Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

.bany píše:
Jarou? píše:
Petr1985 píše:to Uwe Filter: z toho, ?e to bude více kouřít jsem se také obával, byl jsem ale uji?těn, ?e tomu tak není, ?e nechipují na krev a taky mám na GP filtr pevných částic, tak?e no problem....zkou?el jsem tomu ?lápnout a nic a to fest ?lápnout....jediný moment, kdy jsou ven saze je, kdy? se přeřazuje a turbo si tzv. odfoukne, ale to bylo i před úpravou

jinak jsem to zkou?el na ehm...samozřejmě neměcké dálnici projet a maximálka byla cca 235 tachometrových při 3900 ot.
Absence sazí bude nejspí? tím, ?e ve tvém Grande ?lape moderní CMR, kde?to ve zmiňované Fabce vibruje a chrochtá technicky zaostalé a koncernové TDI.... :wink: A to je schopno solidně hulit i bez chipu :D
přesně jak říká?,stačí kdy? ty kadli vw na?lápnou a hulí to i na volnoběh,jinak kámo? ma rs fábku načiplou na160hp a po dvou dnech a ujetejch 250km měl totálně černej zadek :lol: ale stojí to zato je to mazec za 10tis kč
Tak to dělal nějakej neumětel a ten kluk bude mít zachvíli děravý písty :evil:
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Neumětel sem, neumětel tam :D Kdo chce mít pod zadkem pořádný výkon a krou?ák, a? si pořídí auto s pořádným motorem. :wink: Princip chipu je v?dy vykoupen více nebo méně sní?enou ?ivotností určitých částí motoru. Konstruktér moc dobře ví, proč daný typ motoru vyvinul v určitém výkonovém stropu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

mno řekl bych ?e nic lep?iho do fabky narvat nejde, teda aspon legalně a ka?dý nemá třeba na octavku rs.... za malo peněz hodně muziky tak proč ne:)
GP 1,4 16V SPORT
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Macek píše:mno řekl bych ?e nic lep?iho do fabky narvat nejde, teda aspon legalně a ka?dý nemá třeba na octavku rs.... za malo peněz hodně muziky tak proč ne:)
Auto s pořádným motorem určitě není octa RS a podobné nesmyslné hybridy kloubící vlastnosti rodinného vozu se sportovními ambicemi....
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

ja bych rekl, ze je to rozhodne kazdeho vec, jestli chce mit rodinne auto s rychlym motorem proc ne, nebo jestli chce mit nekdo grande s troskou toho vykonu navic taky v tom nevidim problem, ohledne te skodlivosti a zivotnosti motoru u chipovaneho auta je to debata na hodne dlouho, ale zalezi jak se clovek k autu chova a neni problem po chipu najezdit pres 100 000 km znam jednoho takoveho. Podle me je chipovani super vec a jestli by mi odesel po 120 000 km motor, tak uz mi to bude jedno, protoze vetsina lidi se aut zbavuje po par letech. A nez ja najezdim 120 000 km tak uz budu mit fousate decka :-D :-D :-D
Uwe Filter
kolemjdoucí
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 01, 2008 11:42
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Uwe Filter »

Děcka já nevím, ale mně to chipování přijde jako <>vina - buď mám při koupi prachy na výkonněj?í verzi nebo jsem smířenej s tím, ?e mám takovej a makovej výkon. IMHO se tím autu akorát ublí?í, přijde? o záruku. Určitě je pěknej argument zvý?ení výkonu (u některých TDičkářů i prodlou?ení ehm... :!: ega?), ale vá?ně vám ty 2 u?etřené minuty, kdy? budete díky 10 k navíc rychlej?í, za to stojí?

Nechci tu moralizovat, jenom jsem prostě cítil potřebu se podělit o názor...
GP 5D 1,2 Dynamic, Azzuro Psychedelico + Interno Blu
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

rikam je to vec nazoru, tak stejne mohu rict, proc si nekoupit levnejsi a slabsi motor, a pak ho za prijatelnych 8000 kc vylepsit o nejaky ten konik ;-) navic nekoho proste bavi si udelat s klasickeho auta trosku rychlejsi vozitko od toho nazev chipTUNING ;-) O zaruku neprijdes protoze to fiat nezjisti 8)
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

Uwe Filter píše:Děcka já nevím, ale mně to chipování přijde jako <>vina - buď mám při koupi prachy na výkonněj?í verzi nebo jsem smířenej s tím, ?e mám takovej a makovej výkon. IMHO se tím autu akorát ublí?í, přijde? o záruku. Určitě je pěknej argument zvý?ení výkonu (u některých TDičkářů i prodlou?ení ehm... :!: ega?), ale vá?ně vám ty 2 u?etřené minuty, kdy? budete díky 10 k navíc rychlej?í, za to stojí?

Nechci tu moralizovat, jenom jsem prostě cítil potřebu se podělit o názor...
...jo a jeste jedna varianta...nebo uz mam nejsilnejsi verzi pro dany model a chci jeste vic.... :twisted:

navic v mem pripade, neslo mi az tak o nejake ty kone navic (i kdyz 30 neni malo...), ale spis o ten kroutak a jeho prubeh

byl jsem dneska jen tak pro sichr jeste ve Fiatu v Přerově, řekl jsem jim to a uplně v poho, mi řikali, ?y ty 1.9M-jet mají velkou rezervu
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

v?echny motory mají relativně velké rezervy aby byl zaručen stejný bezproblémový provoz jak v rusku tak v africe, proto v na?ich končinách by nemělo mít nějaké to %navý?ení výkonu zásadní problém na provoz. Jinak né ka?dý má myslím na dvě auta a proto si pořídí třeba neutrální octu RS, to ?e třeba zrovna kokta stojí za prd je věc druhá, ale ka?dého věc a u turba ty koně přidat jdou za pár korun tak proč né :roll: ...taky pouze můj názor :idea:
GP 1,4 16V SPORT
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Macek píše:v?echny motory mají relativně velké rezervy aby byl zaručen stejný bezproblémový provoz jak v rusku tak v africe, proto v na?ich končinách by nemělo mít nějaké to %navý?ení výkonu zásadní problém na provoz. Jinak né ka?dý má myslím na dvě auta a proto si pořídí třeba neutrální octu RS, to ?e třeba zrovna kokta stojí za prd je věc druhá, ale ka?dého věc a u turba ty koně přidat jdou za pár korun tak proč né :roll: ...taky pouze můj názor :idea:
Naprosto souhlasim, proc si nezvysit vykon u mne tech 26 koni poznat pujde, a narust tociveho momentu o 50 Nm taky neni spatny...za ty penize budu mit motor zivy i v nizsich otackach a pruznejsi. A coz mi jde.
Macek
Profík
Příspěvky: 812
Registrován: úte pro 02, 2008 19:35
Bydliště: ČT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek »

a při normalni jizdě by ti měla i klesnout spotřeba tak se to snad i vyplatí časem. Proč se asi chipujou taxíky apod.. :)
GP 1,4 16V SPORT
Uwe Filter
kolemjdoucí
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 01, 2008 11:42
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Uwe Filter »

Tak a? vám ty auta jezděj kuci, jenom bacha na některý vykuky: http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf
GP 5D 1,2 Dynamic, Azzuro Psychedelico + Interno Blu
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Uwe Filter píše:Tak a? vám ty auta jezděj kuci, jenom bacha na některý vykuky: http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf
O nich jsem slysel uz davno jsou to "skveli" obchodnici :-)
kubenko
PLYNAŘ
PLYNAŘ
Příspěvky: 596
Registrován: sob led 19, 2008 19:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kubenko »

este stale funguju? to je sila, ako si niektori ludia zarabaju peniaze :-)
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

no mna by asi dostali tym ze by mi povedali ze sa stretneme na benzinovej pumpe a ze dojdu pani na ciernom lexuse..... :P :P :P :P :P :P urcite by som vedel ze co su zac ....
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Odpovědět