Nazor na fungovani GP
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Nazor na fungovani GP
Rad bych pozadal o nazor zkusenych GPuntistu. Muj tata ma temer nove GP z roku 2008, obsahu 1.2. Kdyz si od nej auto pujcim, tak se nemuzu zbavit dojmu, ze neni neco v poradku.
1] Prvni veci je, ze mi pripada chod pedalu plynu velmi tuhy, zvlast jakoby v druhe polovine drahy. Subjektivne se muze ridici zdat ze motor moc netahne, kdyz musi na pedal tolik tlacit.
2] Pripada mi, ze reakce motoru na prudke pridani plynu jsou velmi zpozdene. Proste RJ ma znatelnou prodlevu. Obecne bych to popsal tak, ze pokud bych chtel dat pri podrazovani meziplyn (jakoze je to zbytecne), tak tam ten kvalt hodin driv, nez RJ zvedne otacky. I pri stojici vozidle kdyz prudce pridam plyn je odezva velmi znatelna, ale tezko meritelna.
3] Brzdy jsou prilis agresivni. Az si myslim ze nebezpecne.
Jinak je to velmi povedene auto.
Rad bych pokud by jste se nekdo mohli vyjadrit jestli mate podobne nazory na GP, nebo je neco spatne.
Podotykam, ze sam mam Putno Mk I. 1.2, takze temer shodny motor kde takove veci jako odezva motoru nejsou znatelny.
1] Prvni veci je, ze mi pripada chod pedalu plynu velmi tuhy, zvlast jakoby v druhe polovine drahy. Subjektivne se muze ridici zdat ze motor moc netahne, kdyz musi na pedal tolik tlacit.
2] Pripada mi, ze reakce motoru na prudke pridani plynu jsou velmi zpozdene. Proste RJ ma znatelnou prodlevu. Obecne bych to popsal tak, ze pokud bych chtel dat pri podrazovani meziplyn (jakoze je to zbytecne), tak tam ten kvalt hodin driv, nez RJ zvedne otacky. I pri stojici vozidle kdyz prudce pridam plyn je odezva velmi znatelna, ale tezko meritelna.
3] Brzdy jsou prilis agresivni. Az si myslim ze nebezpecne.
Jinak je to velmi povedene auto.
Rad bych pokud by jste se nekdo mohli vyjadrit jestli mate podobne nazory na GP, nebo je neco spatne.
Podotykam, ze sam mam Putno Mk I. 1.2, takze temer shodny motor kde takove veci jako odezva motoru nejsou znatelny.
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No co muzu rict ja za sebe tak:
1) rekl bych ze tvuj otec nema auto jeste dostatecne zajete takze je motor sirovy. Ja mam ted najeto 12500km a az ted poznavam rozdil oproti novemu motoru
2) Jinak punto mk1 je urcite lehci nez GP a proto je logicke ze bude asi zivejsi
3) agresivni brzdy? Ano jsou ale diky bohu za ne! Je to jen o zvyk.
Jinak ostatni anomalie ktere popisujes u sveho GP nepozoruji.
1) rekl bych ze tvuj otec nema auto jeste dostatecne zajete takze je motor sirovy. Ja mam ted najeto 12500km a az ted poznavam rozdil oproti novemu motoru
2) Jinak punto mk1 je urcite lehci nez GP a proto je logicke ze bude asi zivejsi
3) agresivni brzdy? Ano jsou ale diky bohu za ne! Je to jen o zvyk.
Jinak ostatni anomalie ktere popisujes u sveho GP nepozoruji.
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
1;2) GP má elektronický plyn, ostatně jako v?echny ostatní moderní vozy, kvůli plnění emisních norem. Tento plyn má o něco del?í odezvu. Kdy? pro?lápnu plyn ve slu?ební fábii a hned ho zas pustím, tak se otáčky sotva pohnou k 1500. Co? je normlní funkce i u GP(holt něco za něco...). Odezva plynu by ale neměla být del?í, jak několik desetin sekundy. Kdy?tak si zkus projet jiné GP a uvidí?.
3) Ano brzdy jsou ostré, ale díky za ně! Jde o zvyk, jak tu ji? bylo napsáno.
3) Ano brzdy jsou ostré, ale díky za ně! Jde o zvyk, jak tu ji? bylo napsáno.
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
K pedálu plynu: nechat v záruce vyměnit, není to normální (vyrábí se to jako jeden díl, pedál s potenciometrem, stojí kolem 1500,- , ale je to v záruce)
K brzdám: ne? se zajedou tak jsou dost jedovaté, ale o nějaké nebezpečnosti se nedá mluvit. Opravdu je to o zvyku, mě zae příjde, ?e jiná auta, do kterých sednu, nebrzdí v porovnání s GP vůbec..
K brzdám: ne? se zajedou tak jsou dost jedovaté, ale o nějaké nebezpečnosti se nedá mluvit. Opravdu je to o zvyku, mě zae příjde, ?e jiná auta, do kterých sednu, nebrzdí v porovnání s GP vůbec..
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- benja
- Profík
- Příspěvky: 1456
- Registrován: sob pro 29, 2007 10:30
- Bydliště: Havířov-Opičí hory Podlesí,Okres "Cip"
- Kontaktovat uživatele:
tak s tím opravdu zajedte do servisu.... myslím ?e u? to tady někdy někdo ře?il... ?e měl pedál dcela tuhý a ?e zabíral a? v druhé polovině.. jinak tady naprosto souhlasím s názory kluků na věc... brzdy.... zakous jsem se do volantu jen jednou... a to kdy? jsem sedl do auta poprvé a vyjí?děl jsem od nás z ulice .. jak psal jára... todle auto aspon brzdí narozdíl od.....
"Grande Punto Sport 1,4 16V 95 ponykoníků
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
"Nafta patří na pole,plyn do sporáku a baterka do vibratoru"
"Chcete pocítit mocný zátah dieselu? jezděte vlakem"
Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoní?.....
Přesně takJarou? píše:K brzdám: ne? se zajedou tak jsou dost jedovaté, ale o nějaké nebezpečnosti se nedá mluvit. Opravdu je to o zvyku, mě zae příjde, ?e jiná auta, do kterých sednu, nebrzdí v porovnání s GP vůbec..
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Hezký večer v?em ...
Před dvěma týdny jsem absolvoval prohlídku po dvou letech a celkově najetých 42 tisících km. Nechal jsem si spravit klasickou závadu - vadné otevírání zadních dveří. Tím kontrola skončila. Po tu dobu jsem pouze měnil olej a dělal průbě?ně kontrolu oleje a dal?ích provozních tekutin a doléval vodu do ostřikovače a kontroloval vzduch v pneu. Jinak nebylo co kontrolovat, nato? reklamovat.
Autíčko jezdí skvěle, je jedno jestli je sucho, mokro nebo led. Spotřeba je dobrá ( moc to nehlídám, proto?e chci jezdit a ne ?kudlit ), nic nevr?e, neskřípe, nebouchá.
Je to prostě skvělé auto v dané kategorii a podle mého soudu designově překonává celou konkurenci ve třídě a jízdními vlastnostmi i řadu o třídu vět?ích aut.
A je krásné, co? se o ka?dém autě nedá říct.
Moje sou?ití s autem vypadá takto : - přijdu - ?krtnu - a jedu - jedno kam - neře?ím, jestli je to 4 kilometry do práce ka?dý den, nebo na otáčku Lucemburk.
Je to sice jen "spotřební zbo?í", ale je to můj Kamarád a Miláček.
Před dvěma týdny jsem absolvoval prohlídku po dvou letech a celkově najetých 42 tisících km. Nechal jsem si spravit klasickou závadu - vadné otevírání zadních dveří. Tím kontrola skončila. Po tu dobu jsem pouze měnil olej a dělal průbě?ně kontrolu oleje a dal?ích provozních tekutin a doléval vodu do ostřikovače a kontroloval vzduch v pneu. Jinak nebylo co kontrolovat, nato? reklamovat.
Autíčko jezdí skvěle, je jedno jestli je sucho, mokro nebo led. Spotřeba je dobrá ( moc to nehlídám, proto?e chci jezdit a ne ?kudlit ), nic nevr?e, neskřípe, nebouchá.
Je to prostě skvělé auto v dané kategorii a podle mého soudu designově překonává celou konkurenci ve třídě a jízdními vlastnostmi i řadu o třídu vět?ích aut.
A je krásné, co? se o ka?dém autě nedá říct.
Moje sou?ití s autem vypadá takto : - přijdu - ?krtnu - a jedu - jedno kam - neře?ím, jestli je to 4 kilometry do práce ka?dý den, nebo na otáčku Lucemburk.
Je to sice jen "spotřební zbo?í", ale je to můj Kamarád a Miláček.
Fiat Grande Punto 1.4 16V Starjet Dynamic Magnetico Blu
Tak Honzo někdy ?krtni a dojeď do 3nce, rád se na Tvého Miláčka mrknu a poslechnu si na?ivo Tvoje zku?enosti.Honza píše:Hezký večer v?em ...
Před dvěma týdny jsem absolvoval prohlídku po dvou letech a celkově najetých 42 tisících km. Nechal jsem si spravit klasickou závadu - vadné otevírání zadních dveří. Tím kontrola skončila. Po tu dobu jsem pouze měnil olej a dělal průbě?ně kontrolu oleje a dal?ích provozních tekutin a doléval vodu do ostřikovače a kontroloval vzduch v pneu. Jinak nebylo co kontrolovat, nato? reklamovat.
Autíčko jezdí skvěle, je jedno jestli je sucho, mokro nebo led. Spotřeba je dobrá ( moc to nehlídám, proto?e chci jezdit a ne ?kudlit ), nic nevr?e, neskřípe, nebouchá.
Je to prostě skvělé auto v dané kategorii a podle mého soudu designově překonává celou konkurenci ve třídě a jízdními vlastnostmi i řadu o třídu vět?ích aut.
A je krásné, co? se o ka?dém autě nedá říct.
Moje sou?ití s autem vypadá takto : - přijdu - ?krtnu - a jedu - jedno kam - neře?ím, jestli je to 4 kilometry do práce ka?dý den, nebo na otáčku Lucemburk.
Je to sice jen "spotřební zbo?í", ale je to můj Kamarád a Miláček.
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Honzo, dlouho jsem tě nesly?el (nečetl), ale čekání se vyplatilo, krásné vyznání stroji (v du?i to navíc cítím stejně)
P.S. Nějak si nedovedu představit tohle napsat třeba o nové ....... Fábiiii
P.S. Nějak si nedovedu představit tohle napsat třeba o nové ....... Fábiiii
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V