Stránka 12 z 14

Napsal: úte bře 16, 2010 19:01
od Jirka
No co se týká toho chipování tak u benzína se musí přesně dodr?et poměr benzin vzduch a to kdy? nedodr?í? tak právě dochází k tomu propálení pístů, na tohle je turbo diesel daleko lep?í u? z principu spalování proto?e doká?e pracovat s přebytkem vzduchu.
A co se týká u? zminované firmy Xtuning tak konkrétně oni nenahrávaj jeden soft do několika vozů, ka?dý vůz co dělaj tak soft nejdříve stáhnou , zálohujou a potom upravěj podle po?adavků zákazníka proto?e ka?dej soft i kdy? to budou stejný motory tak se mohou li?it. Tohle kdy? se neudělá tak potom auto třeba vypadává v tahu nebo ?kube v přechodvejch otáčkách atp.
A konkrétně Xtuning upravuje softy přímo na nové vozy je?tě v salonech třeba u Fiat ?afránek v Třebíčí.

Napsal: čtv bře 18, 2010 14:15
od Eses
Doporučuji přečíst si pozorně tento článek v?em budoucím čiptunérům :wink:

http://www.autopower.cz/images/cipciphura.pdf

Napsal: čtv bře 18, 2010 17:40
od Jarouš
Eses píše:Doporučuji přečíst si pozorně tento článek v?em budoucím čiptunérům :wink:

http://www.autopower.cz/images/cipciphura.pdf

hmm, reklamní materiály firmy LSC MOTORSPORT, s. r. o. :D

Napsal: čtv bře 18, 2010 20:18
od M.Z.
O té M3 u? jsem někde četl.Tahle firma na mě působí profesionálně a vypadá,?e ví co dělají.Taky ceny jsou o dost vy??í,ne? u v?ech těch výhodných nabídek za 4900,- :roll:

Napsal: pát bře 19, 2010 7:52
od misha
Zabíháte moc do extrémů. Pokud chce někdo zvý?it výkon u turbo motoru o 20kW, tak stačí přeprogramovat ŘJ a to ti udělá i Pepa v gará?i, resp. je schopen. Pokud chce někdo zvy?ovat o 50%, tak je jasný, ?e u? musí měnit paj?l, resp. minimálně turbo, vstřiky, intercooler atd. a to u? chce nějakou firmu, která provede analýzu slab?ích součástí a posílí je. Obecně, kdy? u? dělá někdo úpravu za 100.000, tak je mu jedno, jestli dá 10 nebo 20.000za čip.

Dál bych to nějak nerozmazával, meleme to stále dokola.

Napsal: pát bře 19, 2010 10:21
od Jarouš
misha píše:Zabíháte moc do extrémů. Pokud chce někdo zvý?it výkon u turbo motoru o 20kW, tak stačí přeprogramovat ŘJ a to ti udělá i Pepa v gará?i, resp. je schopen. Pokud chce někdo zvy?ovat o 50%, tak je jasný, ?e u? musí měnit paj?l, resp. minimálně turbo, vstřiky, intercooler atd. a to u? chce nějakou firmu, která provede analýzu slab?ích součástí a posílí je. Obecně, kdy? u? dělá někdo úpravu za 100.000, tak je mu jedno, jestli dá 10 nebo 20.000za čip.

Dál bych to nějak nerozmazával, meleme to stále dokola.
....přesně tak! Nehledě na to, ?e neustále někdo ře?í zvedání výkonu, místo toho, aby si hned koupil "pořádné" auto... :wink:

Napsal: ned říj 10, 2010 15:47
od Mara87
Chipoval někdo GP 1,2i??? Zajmalo by mě jakej byl rozdíl. A jakej si myslíte ?e by udělali rozdíl sportovní svíčky???

Napsal: ned říj 10, 2010 15:52
od Dušan
Myslím ?e tu čipooval pouze .bany svou 1,9 v naftě

Napsal: ned říj 10, 2010 15:56
od Mara87
to je ?koda, zajmalo by mě co udělá chip + sportovní vlo?ka sání a sportovní svíčky. Zda by to ?lo poznat.

Napsal: ned říj 10, 2010 16:01
od Teddy86
Chipoval i Colin 1.4 8v a psal ze nic moc nespozoroval. Asi to nema cenu. Svicky pokud myslis Denso Iridium tak ty mozna neco pomuzou ale zavratny rozdil necekej. Filtr podle tech co ho maji taky neco prida. Ja mam motor v serii takze pisu jen poznatky druhych.

Napsal: ned říj 10, 2010 18:19
od Jirka
Se zvednutím výkonu moc nepočítej, zvedna se ti akorát ve vy??ích otáčkách a to stejně nepozná?.
Ten výkon se ti zvedne jenom o pár koní, ani to nepozná?.
Něco jiného je auto z turbem tam u? to je o něčem jiném.
A taky velký rozdíl je nafta nebo benzín, u benzínu musí? dodr?et přesný poměr palivo-vzduch, kde?to diesel mů?e pracovat s přebytkem vzduchu.
Jinak já mám nachipováno a je to opravdu znát.

Napsal: pon říj 11, 2010 9:16
od 1nekros1
Teddy86 píše:Chipoval i Colin 1.4 8v a psal ze nic moc nespozoroval. Asi to nema cenu. Svicky pokud myslis Denso Iridium tak ty mozna neco pomuzou ale zavratny rozdil necekej. Filtr podle tech co ho maji taky neco prida. Ja mam motor v serii takze pisu jen poznatky druhych.
tieto sviecky mam a okrem lepsieho startovania a fakt len v niektorych oblastiach som pocitil zmenu vykonu hlavne odspodu.

chip

Napsal: pon říj 03, 2011 21:50
od peta
Jirka píše:Jinak já mám nachipováno a je to opravdu znát.
A jaké jsou zku?enosti a poznatky po najetých km ? Přečetl jsem tu v?echny příspěvky, uva?oval jsem o chipu, ale zatím nevím.
Měl jsem čipnuté nejmenované koncernové :-) cca asi od 10tkm - (myslím ?e od profi firmy), ve 30tkm se měnilo turbo - no nic, odchází i nečipnuté, i kdy? jsem výkon nijak brutálně nevyu?íval, asi ve 40tkm se začala ozývat spojka, ve 100tkm si v pořadí druhé turbo u? taky pěkně pohvizdovalo. ?e to víc zakouřilo, o tom ?ádná. Ale s tím v?ím rizikem jsem do toho ?el.
Nyní spí? zva?uju i dal?í rizika - co takhle vět?í zaná?ení DPF ? Vidím to u nás v servisu, jaké jsou neustále problémy s DPF u lidí, kteří mají převá?ně městský provoz nebo prostě tomu víc nakládají a tak holt těch sazí je trochu víc. Pokud zde někdo psal, ?e měl saze a? na nárazníku, myslím ?e DPF bude dostávat pěkné dávky - častá regenerace, znehodnocování oleje, jedno s druhým ...

Napsal: úte říj 04, 2011 9:39
od 1nekros1
dpf filter a ani ziadny podobny neni do mestskeho provozu!!! a nanestastie uz len par aut je bez tohoto filtra co si myslim ze je kravina v aute

souhlas

Napsal: úte říj 04, 2011 11:40
od peta
ano, nezbývá ne? souhlasit :-) Stanoviskem nejvy??ího soudu v SRN vysoudil majitel vrácení vozu po roce pou?ívání zpět (meriva 1,3 JTD), kdy? jej při koupi nikdo neupozornil, ?e s autem nemů?e jezdit pouze krátké městské jízdy a soud mu dal za pravdu, kdy? namítal, ?e auto chce pou?ívat pro jízdy, jak potřebuje on a ne jak potřebuje auto pro regeneraci DPF. Bohu?el taková je dnes úlitba zeleným bohům a nikdo s tím nic nenadělá. Na druhou starnu je pravda, ?e výfuk se s DPF leskne jak psí kulky :-) Tak?e cpát do DPF saze navíc po chiptuningu mi přijde docela riziko. U? jsem jich pár viděl nevratně ucpaných.