takze rikas dotahnout a to u kola nebo mezi sedadly? PS:nevite nekdo kde bych levne sehnal predni okna staci na den....bany píše:tak sou tam samosteli ale pokud se mu vytahaj lanovody coz by dneska uz nemely jak rikaj odbornici tak stejne je potreba cas od casu to lanko u rucky dotahnout... jinak pokud mas tonovany okna tak vepredu uz folie bejt nesmi a i kdys mas nanich vepredu homologaci tak mas smulu,jak tam pojedes tak bud te to donutej nechat sundat na miste,nebo napisou papir a ty musis jet opet knim nikde jinde te nevemou maj to osefovany mam tam znamiho prej uz to tak delaj,jinak pokud vis ze to nemas na 100 procent osefovany tak tam nejezdi- budes mit problemi a nebo nech 500 na sedacce a as pojedes dovnitr tak mu to auto predej ... : )1nekros1 píše:rucna brzda sa dotahuje sama od seba podla opotrebenia nic sa tam nenastavuje sice ja som mal trosku inak lebo som mal vzadu kotuce ale nic sa tam nenastavuje na sto percent. a co si nejdes pre papier dakomu do robi folie a vystavi ti papier a vsetko ti spravi aby si to mal oficialne. neco to ale bude stat
Ruční brzda
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
mezi sedadli,na brzdach bych to zatim nezkousel,tam je posledni moznost ale tam by to melo fungovat,neni to tak stary auto,ale nesmis to utahnout moc aby ti to pak nepribrzdovalo,mela by chodit na 3-4 zuby spravne,nejlepsi je kdys zvednes auto na heveru a dotahujes to a skousis jak se ti tocej kola ale kdys to utahovani neprezenes tak staci trosku...
jinak pujcovna oken asi zatim neexistuje...
jinak pujcovna oken asi zatim neexistuje...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
lanko by som urcite steloval az posledne radsej by som skontroloval oblozenie ci uz neni vo svojej poslednej faze .... vteday to uz tiez nejde nastavit
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
ja bych sledoval lanko jako prvni,kolik myslis ze ma asi tak najeto,pokud nema vic jak sto tis vubec bych dozadu nekoukal,jelikoz ma bubny tak ty jen pribrzdujou ale nebrzdej,pokud neni davids magor a netaha to furt pres rucku,a nebrzdi pres ni tak nemuze mit sjety oblozenimin do 100tiskm... jinak kazdej ma svuj nazor at si vybere,navic pokud se mu nechce rozebirat panel mezi sedackama,tak pochybuju ze bude rozebirat sam bubny ...1nekros1 píše:lanko by som urcite steloval az posledne radsej by som skontroloval oblozenie ci uz neni vo svojej poslednej faze .... vteday to uz tiez nejde nastavit
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Chlapci, chlapci Ručnice se ?teluje vevnitř mezi sedadly po demontá?i toho plastového panelu. Ov?em tím se seřizuje pouze a jen zdvih páky, nikoliv účinnost br?dění. Zadní bubnová brzda má automatické vymezování vůle mezi bubnem a oblo?ením a nijak se seřizovat nedá. Uvnitř se koriguje jen případné nata?ení lan provozem. Tak?e pokud to Davidsovi nebrzdí na ručnici, tak bych doporučoval je?tě zkusit jak se to chová při pou?ití brzdového pedálu. Jestli nebude zadek brzdit ani tak, je to nejspí? slítaným oblo?ením...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
toz to ja rikam ze to chce nejdriv juknout na lana pak resit zbytekJarou? píše:Chlapci, chlapci Ručnice se ?teluje vevnitř mezi sedadly po demontá?i toho plastového panelu. Ov?em tím se seřizuje pouze a jen zdvih páky, nikoliv účinnost br?dění. Zadní bubnová brzda má automatické vymezování vůle mezi bubnem a oblo?ením a nijak se seřizovat nedá. Uvnitř se koriguje jen případné nata?ení lan provozem. Tak?e pokud to Davidsovi nebrzdí na ručnici, tak bych doporučoval je?tě zkusit jak se to chová při pou?ití brzdového pedálu. Jestli nebude zadek brzdit ani tak, je to nejspí? slítaným oblo?ením...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
A co na nich uvidí? Pokud jde páka zatahovat normální silou a vrací se, tak s lanama nic není. A pochybuju, ?e se vytahaly tak, ?e to nepokryje maximální zdvih páky.... Já bych shodil bubny a juknul jak to vypadá uvnitř.bany píše:toz to ja rikam ze to chce nejdriv juknout na lana pak resit zbytekJarou? píše:Chlapci, chlapci Ručnice se ?teluje vevnitř mezi sedadly po demontá?i toho plastového panelu. Ov?em tím se seřizuje pouze a jen zdvih páky, nikoliv účinnost br?dění. Zadní bubnová brzda má automatické vymezování vůle mezi bubnem a oblo?ením a nijak se seřizovat nedá. Uvnitř se koriguje jen případné nata?ení lan provozem. Tak?e pokud to Davidsovi nebrzdí na ručnici, tak bych doporučoval je?tě zkusit jak se to chová při pou?ití brzdového pedálu. Jestli nebude zadek brzdit ani tak, je to nejspí? slítaným oblo?ením...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
je mozne, ze uz je to po smrti, ale zadni kola zda se brzdi dobre...predchozi majitel byl poradne prase coz jde videt i na prednich kotoucich...Jarou? píše:Chlapci, chlapci Ručnice se ?teluje vevnitř mezi sedadly po demontá?i toho plastového panelu. Ov?em tím se seřizuje pouze a jen zdvih páky, nikoliv účinnost br?dění. Zadní bubnová brzda má automatické vymezování vůle mezi bubnem a oblo?ením a nijak se seřizovat nedá. Uvnitř se koriguje jen případné nata?ení lan provozem. Tak?e pokud to Davidsovi nebrzdí na ručnici, tak bych doporučoval je?tě zkusit jak se to chová při pou?ití brzdového pedálu. Jestli nebude zadek brzdit ani tak, je to nejspí? slítaným oblo?ením...
rucka je vytahana tak, ze ji zvednu na max a auto v kopci stoji, a kdyz jsem zkousel za jizdy zatahnout ruckuna plno moc velky efekt na zpomaleni to nemelo, no az bude lepsi pocasi sundam bubny a podivam se.Jarou? píše:A co na nich uvidí? Pokud jde páka zatahovat normální silou a vrací se, tak s lanama nic není. A pochybuju, ?e se vytahaly tak, ?e to nepokryje maximální zdvih páky.... Já bych shodil bubny a juknul jak to vypadá uvnitř.bany píše:toz to ja rikam ze to chce nejdriv juknout na lana pak resit zbytekJarou? píše:Chlapci, chlapci Ručnice se ?teluje vevnitř mezi sedadly po demontá?i toho plastového panelu. Ov?em tím se seřizuje pouze a jen zdvih páky, nikoliv účinnost br?dění. Zadní bubnová brzda má automatické vymezování vůle mezi bubnem a oblo?ením a nijak se seřizovat nedá. Uvnitř se koriguje jen případné nata?ení lan provozem. Tak?e pokud to Davidsovi nebrzdí na ručnici, tak bych doporučoval je?tě zkusit jak se to chová při pou?ití brzdového pedálu. Jestli nebude zadek brzdit ani tak, je to nejspí? slítaným oblo?ením...
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
Davids píše:Jarou? píše:A co na nich uvidí? Pokud jde páka zatahovat normální silou a vrací se, tak s lanama nic není. A pochybuju, ?e se vytahaly tak, ?e to nepokryje maximální zdvih páky.... Já bych shodil bubny a juknul jak to vypadá.bany píše: toz to ja rikam ze to chce nejdriv juknout na lana pak resit zbytek
rucka je vytahana tak, ze ji zvednu na max a auto v kopci stoji, a kdyz jsem zkousel za jizdy zatahnout ruckuna plno moc velky efekt na zpomaleni to nemelo, no az bude lepsi pocasi sundam bubny a podivam se.
no tak pokud ti to brzdi aspon v horni uvrati tak bych prozatim jen pritah lana pak az bude lip tak se jukni i na bubny at maj nekteri odsud radost
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Ja mam strach se na to podivat jak jsem videl kotouce stacilo...ale je to v planu az bude lip vymenim zatim predek a uz to vypada, ze asi zadek, protoze predek je po smrti, a zadek na tom asi nebude o moc lip...pro mne je zatim dulezite, ze to brzdi alespon uplne nahore...uvidime co na technicke.bany píše:Davids píše:Jarou? píše: A co na nich uvidí? Pokud jde páka zatahovat normální silou a vrací se, tak s lanama nic není. A pochybuju, ?e se vytahaly tak, ?e to nepokryje maximální zdvih páky.... Já bych shodil bubny a juknul jak to vypadá
rucka je vytahana tak, ze ji zvednu na max a auto v kopci stoji, a kdyz jsem zkousel za jizdy zatahnout ruckuna plno moc velky efekt na zpomaleni to nemelo, no az bude lepsi pocasi sundam bubny a podivam se.
no tak pokud ti to brzdi aspon v horni uvrati tak bych prozatim jen pritah lana pak az bude lip tak se jukni i na bubny at maj nekteri odsud radost