Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Přemý?lím taky, ?e to čipnu a popravdě nemám strach ?e by měl motor míň vydr?et. Kdy? si vemu ?e mám tu verzi se 75 koníkama a zvednou to na 95 a ze 190 Nm na 230 Nm tak mě to přijde pro motor jako takový bezproblémový nárůst. I sám Fiat má verzi tohodle motoru na 90 koních a 200 Nm a dává na to stejnou záruku. Nevěřím tomu ?e verze 90 koní je nějak rozdílně postavená, ?e má jinou kliku nebo čepy nebo písty nebo cokoliv. Je tam jen jiný turbo a jiná řídící jednotka. Tak?e mechanicky ten motor bude stejně odolnej jako před čipem. Pokud ten motor netočíte někam do bezvědomí a měníte olej a fitry jak máte tak musí bez vět?ích problémů najet 400 000 km i s čipem. U motoru 1.9 má Fiat taky různé výkonové parametry a základ motoru je prostě stejnej. Dokonce nová Delta má verzi biturbo 190 koní a motor 1.9 JTD. Nevěřim tomu ?e ta Delta s tímhle motorem namotá 50 000 km a půjde na výměnu motoru. Prostě je to mechanicky velice odolný při správný údr?bě a správným zacházení jako je nechat pozvolna prohřát a při zastaveni na dálnici na pumpě nechat před vypnutím zchladnout. Asi tak
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze pokud si nenechas udelat chip nekde ve stodole,tak nejsni problem,zaruka sice pada ale pokud je problem nahrajou ti spatky starej sofware a ses v klidu,jinak semm mel pred tim feldu,chip,snizena hlava lesteny kanaly,tuzsi pruziny na ventylech a najezdil sem nani 70 tis a bez problemu,a to sem ji teda vubec nesetril,kdys nechas ohrat motor jak mas a nedavas mu kladu za studena tak je nato stavenej ne...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Tak se mů?u pochlubit!!! Moje 1.3 JTD 75CV je nachipovaná a momentálně spokojenost.
Průběh zvý?eného výkonu je skutečně hodně znatelný. Ze 75 koní je navý?eno na 95 koní tudí? plus 20 kobylek.
Druhý faktor, kroutící moment povyskočil ze 190 Nm na 230 Nm to je plus 40 Nm ve zkrutu.
Celkový dojem je o dost zvý?ená pru?nost motoru co? je to co jsem hledal.
Úpravu provedla ji? zmíněná firma X-tuning. Přístup velice profi a pokud někdo není spokojený dá se v?e vrátit na původní hodnoty s vrácením peněz.
Na chrudimsku a pardubicku mají nového zastupce tel: 774 000 551
Jde v?e udělat u něho v gará?i tak?e není třeba někde mrznout na benzínce
Průběh zvý?eného výkonu je skutečně hodně znatelný. Ze 75 koní je navý?eno na 95 koní tudí? plus 20 kobylek.
Druhý faktor, kroutící moment povyskočil ze 190 Nm na 230 Nm to je plus 40 Nm ve zkrutu.
Celkový dojem je o dost zvý?ená pru?nost motoru co? je to co jsem hledal.
Úpravu provedla ji? zmíněná firma X-tuning. Přístup velice profi a pokud někdo není spokojený dá se v?e vrátit na původní hodnoty s vrácením peněz.
Na chrudimsku a pardubicku mají nového zastupce tel: 774 000 551
Jde v?e udělat u něho v gará?i tak?e není třeba někde mrznout na benzínce
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Rozdíl v motorech 55kw a 66kw je následující:shiver píše:Přemý?lím taky, ?e to čipnu a popravdě nemám strach ?e by měl motor míň vydr?et. Kdy? si vemu ?e mám tu verzi se 75 koníkama a zvednou to na 95 a ze 190 Nm na 230 Nm tak mě to přijde pro motor jako takový bezproblémový nárůst. I sám Fiat má verzi tohodle motoru na 90 koních a 200 Nm a dává na to stejnou záruku. Nevěřím tomu ?e verze 90 koní je nějak rozdílně postavená, ?e má jinou kliku nebo čepy nebo písty nebo cokoliv. Je tam jen jiný turbo a jiná řídící jednotka. Tak?e mechanicky ten motor bude stejně odolnej jako před čipem. Pokud ten motor netočíte někam do bezvědomí a měníte olej a fitry jak máte tak musí bez vět?ích problémů najet 400 000 km i s čipem. U motoru 1.9 má Fiat taky různé výkonové parametry a základ motoru je prostě stejnej. Dokonce nová Delta má verzi biturbo 190 koní a motor 1.9 JTD. Nevěřim tomu ?e ta Delta s tímhle motorem namotá 50 000 km a půjde na výměnu motoru. Prostě je to mechanicky velice odolný při správný údr?bě a správným zacházení jako je nechat pozvolna prohřát a při zastaveni na dálnici na pumpě nechat před vypnutím zchladnout. Asi tak
turbo s VGT
jiné vysokotlaké čerpadlo
vy??í tlak v railu a? 1600bar
hlava motoru s vět?ími kanály sání
dvouhmotový setrvačník
jiné pánve ojničních lo?isek stavěné na vět?í zátě?
?irokopásmová lambda sonda hned za turbem
jiny comonrailový zasobník stavěný na vět?í zátě?
6otvorové vstřikovače
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíl v motorech 55kw a 66kw je následující:
turbo s VGT
jiné vysokotlaké čerpadlo
vy??í tlak v railu a? 1600bar
hlava motoru s vět?ími kanály sání
dvouhmotový setrvačník
jiné pánve ojničních lo?isek stavěné na vět?í zátě?
?irokopásmová lambda sonda hned za turbem
jiny comonrailový zasobník stavěný na vět?í zátě?
6otvorové vstřikovače[/quote]
To je pravda ale to neznamená ?e ta slab?í 1.3 má nějakej handicap v tom ?e vydr?í méně. Je potřeba si uvědomit ?e vět?inu kilometrů najezdí? v bě?ným tempu a maximální výkon vyu?ije? k předjetí.
Jinak výkon nastupuje prakticky ve stejném re?imu otáček mo?ná o stovku míň ale zatahuje to daleko líp a táhne to s daleko vět?í silou. Ono je rozdíl v tom ?e u vás doká?ou změnit i nastavení turba ale ja mám pevnou geometrii lopatek. Mám najeto s čipem asi 50 km tak to je?tě nesedlo ale je pravda ?e to jede jakoby líp a líp co? je paráda. Najezdím ročně 60 tisíc a nemám po pravdě strach ?e to ten motor nevydr?í. Chci od něj 300 000 a to bez problémů. Kdy? si vemu ?e tenhle motor dávaj i do Dobla který jezdí nalo?eny po střechu, přetí?ený a maj na tom namotáno bez problémů přes dvě kila tak skutečně nemám strach o výdr? motoru
turbo s VGT
jiné vysokotlaké čerpadlo
vy??í tlak v railu a? 1600bar
hlava motoru s vět?ími kanály sání
dvouhmotový setrvačník
jiné pánve ojničních lo?isek stavěné na vět?í zátě?
?irokopásmová lambda sonda hned za turbem
jiny comonrailový zasobník stavěný na vět?í zátě?
6otvorové vstřikovače[/quote]
To je pravda ale to neznamená ?e ta slab?í 1.3 má nějakej handicap v tom ?e vydr?í méně. Je potřeba si uvědomit ?e vět?inu kilometrů najezdí? v bě?ným tempu a maximální výkon vyu?ije? k předjetí.
Jinak výkon nastupuje prakticky ve stejném re?imu otáček mo?ná o stovku míň ale zatahuje to daleko líp a táhne to s daleko vět?í silou. Ono je rozdíl v tom ?e u vás doká?ou změnit i nastavení turba ale ja mám pevnou geometrii lopatek. Mám najeto s čipem asi 50 km tak to je?tě nesedlo ale je pravda ?e to jede jakoby líp a líp co? je paráda. Najezdím ročně 60 tisíc a nemám po pravdě strach ?e to ten motor nevydr?í. Chci od něj 300 000 a to bez problémů. Kdy? si vemu ?e tenhle motor dávaj i do Dobla který jezdí nalo?eny po střechu, přetí?ený a maj na tom namotáno bez problémů přes dvě kila tak skutečně nemám strach o výdr? motoru
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
Netvrdím ?e by byl některý motor lep?í nebo hor?í jen jsem napsal rozdíly v těch motorech, myslim ?e ta výdr? kdy? s tím zachází? jako člověk tak by měla být bez problémů.
Docela by mě zajímalo proč se přetrhl rozvodový řetěz na tom Doblu jak psala Luckyna dyt to mělo jenom nějakejch 130tis.km
Docela by mě zajímalo proč se přetrhl rozvodový řetěz na tom Doblu jak psala Luckyna dyt to mělo jenom nějakejch 130tis.km
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob říj 25, 2008 22:09
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Přetrřenej řetěz přece nemů?e být daný rozdílem výkonu v motoru. Ten se točí v závislosti na otáčkách motoru a pohání vačky. A není na něj vyvýjen ?adnej jinej tlak. Podle mě vada řetězu. Kdyby ten řetěz zaji??oval pohon auta jako takovýho třeba jako na motorce tak to chápuJirka píše:Netvrdím ?e by byl některý motor lep?í nebo hor?í jen jsem napsal rozdíly v těch motorech, myslim ?e ta výdr? kdy? s tím zachází? jako člověk tak by měla být bez problémů.
Docela by mě zajímalo proč se přetrhl rozvodový řetěz na tom Doblu jak psala Luckyna dyt to mělo jenom nějakejch 130tis.km
www.shiver.blog.cz Aktuálně Fiat GP 1.3 MultiJet 95CV-230Nm Chip. Arancio Capriccioso Metallizzato + ko?ený paket, loketku a el. bederní opěrku. Doporučuji
pokud bych měl vyjádřit svůj názor na vztah chipovaný motor - porucha, tak si myslím, ?e jde o jakousi legendou vytvořenou diskuzemi na internetu, prakticky je mo?né, ?e kdy? si někdo nechá udělat neodborný tuning, tak samozřejmě po?kození hrozí, ale rozhodně nemů?e po?kodit motor pár desítek koní navíc....pokud teda svěříte své auto firmě, která má aspoň nějaké zku?enosti a neslibuje nemo?né...
....já ka?dopádně ocěňuji předev?ím nárust krou?áku, proto?e to je to, co dělá jízdu po?ítkem, kdy? vás to zatlačí do sedačky, vynalo?ených peněz rozhodně nelituji, jak u? jsem psal ohledně spotřeby si moc iluze nedělám, ale mo?ná kdybych jel na spotřebu, tak by se vlivem ni??ích otáček motoru nějaká úspora dostavila...ale kdybych chtěl jezdit ecorun, tak si to nebudu zvedat na 160 koní.
Já mohu chiptuning jen a jen vřele doporučit!
abych nezapomněl, na firmě xtuning také oceňuji fakt, ?e se mi sami od sebe ozvali a zajímalo je, zda je v?echno v pořádku..tohle u? něco o solidnosti vypovídá!
....já ka?dopádně ocěňuji předev?ím nárust krou?áku, proto?e to je to, co dělá jízdu po?ítkem, kdy? vás to zatlačí do sedačky, vynalo?ených peněz rozhodně nelituji, jak u? jsem psal ohledně spotřeby si moc iluze nedělám, ale mo?ná kdybych jel na spotřebu, tak by se vlivem ni??ích otáček motoru nějaká úspora dostavila...ale kdybych chtěl jezdit ecorun, tak si to nebudu zvedat na 160 koní.
Já mohu chiptuning jen a jen vřele doporučit!
abych nezapomněl, na firmě xtuning také oceňuji fakt, ?e se mi sami od sebe ozvali a zajímalo je, zda je v?echno v pořádku..tohle u? něco o solidnosti vypovídá!