při jízdě z alternátoru proud, co? je v na?em případě ventilátor. Čím vět?í proud z alternátoru odebírám, tím vět?í mechanický odpor při otáčení rotoru alternátoru. Tento odpor musí překonávat spalovací motor za cenu vět?í spotřeby paliva. Ono kdy? se to pak sečte, tak je z toho pěkný proud procházející alternátorem. To je to samé, jako kdy? jedete na kole a přicvaknete dynamo na přední kolo a rozsvítíte světla. Okam?itě musíte více ?lapat. V autě je to to samé. Rozsvítíte světla, zapnete ventilátor pro cirkulaci vzduchu, pustíte CD přehrávač, vyhřívání zadního skla, zadní mlhovku, vyhřívání sedadel apod. Jen si někdy zkuste na volnoběh stáhnout tlačítkem okno. Okam?itě se změní zvuk motoru, proto?e ho zatě?uje zvý?ený proud odebíraný z alternátoru. Jo energii nelze získat z ničeho. Tak?e pozor na podobné ukvapené a jednoduché závěry, které vět?inou vycházejí z povrchní znalosti Fyziky a matematiky.

Napsal: čtv pro 29, 2011 9:37
od Dušan
:lol: Děkujeme za názor, má? jistě pravdu. Ale doufám ?e si v autě topí? a vyu?ívá? el.spotřebiče - od toho v tom aute jsou

Napsal: čtv pro 29, 2011 9:41
od jeník1
Du?an píše::lol: Děkujeme za názor, má? jistě pravdu. Ale doufám ?e si v autě topí? a vyu?ívá? el.spotřebiče - od toho v tom aute jsou
No samozřejmě ?e topím, svítím apod. :D

Napsal: čtv pro 29, 2011 10:17
od Grande EVO
jeník1 píše:
Jarou? píše:
jeník1 píše: Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a co potom teď v zimě. Jde to nějak nouzově ručně zavřít?
Jasně, rad?i nepou?ívat ani auto, a? se na něm něco neposere... :lol: Tak snad to má? v záruce, ne???
V záruce to mám, ale stejně stejně to stahování teď v zimě nepou?ívám. Jezdím dost, od června kdy jsem to koupil jsem najel 12 300 km.
Ja kupoval taky cerven :-) mam najeto 11300 ztoho 6000 na lpg

Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual

Jinak k tematu,brachovi odeslo ridicovo okno,oprava skoro 4tisice za repasovany dil,uz ma po zaruce,prej to casto meni original je jeste dost drahej tak davaji repasovany,menil uz nekdo? je to tak?

Napsal: čtv pro 29, 2011 10:24
od jeník1
Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a
Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual

Mně se Evo nelíbí.

Napsal: čtv pro 29, 2011 10:34
od Grande EVO
jeník1 píše:Já to raději vůbec nepou?ívám, odejde mi motorek při sta?eném okně a
Proc sis uz taky nevzal Evo,ja sel do Fiatu puvodne taky pro GP Actual

Mně se Evo nelíbí.
Jj brachovi to odeslo pri stazenem okne,jel chudak s igelitem,po 3 letech mu to odeslo

Sel jsem pro GP Actual a s radiem(original) by vyslo na 213tisic,oproti bratrovu Dynamicu z roku 2008 je Actual docela orez a jde poznat ze setrili,nerad v zivote priplacim takze bylo dilema :twisted: Evo Dynamic bylo za 229 komplet,vybava uplne nekde jinde,interier uplne nekde jinde,na cumak uz jsem si zvykl,takze mam Evo a nelituju

Jel si v Evu? Oproti 2008 GP docela rozdil

Napsal: čtv pro 29, 2011 11:16
od Jarouš
jeník1 píše:
Jarou? píše:
Zdenda píše:Kdysi nás vozil do práce týpek s novou 105,a ten zase netopil, aby to tolik ne?ralo benzín.Lidi jsou, Jarou?i, různí :D a někteří divní :D Zdenda
:lol: :lol: :lol: jojo, s tímto "světonázorem" jsem se setkal docela nedávno - kdy? topím, tak to víc ?ere.... :lol:
No ono kdyby se ?lo do detailů, tak je to pravda. Ka?dý zapnutý el. spotřebič odebírá při jízdě z alternátoru proud, co? je v na?em případě ventilátor. Čím vět?í proud z alternátoru odebírám, tím vět?í mechanický odpor při otáčení rotoru alternátoru. Tento odpor musí překonávat spalovací motor za cenu vět?í spotřeby paliva. Ono kdy? se to pak sečte, tak je z toho pěkný proud procházející alternátorem. To je to samé, jako kdy? jedete na kole a přicvaknete dynamo na přední kolo a rozsvítíte světla. Okam?itě musíte více ?lapat. V autě je to to samé. Rozsvítíte světla, zapnete ventilátor pro cirkulaci vzduchu, pustíte CD přehrávač, vyhřívání zadního skla, zadní mlhovku, vyhřívání sedadel apod. Jen si někdy zkuste na volnoběh stáhnout tlačítkem okno. Okam?itě se změní zvuk motoru, proto?e ho zatě?uje zvý?ený proud odebíraný z alternátoru. Jo energii nelze získat z ničeho. Tak?e pozor na podobné ukvapené a jednoduché závěry, které vět?inou vycházejí z povrchní znalosti Fyziky a matematiky.
Nech si od cesty své fyzikálně - technické předná?ky....:-)
....bavili jsme se o topení v autě, co? je trubkový výměník, kterým protéká horká voda. Ta se ohřeje odpadním teplem vznikajícím při chodu motoru. Bez dal?ích nároků na dodání energie :wink: Navíc u star?ích aut bylo i náporové větrání, tak?e jsi ?ádný ventilátor při jízdě nepotřeboval.