LPG
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
- Bydliště: Hole?ov
- Kontaktovat uživatele:
Nechtěl? Důvod? Nepolemizuju, jen se ptám. Kromě malého sní?ení u?itečné hmotnosti a tomu, ?e lékárničku a kompresor má? v kufru a ne pod podlá?kou na nic nemů?u přijít. A parkování v podzemní gará?i fakt neře?ím, nikdy jsem to nepotřeboval a kdy?, tak bych se fakt nikoho neptal. Nikdo to stejně nekontroluje.
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Já taky nepolemizuju, a? si má v autě kdo chce, co chce. Ale moje důvody jsou následující:Dzordzik píše:Nechtěl? Důvod? Nepolemizuju, jen se ptám. Kromě malého sní?ení u?itečné hmotnosti a tomu, ?e lékárničku a kompresor má? v kufru a ne pod podlá?kou na nic nemů?u přijít. A parkování v podzemní gará?i fakt neře?ím, nikdy jsem to nepotřeboval a kdy?, tak bych se fakt nikoho neptal. Nikdo to stejně nekontroluje.
1) výkon
2) hmotnost
3) hnusnej smrad z výfuku
4) subjektivní pocit nebezpečí
5) nemo?nost vjezdu do mnoha gará?í
6) zásah do origo konstrukce auta
7) nutnost někam narvat nádr?, v?dy to místo v autě velikosti GP chybí
P.S. - gará?e, no přístup stejně to nikdo nekontroluje je mi tak nějak proti srsti, a lékárnu, ?árovky, kompresor a spoustu krámů mám opravdu pod podlahou kufru, to místo by mi chybělo....
P.P.S. mnoho jsem najezdil s origo úpravami od Fiatu na LPG (Multipla, Panda, Doblo)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
- Bydliště: Hole?ov
- Kontaktovat uživatele:
1) výkon
2) hmotnost
3) hnusnej smrad z výfuku
4) subjektivní pocit nebezpečí
5) nemo?nost vjezdu do mnoha gará?í
6) zásah do origo konstrukce auta
7) nutnost někam narvat nádr?, v?dy to místo v autě velikosti GP chybí
1) měl jsem pocit, ?e je ni??í, dneska po cestě z práce jsem přepnul na plyn a prd, stejný. Dneska jsou u? systémy LPG tro?ku někde jinde a třeba SUbaru má při provozu na LPG výkon vět?í ne? na benzín.
2) ok
3) nepozoruji
4) neře?ím, za 2 roky jsem ani jednou nepotřeboval, ale ok
5) nádr? na LPG je bezpečněj?í z jakéhokoli myslitelného hlediska ne? ta na benzín, tak?e ano, je to subjektivní
6) hmm, a to ty va?e xenony, osvětlení kde jaké capiny atd není?
7) souhlas, ale čekal jsem, ?e to bude hor?í, moje nádr? mi zvedla podlahu kufru asi tak o 2cm, tak?e vlastně vůbec, i hadru co tam byla od nákupu jsem nemusel měnit.
Mo?ná by ses mohl s urpaveným T-Jetem projet, změnil bys ve spoustě věíc názor. Ale jak říkám, někdo si koupí naftu a nikdy se mu nevrátí a po x letech ře?í drahej servis, já si dopřál zásadní úspory bez vět?ího omezení a bez rizika drahého servisu a bez tě?kého dieselu na přední nápravě.
Howgh
2) hmotnost
3) hnusnej smrad z výfuku
4) subjektivní pocit nebezpečí
5) nemo?nost vjezdu do mnoha gará?í
6) zásah do origo konstrukce auta
7) nutnost někam narvat nádr?, v?dy to místo v autě velikosti GP chybí
1) měl jsem pocit, ?e je ni??í, dneska po cestě z práce jsem přepnul na plyn a prd, stejný. Dneska jsou u? systémy LPG tro?ku někde jinde a třeba SUbaru má při provozu na LPG výkon vět?í ne? na benzín.
2) ok
3) nepozoruji
4) neře?ím, za 2 roky jsem ani jednou nepotřeboval, ale ok
5) nádr? na LPG je bezpečněj?í z jakéhokoli myslitelného hlediska ne? ta na benzín, tak?e ano, je to subjektivní
6) hmm, a to ty va?e xenony, osvětlení kde jaké capiny atd není?
7) souhlas, ale čekal jsem, ?e to bude hor?í, moje nádr? mi zvedla podlahu kufru asi tak o 2cm, tak?e vlastně vůbec, i hadru co tam byla od nákupu jsem nemusel měnit.
Mo?ná by ses mohl s urpaveným T-Jetem projet, změnil bys ve spoustě věíc názor. Ale jak říkám, někdo si koupí naftu a nikdy se mu nevrátí a po x letech ře?í drahej servis, já si dopřál zásadní úspory bez vět?ího omezení a bez rizika drahého servisu a bez tě?kého dieselu na přední nápravě.
Howgh
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
tak já jsem pro plyn a to mám 1,2 ?ádný T-jet
ad1) pokles je opravdu minimální
ad2) +50 kg není nic moc
ad3) z výfuku jde v podstatě ven voda a CO2 minimum sazí, minimum organických látek
ad4) to je na ka?dém ale vzhledem k tomu ?e je vět?í pravděpodobnost výbuchu benzínové nádr?e ne? plnynové
ad5) také mě to někdy ?tve, ale vět?inou jsou i venkovní parkovi?tě
ad6) origo přestavba je i se zárukou
ad7) kdy? chci náklaďák tak si nepořizuju malý auto
ad1) pokles je opravdu minimální
ad2) +50 kg není nic moc
ad3) z výfuku jde v podstatě ven voda a CO2 minimum sazí, minimum organických látek
ad4) to je na ka?dém ale vzhledem k tomu ?e je vět?í pravděpodobnost výbuchu benzínové nádr?e ne? plnynové
ad5) také mě to někdy ?tve, ale vět?inou jsou i venkovní parkovi?tě
ad6) origo přestavba je i se zárukou
ad7) kdy? chci náklaďák tak si nepořizuju malý auto
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
- Bydliště: Hole?ov
- Kontaktovat uživatele:
Mě to dneska při cestě z práce fakt nedalo a zkou?el jsem jet ustálenou rychlostí a z ní zrychlit na benzín a plyn a kdy? jsem zavřel oči abych sám nevěděl kdy LPG a kdy benzín, tak jsem to fakt nepoznal, resp tipoval jsem a pletl se, tak?e to fakt subjektivně nepoznám. A nějaká brzda je mi fakt u prdele, nejsem puber?ák, abych si honil kriko kobylama. Potřebuju svi?ně jezdit za rozumné peníze a při dobré spolehlivosti, proto ne diesel - te?ký, do budoucna drahý na servis, ale LPG a zatím mi v?echno potvrzuje správnost volby. Nikomu to ale necpu. jinak kdybys viděl, co jsem odvezl v GP včera, nechápal bys. Kolega z práce prohrál sázku ?e v GP neodvezu 4 LCD monitory v orig krabicích a 4 kravsky velké krabice od pracovních stanic Dell. Prý kdy? to odvezu, tak mi GP pochválí, on, zarytej Passatista CCčkář ... Nechtěl, ale musel
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
ad 3) asi si nejezdil za sebou , LPG smrad mám na roveň smradu z dýzlů, dusivej a neuknine? nikam, jen zavřít recirkulaci...Dzordzik píše:
3) nepozoruji
5) nádr? na LPG je bezpečněj?í z jakéhokoli myslitelného hlediska ne? ta na benzín, tak?e ano, je to subjektivní
6) hmm, a to ty va?e xenony, osvětlení kde jaké capiny atd není?
7) souhlas, ale čekal jsem, ?e to bude hor?í, moje nádr? mi zvedla podlahu kufru asi tak o 2cm, tak?e vlastně vůbec, i hadru co tam byla od nákupu jsem nemusel měnit.
Mo?ná by ses mohl s urpaveným T-Jetem projet, změnil bys ve spoustě věíc názor. Ale jak říkám, někdo si koupí naftu a nikdy se mu nevrátí a po x letech ře?í drahej servis, já si dopřál zásadní úspory bez vět?ího omezení a bez rizika drahého servisu a bez tě?kého dieselu na přední nápravě.
ad 5) pí?u proto subjektivní, ale kdy? ten pocit mít nemusím, tak si ho nebudu navozovat
ad 6) jsi zde novej co? Moje názory na neorigo xenony, znáčky abarth, křídla, mračítka, spoilery atd bys musel znát a věděl bys, ?e já tyto věci na autě NIKDY mít NEBUDU
ad 7) i kdyby se ti celý dno zdvihlo o 2 cm, je to cca 13 litrů a to je kýbl zavazadel, kdo má rodinu ví, ?e ka?dej litr dobrej, navíc pod podlahou je fakt hodně místa na dal?í drobnosti
ad poslední odstavec, s LPG jsem jezdil, názor asi fakt nezměním, vim ?e ten rozdíl výkonu není velkej, ale je tam a navíc problémy v zimě, pomalý ohřejvání motoru atd atd. Kdo si koupí diesele, jeho věc, já to nejsem a dlouho pokud to půjde ani nebudu. jinak abys to ?ptně nechápal, tvoje LPG ti nevyvracim, jezdi si s čim chce?, ale já mám dost důvodů LPG nebrat a kupoval jsem Abartha s tim, ?e mu musím dát napít, tak to dělám.... Spořit mů?u v hrobě
Naposledy upravil(a) Honzus dne stř led 26, 2011 22:25, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
- Bydliště: Hole?ov
- Kontaktovat uživatele:
K bezpečnosti LPG:
http://www.gera.cz/bezpecnost.php
http://www.gasauto.cz/bezpecnost-lpg/
Víc se bojím toho ?e sebou vozím skoro 50l benzínu ne? skorko 50dm3 LPG. Kolikrát jste viděli na dálnici hořet auto? Já x krát od benzínu, od LPG jsem neviděl ani jedno a ani o tom nečetl.
http://www.gera.cz/bezpecnost.php
http://www.gasauto.cz/bezpecnost-lpg/
Víc se bojím toho ?e sebou vozím skoro 50l benzínu ne? skorko 50dm3 LPG. Kolikrát jste viděli na dálnici hořet auto? Já x krát od benzínu, od LPG jsem neviděl ani jedno a ani o tom nečetl.
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Drozdíku, v?dy? o tý bezpečnosti se s tebou nikdo nepřeDzordzik píše:K bezpečnosti LPG:
http://www.gera.cz/bezpecnost.php
http://www.gasauto.cz/bezpecnost-lpg/
Víc se bojím toho ?e sebou vozím skoro 50l benzínu ne? skorko 50dm3 LPG. Kolikrát jste viděli na dálnici hořet auto? Já x krát od benzínu, od LPG jsem neviděl ani jedno a ani o tom nečetl.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
- Bydliště: Hole?ov
- Kontaktovat uživatele:
Problémy v zimě nepozoruju, ani být nemů?ou, staruje? na benzín a přepíná se to a? po ohřátí. Topení je stejné jako před úpravou. To jen pro vyvrácení toho co pí?e?. Ano, bylo to, dřív. nyní u? ne. GP není auto pro rodinu, o tom se asi nebudeme přít a 13 litrů je asi tak 1 igelitka, ale okHonzus píše:ad 3) asi si nejezdil za sebou , LPG smrad mám na roveň smradu z dýzlů, dusivej a neuknine? nikam, jen zavřít recirkulaci...Dzordzik píše:
3) nepozoruji
5) nádr? na LPG je bezpečněj?í z jakéhokoli myslitelného hlediska ne? ta na benzín, tak?e ano, je to subjektivní
6) hmm, a to ty va?e xenony, osvětlení kde jaké capiny atd není?
7) souhlas, ale čekal jsem, ?e to bude hor?í, moje nádr? mi zvedla podlahu kufru asi tak o 2cm, tak?e vlastně vůbec, i hadru co tam byla od nákupu jsem nemusel měnit.
Mo?ná by ses mohl s urpaveným T-Jetem projet, změnil bys ve spoustě věíc názor. Ale jak říkám, někdo si koupí naftu a nikdy se mu nevrátí a po x letech ře?í drahej servis, já si dopřál zásadní úspory bez vět?ího omezení a bez rizika drahého servisu a bez tě?kého dieselu na přední nápravě.
ad 5) pí?u proto subjektivní, ale kdy? ten pocit mít nemusím, tak si ho nebudu navozovat
ad 6) jsi zde novej co? Moje názory na neorigo xenony, znáčky abarth, křídla, mračítka, spoilery atd bys musel znát a věděl bys, ?e já tyto věci na autě NIKDY mít NEBUDU
ad 7) i kdyby se ti celý dno zdvihlo o 2 cm, je to cca 13 litrů a to je kýbl zavazadel, kdo má rodinu ví, ?e ka?dej litr dobrej, navíc pod podlahou je fakt hodně místa na dal?í drobnosti
ad poslední odstavec, s LPG jsem jezdil, názor asi fakt nezměním, vim ?e ten rozdíl výkonu není velkej, ale je tam a navíc problémy v zimě, pomalý ohřejvání motoru atd atd. Kdo si koupí diesele, jeho věc, já to nejsem a dlouho pokud to půjde ani nebudu. jinak abys to ?ptně nechápal, tvoje LPG ti nevyvracim, jezdi si s čim chce?, ale já mám dost důvodů LPG nebrat a kupoval jsem Abartha s tim, ?e mu musím dát napít, tak to dělám.... Spořit mů?u v hrobě
Jinak kolik z vás je tady od Zlína a okolních kotěhůlek? Co si někdy dát někde sraz?
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
+50 kilo je celkem dost, jistě ví?, co dělají automobilky za opatření, aby sní?ily u svých aut hotnost by? jen o polovinu 50 kg....g-lobby píše: ad2) +50 kg není nic moc
ad3) z výfuku jde v podstatě ven voda a CO2 minimum sazí, minimum organických látek
ad4) to je na ka?dém ale vzhledem k tomu ?e je vět?í pravděpodobnost výbuchu benzínové nádr?e ne? plnynové
ad6) origo přestavba je i se zárukou
ad7) kdy? chci náklaďák tak si nepořizuju malý auto
neříkám, ?e z výfuku jde něco ?kodlivýho, ale smrdí to hnusně
bezpečnost, můj pocit
origo přestavba neexistuje, je to zásah do auta, buď je LPG z fabriky, pak s tím výrobce počítal, jakákoliv přestavba je prostě ne? přestavba
kdy? mám málo peněz, miluju GP, chci Abartha a jsem choten se trochu uskromnit, koupim si malý auto, ale nebudu ho dál zmen?ovat
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob zář 20, 2008 22:16
- Bydliště: Hole?ov
- Kontaktovat uživatele:
Nu co?, milovníci si dál budou kupovat 100okt benzíny a debatovat nad tím jestli to líp táhne do kopce a my ostatní si pořídíme LPG. Demokracie je fajn věc
Já si dneska pořídil vrtuli na svého miláčka, cena asi tak tří plných nádr?í LPG Musíme si dělat radost, já ji jenom odmítám dělat nena?ranému státu a odvádět půlku peněz za jízdu autem na DPH ...
Já si dneska pořídil vrtuli na svého miláčka, cena asi tak tří plných nádr?í LPG Musíme si dělat radost, já ji jenom odmítám dělat nena?ranému státu a odvádět půlku peněz za jízdu autem na DPH ...
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, jen asi tolik, ?e ku 100 oktanovému benzinu mám jen o málo vlídněj?í vztah, ne? k HID sadámDzordzik píše: Nu co?, milovníci si dál budou kupovat 100okt benzíny a debatovat nad tím jestli to líp táhne do kopce a my ostatní si pořídíme LPG. Demokracie je fajn věc
Já si dneska pořídil vrtuli na svého miláčka, cena asi tak tří plných nádr?í LPG Musíme si dělat radost, já ji jenom odmítám dělat nena?ranému státu a odvádět půlku peněz za jízdu autem na DPH ...
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V