LPG

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

Nechtěl? Důvod? Nepolemizuju, jen se ptám. Kromě malého sní?ení u?itečné hmotnosti a tomu, ?e lékárničku a kompresor má? v kufru a ne pod podlá?kou na nic nemů?u přijít. A parkování v podzemní gará?i fakt neře?ím, nikdy jsem to nepotřeboval a kdy?, tak bych se fakt nikoho neptal. Nikdo to stejně nekontroluje.
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Dzordzik píše:Nechtěl? Důvod? Nepolemizuju, jen se ptám. Kromě malého sní?ení u?itečné hmotnosti a tomu, ?e lékárničku a kompresor má? v kufru a ne pod podlá?kou na nic nemů?u přijít. A parkování v podzemní gará?i fakt neře?ím, nikdy jsem to nepotřeboval a kdy?, tak bych se fakt nikoho neptal. Nikdo to stejně nekontroluje.
Já taky nepolemizuju, a? si má v autě kdo chce, co chce. Ale moje důvody jsou následující:

1) výkon
2) hmotnost
3) hnusnej smrad z výfuku
4) subjektivní pocit nebezpečí
5) nemo?nost vjezdu do mnoha gará?í
6) zásah do origo konstrukce auta
7) nutnost někam narvat nádr?, v?dy to místo v autě velikosti GP chybí

P.S. - gará?e, no přístup stejně to nikdo nekontroluje je mi tak nějak proti srsti, a lékárnu, ?árovky, kompresor a spoustu krámů mám opravdu pod podlahou kufru, to místo by mi chybělo....

P.P.S. mnoho jsem najezdil s origo úpravami od Fiatu na LPG (Multipla, Panda, Doblo)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

1) výkon
2) hmotnost
3) hnusnej smrad z výfuku
4) subjektivní pocit nebezpečí
5) nemo?nost vjezdu do mnoha gará?í
6) zásah do origo konstrukce auta
7) nutnost někam narvat nádr?, v?dy to místo v autě velikosti GP chybí

1) měl jsem pocit, ?e je ni??í, dneska po cestě z práce jsem přepnul na plyn a prd, stejný. Dneska jsou u? systémy LPG tro?ku někde jinde a třeba SUbaru má při provozu na LPG výkon vět?í ne? na benzín.

2) ok

3) nepozoruji

4) neře?ím, za 2 roky jsem ani jednou nepotřeboval, ale ok

5) nádr? na LPG je bezpečněj?í z jakéhokoli myslitelného hlediska ne? ta na benzín, tak?e ano, je to subjektivní

6) hmm, a to ty va?e xenony, osvětlení kde jaké capiny atd není?

7) souhlas, ale čekal jsem, ?e to bude hor?í, moje nádr? mi zvedla podlahu kufru asi tak o 2cm, tak?e vlastně vůbec, i hadru co tam byla od nákupu jsem nemusel měnit.

Mo?ná by ses mohl s urpaveným T-Jetem projet, změnil bys ve spoustě věíc názor. Ale jak říkám, někdo si koupí naftu a nikdy se mu nevrátí a po x letech ře?í drahej servis, já si dopřál zásadní úspory bez vět?ího omezení a bez rizika drahého servisu a bez tě?kého dieselu na přední nápravě.

Howgh
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

tak já jsem pro plyn 8) a to mám 1,2 ?ádný T-jet

ad1) pokles je opravdu minimální

ad2) +50 kg není nic moc

ad3) z výfuku jde v podstatě ven voda a CO2 minimum sazí, minimum organických látek

ad4) to je na ka?dém ale vzhledem k tomu ?e je vět?í pravděpodobnost výbuchu benzínové nádr?e ne? plnynové

ad5) také mě to někdy ?tve, ale vět?inou jsou i venkovní parkovi?tě

ad6) origo přestavba je i se zárukou

ad7) kdy? chci náklaďák tak si nepořizuju malý auto
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Nedávno v telce mluvili o tom, ?e by LPG-čkům měl být vjezd do podzemek u? povolený
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

Mě to dneska při cestě z práce fakt nedalo a zkou?el jsem jet ustálenou rychlostí a z ní zrychlit na benzín a plyn a kdy? jsem zavřel oči abych sám nevěděl kdy LPG a kdy benzín, tak jsem to fakt nepoznal, resp tipoval jsem a pletl se, tak?e to fakt subjektivně nepoznám. A nějaká brzda je mi fakt u prdele, nejsem puber?ák, abych si honil kriko kobylama. Potřebuju svi?ně jezdit za rozumné peníze a při dobré spolehlivosti, proto ne diesel - te?ký, do budoucna drahý na servis, ale LPG a zatím mi v?echno potvrzuje správnost volby. Nikomu to ale necpu. jinak kdybys viděl, co jsem odvezl v GP včera, nechápal bys. Kolega z práce prohrál sázku ?e v GP neodvezu 4 LCD monitory v orig krabicích a 4 kravsky velké krabice od pracovních stanic Dell. Prý kdy? to odvezu, tak mi GP pochválí, on, zarytej Passatista CCčkář ... Nechtěl, ale musel :D
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Dzordzik píše:
3) nepozoruji

5) nádr? na LPG je bezpečněj?í z jakéhokoli myslitelného hlediska ne? ta na benzín, tak?e ano, je to subjektivní

6) hmm, a to ty va?e xenony, osvětlení kde jaké capiny atd není?

7) souhlas, ale čekal jsem, ?e to bude hor?í, moje nádr? mi zvedla podlahu kufru asi tak o 2cm, tak?e vlastně vůbec, i hadru co tam byla od nákupu jsem nemusel měnit.

Mo?ná by ses mohl s urpaveným T-Jetem projet, změnil bys ve spoustě věíc názor. Ale jak říkám, někdo si koupí naftu a nikdy se mu nevrátí a po x letech ře?í drahej servis, já si dopřál zásadní úspory bez vět?ího omezení a bez rizika drahého servisu a bez tě?kého dieselu na přední nápravě.
ad 3) asi si nejezdil za sebou :-D, LPG smrad mám na roveň smradu z dýzlů, dusivej a neuknine? nikam, jen zavřít recirkulaci...

ad 5) pí?u proto subjektivní, ale kdy? ten pocit mít nemusím, tak si ho nebudu navozovat ;-)

ad 6) jsi zde novej co? Moje názory na neorigo xenony, znáčky abarth, křídla, mračítka, spoilery atd bys musel znát a věděl bys, ?e já tyto věci na autě NIKDY mít NEBUDU ;-)

ad 7) i kdyby se ti celý dno zdvihlo o 2 cm, je to cca 13 litrů a to je kýbl zavazadel, kdo má rodinu ví, ?e ka?dej litr dobrej, navíc pod podlahou je fakt hodně místa na dal?í drobnosti

ad poslední odstavec, s LPG jsem jezdil, názor asi fakt nezměním, vim ?e ten rozdíl výkonu není velkej, ale je tam a navíc problémy v zimě, pomalý ohřejvání motoru atd atd. Kdo si koupí diesele, jeho věc, já to nejsem a dlouho pokud to půjde ani nebudu. jinak abys to ?ptně nechápal, tvoje LPG ti nevyvracim, jezdi si s čim chce?, ale já mám dost důvodů LPG nebrat a kupoval jsem Abartha s tim, ?e mu musím dát napít, tak to dělám.... Spořit mů?u v hrobě ;-)
Naposledy upravil(a) Honzus dne stř led 26, 2011 22:25, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

K bezpečnosti LPG:

http://www.gera.cz/bezpecnost.php
http://www.gasauto.cz/bezpecnost-lpg/

Víc se bojím toho ?e sebou vozím skoro 50l benzínu ne? skorko 50dm3 LPG. Kolikrát jste viděli na dálnici hořet auto? Já x krát od benzínu, od LPG jsem neviděl ani jedno a ani o tom nečetl.
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Dzordzik píše:K bezpečnosti LPG:

http://www.gera.cz/bezpecnost.php
http://www.gasauto.cz/bezpecnost-lpg/

Víc se bojím toho ?e sebou vozím skoro 50l benzínu ne? skorko 50dm3 LPG. Kolikrát jste viděli na dálnici hořet auto? Já x krát od benzínu, od LPG jsem neviděl ani jedno a ani o tom nečetl.
Drozdíku, v?dy? o tý bezpečnosti se s tebou nikdo nepře :-)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

Honzus píše:
Dzordzik píše:
3) nepozoruji

5) nádr? na LPG je bezpečněj?í z jakéhokoli myslitelného hlediska ne? ta na benzín, tak?e ano, je to subjektivní

6) hmm, a to ty va?e xenony, osvětlení kde jaké capiny atd není?

7) souhlas, ale čekal jsem, ?e to bude hor?í, moje nádr? mi zvedla podlahu kufru asi tak o 2cm, tak?e vlastně vůbec, i hadru co tam byla od nákupu jsem nemusel měnit.

Mo?ná by ses mohl s urpaveným T-Jetem projet, změnil bys ve spoustě věíc názor. Ale jak říkám, někdo si koupí naftu a nikdy se mu nevrátí a po x letech ře?í drahej servis, já si dopřál zásadní úspory bez vět?ího omezení a bez rizika drahého servisu a bez tě?kého dieselu na přední nápravě.
ad 3) asi si nejezdil za sebou :-D, LPG smrad mám na roveň smradu z dýzlů, dusivej a neuknine? nikam, jen zavřít recirkulaci...

ad 5) pí?u proto subjektivní, ale kdy? ten pocit mít nemusím, tak si ho nebudu navozovat ;-)

ad 6) jsi zde novej co? Moje názory na neorigo xenony, znáčky abarth, křídla, mračítka, spoilery atd bys musel znát a věděl bys, ?e já tyto věci na autě NIKDY mít NEBUDU ;-)

ad 7) i kdyby se ti celý dno zdvihlo o 2 cm, je to cca 13 litrů a to je kýbl zavazadel, kdo má rodinu ví, ?e ka?dej litr dobrej, navíc pod podlahou je fakt hodně místa na dal?í drobnosti

ad poslední odstavec, s LPG jsem jezdil, názor asi fakt nezměním, vim ?e ten rozdíl výkonu není velkej, ale je tam a navíc problémy v zimě, pomalý ohřejvání motoru atd atd. Kdo si koupí diesele, jeho věc, já to nejsem a dlouho pokud to půjde ani nebudu. jinak abys to ?ptně nechápal, tvoje LPG ti nevyvracim, jezdi si s čim chce?, ale já mám dost důvodů LPG nebrat a kupoval jsem Abartha s tim, ?e mu musím dát napít, tak to dělám.... Spořit mů?u v hrobě ;-)
Problémy v zimě nepozoruju, ani být nemů?ou, staruje? na benzín a přepíná se to a? po ohřátí. Topení je stejné jako před úpravou. To jen pro vyvrácení toho co pí?e?. Ano, bylo to, dřív. nyní u? ne. GP není auto pro rodinu, o tom se asi nebudeme přít a 13 litrů je asi tak 1 igelitka, ale ok :-)

Jinak kolik z vás je tady od Zlína a okolních kotěhůlek? Co si někdy dát někde sraz?
g-lobby
Štamgast
Příspěvky: 677
Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-lobby »

[quote="Honzus]... ale je tam a navíc problémy v zimě, pomalý ohřejvání motoru atd atd.[/quote]

tak to nemů?u potvrdit, proto?e motor se zahřívá normálně na benzín a navíc plyn hoří při vy??í teplotě :wink:
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

g-lobby píše: ad2) +50 kg není nic moc

ad3) z výfuku jde v podstatě ven voda a CO2 minimum sazí, minimum organických látek

ad4) to je na ka?dém ale vzhledem k tomu ?e je vět?í pravděpodobnost výbuchu benzínové nádr?e ne? plnynové

ad6) origo přestavba je i se zárukou

ad7) kdy? chci náklaďák tak si nepořizuju malý auto
+50 kilo je celkem dost, jistě ví?, co dělají automobilky za opatření, aby sní?ily u svých aut hotnost by? jen o polovinu 50 kg....

neříkám, ?e z výfuku jde něco ?kodlivýho, ale smrdí to hnusně

bezpečnost, můj pocit

origo přestavba neexistuje, je to zásah do auta, buď je LPG z fabriky, pak s tím výrobce počítal, jakákoliv přestavba je prostě ne? přestavba

kdy? mám málo peněz, miluju GP, chci Abartha a jsem choten se trochu uskromnit, koupim si malý auto, ale nebudu ho dál zmen?ovat :-D
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Ad zima, je to ze zku?eností lidí co znám s LPG a nemají to nijak dlouho, je samo mo?ný, ?e to nějak vyře?ili, sám to zkou?et nebudu :-)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Dzordzik
kolemjdoucí
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
Bydliště: Hole?ov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dzordzik »

:D Nu co?, milovníci si dál budou kupovat 100okt benzíny a debatovat nad tím jestli to líp táhne do kopce a my ostatní si pořídíme LPG. Demokracie je fajn věc :-)

Já si dneska pořídil vrtuli na svého miláčka, cena asi tak tří plných nádr?í LPG :-) Musíme si dělat radost, já ji jenom odmítám dělat nena?ranému státu a odvádět půlku peněz za jízdu autem na DPH ...
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Dzordzik píše::D Nu co?, milovníci si dál budou kupovat 100okt benzíny a debatovat nad tím jestli to líp táhne do kopce a my ostatní si pořídíme LPG. Demokracie je fajn věc :-)

Já si dneska pořídil vrtuli na svého miláčka, cena asi tak tří plných nádr?í LPG :-) Musíme si dělat radost, já ji jenom odmítám dělat nena?ranému státu a odvádět půlku peněz za jízdu autem na DPH ...
Tak tak, jen asi tolik, ?e ku 100 oktanovému benzinu mám jen o málo vlídněj?í vztah, ne? k HID sadám :-D
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Odpovědět