Stránka 1 z 3

Turbo (dotazy, rady, závady,---)

Napsal: čtv bře 05, 2009 13:47
od JardaK.
Co je u naftového multijetu normální - pískající turbo ve stylu VW při přidání plynu nebo nesly?itelný tón?

Napsal: čtv bře 05, 2009 13:51
od libor
mě turbo nepíská

Napsal: čtv bře 05, 2009 14:23
od Petr1985
to ?e turbo má tendenci pískat vysokým toném je absolutně normální.....v pátek jsem byl v servisu, byl tam borec s Bravem 1.4 T-Jet a zrovna jsme se o tom bavili, ?e kdy? tomu nalo?í, tak to píská...co? bych já hodnotl spí? jako klad.

u mého dieselu to taky dělá, kdy? prudce přídám.

Napsal: čtv bře 05, 2009 15:32
od kubenko
ono to je dobre pocut kej stojis vonku a okolo teba prejde rychlo sa rozbiehajuce auto. Alebo to niekedy aj cez otvorene okno pocut.

Napsal: čtv bře 05, 2009 19:43
od Jirka
Ja ho teda za jízdy ve voze skoro nesli?ím, ale kdy? pojedu mezi baráky a pootevřu okno tak turbo sly?et je.

Napsal: čtv bře 05, 2009 19:51
od benja
já nevím mě to teda nepíská..... 8) (uznávám to byl blbej for),ale náhodou mě se líbí zvuk pískajícího turba...!!

Napsal: čtv bře 05, 2009 20:30
od Macek
jj je to krása a je?tě lep?í je kdy? si pak odfoukne, at u? normálně nebo přes ventil :twisted:

Napsal: pát bře 06, 2009 6:09
od .bany
cus me piská jen kdys je grandak studenej,po ohrati neni slyset,vubec v jaky koliv fazi otacek...

Napsal: pát bře 06, 2009 11:44
od shiver
U jedna trojky mě turbo tolik nepíská a ale u Marei 1,9 to bylo sly?et docela dost ale není to na ?kodu mě se ten zvuk líbí :D Dal?í věc to turbo pi?tělo pořád stejně jestli mělo najeto 100 nebo 400 tisíc

Napsal: pát bře 06, 2009 12:03
od JardaK.
shiver píše:U jedna trojky mě turbo tolik nepíská a ale u Marei 1,9 to bylo sly?et docela dost ale není to na ?kodu mě se ten zvuk líbí :D Dal?í věc to turbo pi?tělo pořád stejně jestli mělo najeto 100 nebo 400 tisíc
Právě proto jsem se ptal, proto?e u Tipa 1,9TD turbo pískalo hned, kdy? jsi ?lápnul na plyn a bylo to sly?et i uvnitř, u Marey by to mělo být stejné (toto?ný motor), ale "malé" Punto 1,9JTD, které teď mám, nepíská a podle mého opraváře, který je na Fiaty machr, je to u Punta normální. Abych byl upřímný, trochu mě to mrzí, proto?e ten narůstající hvízdot jdoucí a? do nesly?itelna mám s vyra?enou husí ků?í na těle rád. Nějak mi to k tomu turbu pasuje.

Napsal: pát bře 06, 2009 19:04
od Jirka
U punta to turbo má? před motorem kde?to u Tipa bylo za motorem a tím to turbo bylo víc sly?et, měl jsem Regatu s turbem tak to mu?u potvrdit.

Napsal: čtv pro 30, 2010 11:56
od Dušan
Likvidace dublu:

Obrázek
Obrázek

Napsal: stř bře 02, 2011 13:29
od .bany
Dizlacik napsal:
dizlacik píše:Caute, minule som pozeral na prepojenie turboduchadla a Intercoolera,
je tam pouzita gumena hadica, ktora je dost jemna, skusal uz niekto
vymenit za nerezovu trubku? Efekt by to malo mat, kedze trubka sa
nenafukne stlacenym vzduchom, takze by to mohlo mat lepsiu reakciu
na plyn, co vy na to? A tiez uz keby som menil tak vymenim aj
prepojenie medzi IC a motorom...
_________________
GP 1,9 MultiJet Sport + chip 165HP/395Nm
cus ,nemyslim si ze by nafouknuti hadice melo vliv na prodlevu seslapnuti plynu, ale pokud se hces poustet do toho chce to popremejslet a udelat to uz rovnou poradne... popremejslel bych o vymene cooleru min za jednou tak vetsi...orig nejni zrovna velikan... tim padem bych zvetsil prumer trubky z 50 na 60 ... koupil bych trubky a pevny hadice ... vic studenyho vzduchu-vetsi ucinnost a bude to min hulit... jinak prodleva se da nahradit timhle
http://tuning-individual.cz/eshop/sprin ... 14577.html

nasel sem to i na naftu nekde ...ale za ty prachy :D

Napsal: stř bře 02, 2011 13:50
od mikkes1
Nám na firemných 1,3kach menili turba v záruke, tie? to pískalo, ale dôvod Vám neprezradím, tu?ím nejaký iný odklon lopatiek či čo ,,, ale to by som Vás zavádzal.

Napsal: stř bře 02, 2011 15:34
od Jirka
Tak to ti řeknu zcela přesně proč na těch 1,3 mjtd měnili turba proto?e pískala.
U té 1,3 je toti? dlouhý odfuk motoru který vede z krytu rozvodu kolem celého motoru a je na pojen do hadice která vede přímo do sání turba.
No a v zimě se stávalo ?e při malém prohřátí motoru se v té hadici odfuku motoru srá?í voda která v noci zmrzne a při raním startu a jízdě stoupne podtlak v sání turba a nasaje ty částečky ledu a problém je na světě, oseká to lopatky v sací části turba které pak nesnesitelně začne pískat.
Jediná mo?nost je pak výměna turba.
Aby se to nestalo tak se dává do té hadice odfuku v místech kde je přímo napojená na tu velkou hadici sání turba sítko aby to nemohlo nasát ty krystaly ledu.